Gå til innhold

Katteeier: jeg vil ikke ha ditt kjæledyr!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen du heller. De tok livet av samtlige katter hvor det ikke var tydelig hvem som var eieren.

Anonymous poster hash: d761b...b26

Det tviler jeg meget sterkt på. Du bør ikke tro på alt du hører vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tviler jeg meget sterkt på. Du bør ikke tro på alt du hører vet du...

Jo, den påstanden stemmer! De tok alle umerkede...

Anonymous poster hash: 60f90...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den påstanden stemmer! De tok alle umerkede...

Anonymous poster hash: 60f90...48c

Unødvendig å diskutere...I så tilfelle har de brutt loven og antakelig blitt anmeldt for forholdet. Hva skal du egentlig frem til? At landets kommuner burde avlive katter som går inn på folks tomter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at du er singel, overvektig, lar kroppshåret vokse fritt og hater menn.

Anonymous poster hash: d761b...b26

Ojojoj. Haha. Denne tråden begynner å bli morsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende at folk sammenligner katter og barn. Vet ikke om du har lagt merke til det, men barn har betydelig høyere status i samfunnet enn katter.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

Selv om de "høyere status i samfunnet enn katter" så betyr det ikke at de har noe mer rett til å plage naboene. Om folk skal syte for at kattene mine tar seg en liten tur i hagen deres, da skal jeg også ha rett til å klage på barn som tramper ned blomstene, forsyner seg av ripsbuskene og kjøkkenhagen.

Anonymous poster hash: cbfbe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis naboen min skal ha høye trær på eiendommen sin får han jammen passe på at fuglene som setter seg på grenene der ikke driter ned på bilen min.

Dustelogikk.

Anonymous poster hash: 72e44...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Synes det er kjempekoselig med kattebesøk på verandaen jeg :) Skulle tro det var snakk om et stort og skummelt rovdyr det var snakk om i tråden her ^^

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Synes det er kjempekoselig med kattebesøk på verandaen jeg :) Skulle tro det var snakk om et stort og skummelt rovdyr det var snakk om i tråden her ^^

Enig. Det er uskyldige dyr som gjør veldig lite skade.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns og det. Syns og det er koselig om en fremmed katt kommer bort og hilser på om jeg er ute

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er skadedyr, de skal holdes innendørs. Og det egner de seg ikke til så hovedsaklig må det bli slutt på kattehold, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 2636d...ca3

Mennesker som er skadedyr. Ikke noen av dyreartene har ødelagt jorda vår, de holder ting i balanse.

Men mennesker ødelegger mye, veldig mye, snart hele jorda er ødelagt av mennesker pga forurensning, kaster søppel over alt, utslipp som skader og ødelegger osonlaget, sprer smittsomme sykdommer osv.

Anonymous poster hash: 31777...d66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det mye verre med ungene til naboen som hyler og vræler til langt på kveld, løper rundt og tråkker ned både planter, ødelegger hekker og kaster fra seg søppel overalt!

Kattene i nabolaget er bare koslige dem, trivelig med dyr :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det mye verre med ungene til naboen som hyler og vræler til langt på kveld, løper rundt og tråkker ned både planter, ødelegger hekker og kaster fra seg søppel overalt!

Kattene i nabolaget er bare koslige dem, trivelig med dyr :)

Synes også det er trivelig med dyr ja, har både fuglebrett og fuglekasse i hagen. Litt synd med nabokatten som spiser både ekornbarna og blåmeismammaen.

Anonymous poster hash: 7de0b...411

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også det er trivelig med dyr ja, har både fuglebrett og fuglekasse i hagen. Litt synd med nabokatten som spiser både ekornbarna og blåmeismammaen.

Anonymous poster hash: 7de0b...411

Det ligger i innstinktet til katten. Den er et rovdyr. Katten dreper ikke ekornet og fuglen for å være slem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er trivelig med dyr ja, har både fuglebrett og fuglekasse i hagen. Litt synd med nabokatten som spiser både ekornbarna og blåmeismammaen. Anonymous poster hash: 7de0b...411

Jeg synes dt er trivelig med både kyr og kalver og sauer. Litt synd med nabobonden som både dreper og spiser dem og selger likene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en katt, og vi skal snart flytte. Det blir litt trist for både meg og Lillepus, for akkurat nå bor vi rett ved skogen, og dit vi flytter er det mye lengre til skogen, og det er mer folk rundt oss der vi flytter. Jeg vet at Lillepus og jeg kommer til å savne skogen, men vi flytter ikke så langt. Jeg kommer nok til å gå turer i den skogen fortsatt, selv om vi flytter to kilometer. Lillepus kan kanskje også klare å finne den skogen igjen, men hun får ikke lov å gå ut på seks uker når vi flytter. Da må hun venne seg til et nytt nabolag, og et nytt sted å bo. Vi klarer det nok, men det er mer trafikkfarlig der vi flytter til. Jeg tenker nok det går bra likevel, for kjenner jeg Lillepus rett så holder hun seg bare rundt huset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woow. Det som slo meg etter å ha lest en god del sider av denne tråden, er at ABene mot katt fører en helt på trynet debattantskikk som oser av hersketeknikker og mangel på poeng.

Forøvrig kan man ikke sammenlikne intelligens. Katter, hunder, mennesker og fugler; vi har alle ulike måter å forholde oss til verden og overleve i den. Hvor høy IQ et vesen har er riv ruskende likegyldig for hvordan du bør se på og behandle det. En skapnings verdi øker ikke med dens IQ.

Det plager meg at det til enhver tid er rundt 70 milliarder dyr som venter på å havne i frysedisken et eller annet sted, slik at overvektige (og normalvektige, for den saks skyld) mennesker kan spise seg enda sykere på baconet sitt og samtidig bidra til å opprettholde den verste kilden til miljøforurensning vi har. Det plager meg at verden ødelegges av våre egoistiske handlinger, og at milliarder av uskyldige skapninger til enhver tid pines og blir drept for ingenting.

Jeg synes det er kvalmt hvordan vi har tatt oss til rette på denne planeten, som om vi eier den. Vi herjer med den slik vi ønsker, uavhengig av hvor mange som må bøte med livet, for å best mulig tilfredstille egoistiske behov. Og det aller mest ironiske er at vi skryter av vår "intelligens" (som for det meste fører til negative innvirkninger), og setter oss selv over de som faktisk "lever som de skal".

En katt gjør noe så naturlig som å gjøre fra seg et sted ute (som for deg ikke er å foretrekke), og du ønsker den død. Du og dine holdninger plager meg sykt, men jeg vet at du har like stor rett som alle andre (inkludert katter og hunder) til å være her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dt er trivelig med både kyr og kalver og sauer. Litt synd med nabobonden som både dreper og spiser dem og selger likene.

Og sprer møkk! Her sitter fisefine folk og syter over små kattebæsjer mens bønder får slenge ku- og grisemøkk rundt seg hele sommeren.

Anonymous poster hash: 5bea6...e42

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...