Gå til innhold

Er jeg stygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tassen10

Når jeg legger ut bilder av bikkja på instagram får han alltid flere likes sammenlignet med mine selfies!

Betyr det at bikkja er penere enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sender folk bilder til ukjente folk for å få tilbakemelding på hvor pen/stygg man er? Er det mulig? Hvor gammel er du TS? Under 15 håper jeg. Høres ut som at du ikke har godt av å ha en fb-profil.

La nå henne få være i fred. Dette er ikke din tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall likes på PB og hvor pen man er henger sjeldent sammen. Mange liker hverandres bilder, uavhengig om man synes de er fine eller ikke. De populære med mange venner liker ofte 200 bilder og får derfor like mange tilbake.

Anonymous poster hash: 55fe8...9bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg legger ut bilder av bikkja på instagram får han alltid flere likes sammenlignet med mine selfies!

Det er fordi alle elsker dyr :)

Anonymous poster hash: e92cc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan sende på Pm hvis noen vil, legger ikke ut i en tråd her.

Anonymous poster hash: a2e14...760

Send meg gjerne et bilde i pm, sikker på at du ikke er stygg. Men er viktig å bli bevisst på de tingene ved deg som er ekstra fint. Vil nå tro alle har slike ting ved seg, men kanskje vanskelig å se det selv. Hjelper gjerne :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å måle utseende etter stygg/pen og i hvilken grad? Alle er ulike, folk er tiltrukket av forskjellige ting. Bare fordi idealet sier at 'sånn og sånn' er pent, så betyr ikke det at det ER pent.

Jeg ser aldri stygge mennesker, jeg. Men jeg ser mennesker jeg kunne vært tiltrukket av, og mennesker jeg ikke kunne vært tiltrukket av. Og det er kun min persepsjon...

Nei, TS, du er ikke stygg, og det er ingen andre heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er i grunnen; er det en sammenheng mellom likes på et FB-bilde og hvor pen man er?

Fint hvis vi kan holde oss til det, og ikke bilde av meg fremover i tråden. :) TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sender folk bilder til ukjente folk for å få tilbakemelding på hvor pen/stygg man er? Er det mulig? Hvor gammel er du TS? Under 15 håper jeg. Høres ut som at du ikke har godt av å ha en fb-profil.

Anonymous poster hash: 3bb66...998

Hei, AB. Nei, jeg er 26, og jeg har ingen problemer med ærlige tilbakemeldinger, men siden hvem som helst kan lese her inne ønsket jeg heller å sende bilder på PM.

For øvrig handler ikke dette om jeg har godt av å ha en profil der (kjenner meg selv), men om dette hadde en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er i grunnen; er det en sammenheng mellom likes på et FB-bilde og hvor pen man er?

Fint hvis vi kan holde oss til det, og ikke bilde av meg fremover i tråden. :) TS

Nei, det er det ikke!!

Vet ikke hvor gammel du er, men i min generasjon og min omgangskrets/miljø er det ikke noe som heter at antall likes betyr at man er så og så pen. De som er noen år yngre enn meg har en tendens til å måle seg selv og andre i antall likes, men herlighet, hva i alle dager har det å si om du har 20 eller 50 likes på et profilbilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror det handler mer om hvor aktiv man er på facebook, hvor sosial sosial og godt likt man er. Bare se på andre ting folk legger ut: En person kan få åtti likes på en dårlig vits, mens en annen kan få femten likes på en oppdatering om at han endelig er ferdig med masteren. Betyr med at en vits er viktigere og større enn å klare å bli ferdig med utdannelsen?

Anonymous poster hash: 065e4...350

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er det ikke!!

Vet ikke hvor gammel du er, men i min generasjon og min omgangskrets/miljø er det ikke noe som heter at antall likes betyr at man er så og så pen. De som er noen år yngre enn meg har en tendens til å måle seg selv og andre i antall likes, men herlighet, hva i alle dager har det å si om du har 20 eller 50 likes på et profilbilde?

Jeg er høyt utdannet og jobber i en kreativ bransje, bor i en storby. De fleste vennene mine bor et annet sted i landet. Grunnen til jeg spurte er ren nysgjerrighet. Får høre mye pent irl, så tenkte det muligens er enklere for folk å lyve da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høyt utdannet og jobber i en kreativ bransje, bor i en storby. De fleste vennene mine bor et annet sted i landet. Grunnen til jeg spurte er ren nysgjerrighet. Får høre mye pent irl, så tenkte det muligens er enklere for folk å lyve da.

Altså hva har utdannelsen din med spørsmålet ditt å gjøre? :) Ikke negativt ment, bare lurer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Samme meg meg og katta.

Det er en overfladisk verden der ute. Gå videre, fyll livet ditt med andre ting enn skinnende falske FB-likes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså hva har utdannelsen din med spørsmålet ditt å gjøre? :) Ikke negativt ment, bare lurer

Noen spurte nevnte hvilket miljø jeg henger i, eller noe i den gata.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spurte nevnte hvilket miljø jeg henger i, eller noe i den gata.

Nja, tror heller det var du som tolket svaret mitt feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...