Gå til innhold

Er jeg stygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er i grunnen; er det en sammenheng mellom likes på et FB-bilde og hvor pen man er?

Du, sist gang jeg la ut et profilbilde av meg fikk jeg 10 likes. I følge deg (som synes du er stygg med så mange "likes") må jeg da være lignende Medusa. Merkelig nok skremmer jeg ingen der ute i den virkelige verden.

Jeg liker ikke alle bildene til de jeg har i vennelisten min på Face nødvendigvis-betyr ikke at jeg synes de er "stygge".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt greia med å sende bilde på pm til vilt fremmede mennesker. Det er jo en smal sak å lagre bildet.

Anonymous poster hash: f3733...d8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne PM til meg og :plystre:

Hvorfor er dere så interesserte i å ha bilde av TS, egentlig? Nysgjerrige på andres vrede eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sende på Pm hvis noen vil, legger ikke ut i en tråd her.

Anonymous poster hash: a2e14...760

Send gjerne meg PM på bilde av deg, jeg er ganske ærlig og rett frem om du vil ha sannheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres dessverre egentlig ut nå som ts sender ut for å få mest mulig likes. Blir litt hyklersk.

Anonymous poster hash: f3733...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne meg PM på bilde av deg, jeg er ganske ærlig og rett frem om du vil ha sannheten ;)

Du er rett frem om hva DU synes, ja. Hvis du ser noen du ikke er tiltrukket av så betyr jo ikke det at det er en mindre attraktiv person.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I min omgangskrets ---. De som er yngre enn meg."

Men da leste jeg sikkert for raskt. TS:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett frem om hva DU synes, ja. Hvis du ser noen du ikke er tiltrukket av så betyr jo ikke det at det er en mindre attraktiv person.

Ja? Og problemet er? Hun spør jo selv om folk vil ha bilde av henne så vi kan si hva vi synes. Hadde vært noe annet om hun ikke hadde spurt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Og problemet er? Hun spør jo selv om folk vil ha bilde av henne så vi kan si hva vi synes. Hadde vært noe annet om hun ikke hadde spurt om det.

Hun spør om hun er stygg, og jeg vil si at du ikke kan si noe om hvor pen/stygg hun er. Du kan si hva du synes, altså hvor tiltrukket du er av utseendet (i en ikke-seksuell/romantisk forstand altså), men du kan ikke si noe om hvor pen hun ER, på grunnlag av din persepsjon. Det var det som var poenget mitt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt; Jeg laget ikke denne tråden pga utseendet mitt og kommentarer på det, spørsmålet mitt er egentlig det mest relevante.

Sikkert klønete formulert av meg, når jeg tenker meg om, men det jeg lurte på er sammenhengen mellom likes og hvorvidt man ser pen/ikke pen ut.

Så jeg setter pris på hvis folk svarer på det istedenfor å spørre om bilde. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det i begynnelsen til et par som svarte, men nå har det sklidd helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt; Jeg laget ikke denne tråden pga utseendet mitt og kommentarer på det, spørsmålet mitt er egentlig det mest relevante.

Sikkert klønete formulert av meg, når jeg tenker meg om, men det jeg lurte på er sammenhengen mellom likes og hvorvidt man ser pen/ikke pen ut.

Har du ikke fått svar på det nå, at det ikke er sammenheng mellom antall likes og om du er pen eller stygg? :)

Det er, som noen andre skrev tidligere her, mange flere faktorer som spiller inn i antall likes man får, enn hvor pen man ser ut. Jeg kjenner ei jente som har malformasjoner i ansiktet, men som likevel har en helt utrolig positiv og bra utstråling. Hun har tredoblet antall likes på profilbildene sine enn hva jeg har, selv om jeg ser 'normal' ut. Miljø, alder, utstråling, karriere og popularitet... Likes på profilbilde betyr svært lite hva gjelder utseende, kjære deg :)

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da misforsto jeg!

Og nei, likes bør ikke ha noe å si om du er pen eller ikke. Jeg vet om mange utrolig pene jenter som ikke får mye likes på bildene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da misforsto jeg!

Og nei, likes bør ikke ha noe å si om du er pen eller ikke. Jeg vet om mange utrolig pene jenter som ikke får mye likes på bildene sine.

Neida, jeg skjønner at du misforstod, det var veldig klønete formulert av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke fått svar på det nå, at det ikke er sammenheng mellom antall likes og om du er pen eller stygg? :)

Det er, som noen andre skrev tidligere her, mange flere faktorer som spiller inn i antall likes man får, enn hvor pen man ser ut. Jeg kjenner ei jente som har malformasjoner i ansiktet, men som likevel har en helt utrolig positiv og bra utstråling. Hun har tredoblet antall likes på profilbildene sine enn hva jeg har, selv om jeg ser 'normal' ut. Miljø, alder, utstråling, karriere og popularitet... Likes på profilbilde betyr svært lite hva gjelder utseende, kjære deg :)

Jeg ønsket bare å få tråden tilbake på tema, derfor jeg skrev det :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å plag henne da!

Anonymous poster hash: e92cc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempepen, men får aldri 400 likes for nytt profilbilde på face. Der, hypotese avkreftet!

Mine bekjente der gidder ikke henge seg opp i det. Jeg klikker sjelden Like på andres profilbilde heller, hva er vitsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt vanskelig å vurdere om du er stygg eller pen, men du er definitivt ikke den skarpeste kniven i skuffen, TS.

Anonymous poster hash: 21148...f05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...