Gå til innhold

Er jeg stygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likes handler om hvor populær man er. Du kan være lite attraktiv utseendemessig og få 200 likes, eller du kan være konvensjonelt pen og få 20 likes. Det handler også om hvor mye du legger ut på facebook og hvor mye folk deltar i de andre innleggene dine, facebook sorterer ut ting fra nyhetsfeeden til folk.

Facebook-likes er ikke en målestokk på hvor pen du er, men det kan være en målestokk på hvor godt likt du er.

Anonymous poster hash: 81272...452
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du..? Det er vel ikke folk som går etter hvor mange "likes" man får på Facebook vel? Ikke gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Når ble Facebook målet på om en er fin nok eller ikke? Hvordan "målte" man skjønnhet før Facebook kom? Eller før internett ble noe omtrent alle fikk tilgang til?

Den gang var man mer fysisk sosial,så da fikk en jo oppmerksomhet,eller ikke,i den verdenen :-)

Og folk snakket jo da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg er også stygg, snart 30, og har verken unger eller gubbe. Jente til og med, så nei... ting ordner seg ikke bare fordi man er jente. Har lest nok av slike kommentarer i det siste, jeg er et levende eksempel på at det kan gå rett til helvete.

Anonymous poster hash: cac48...325

Vet du om andre såkalte stygge mennesker?

Det handler om å gjøre det en kan ut av hva en har.

Trist at du føler det sånn,men nå for tiden kan en jo fikse på det meste.

Syns det er greit når folk sliter psykisk med ting. Ikke at jeg bryr meg om andre gjør heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på om folk lyver til meg irl. Får ofte høre jeg er søt ++++ irl, men alle får mer FB likes. Er svært lite aktiv, men likevel, man lurer jo. Følte meg gjennomsnittlig før. Hilsen ts

Anonymous poster hash: a2e14...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også stygg, snart 30, og har verken unger eller gubbe. Jente til og med, så nei... ting ordner seg ikke bare fordi man er jente. Har lest nok av slike kommentarer i det siste, jeg er et levende eksempel på at det kan gå rett til helvete. Anonymous poster hash: cac48...325

Har egentlig ikke hatt problemer med forhold men dette var jo ikke oppmuntrende.

Og hvis folk misliker meg er det nesten verre? :P TS

Anonymous poster hash: a2e14...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS ser pen og sjarmerende ut må jeg si.

Nesa hennes er nok ikke hva man kan kalle en tradisjonelt pen nese, men resten av fjeset er da både sexy og vakkert. :)

Nei, TS er ikke i nærheten av å være noen man kan kalle stygg.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ser pen og sjarmerende ut må jeg si.

Nesa hennes er nok ikke hva man kan kalle en tradisjonelt pen nese, men resten av fjeset er da både sexy og vakkert. :)

Nei, TS er ikke i nærheten av å være noen man kan kalle stygg.

Mm hvordan vet du hvordan hun ser ut?

Anonymous poster hash: e92cc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke blind. :laugh:

Hun har ikke postet noe bilde i denne tråden

Anonymous poster hash: e92cc...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg ut bilde, så kan vi dømme.

Anonymous poster hash: 78a55...3ea

Jeg har fått bilde på pm så hun trenger ikke å legge ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, sender folk bilder til ukjente folk for å få tilbakemelding på hvor pen/stygg man er? Er det mulig? Hvor gammel er du TS? Under 15 håper jeg. Høres ut som at du ikke har godt av å ha en fb-profil.

Anonymous poster hash: 3bb66...998
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...