Gå til innhold

Er jeg stygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid trodd jeg er ok pen. Får i gjennomsnittet 40-50 likes på profilbilder på FB, har 400 venner. Mest jenter jeg ikke kjenner som liker, en del gutter skriver beautiful etc.

Burde jeg ta et hint?

Anonymous poster hash: a2e14...760

Pm til meg også:)

Anonymous poster hash: 76443...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm jeg syns jo 40-50 likes er MYE, jeg får ca 30 maks.. og er penere enn snittet. Har ca 150 venner da, og jeg har ei venninne som er STYGG som juling og feit og har munnsår. Hun har vel 130 likes...!!!

Så tenkt ikke på det, spørs hvem du har rundt deg (knulledesperate gutter =masse komplimenterer selv om en er stygg) ellers så finnes de som ikke liker å gi komplimenter osV. . Smil/hold deg snill og positiv så blir du enda penere 😊 du er nok ikke stygg fra før av heller, jeg ville vært litt forsiktig med å sende bilder til randoms på pm foresten hehe

Anonymous poster hash: 01976...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har ei venninne som er STYGG som juling og feit og har munnsår. Hun har vel 130 likes...!!!

Anonymous poster hash: 01976...0cf

Wow, du høres ut som en trivelig venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd jeg er ok pen. Får i gjennomsnittet 40-50 likes på profilbilder på FB, har 400 venner. Mest jenter jeg ikke kjenner som liker, en del gutter skriver beautiful etc.

Burde jeg ta et hint?

Anonymous poster hash: a2e14...760

Postet et bilde sammen med bikkja mi og fikk et tonn av likes. Bikkja er tydeligvis kjekkere en meg :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...