Maleficenta Skrevet 17. januar 2015 #41 Skrevet 17. januar 2015 Som sagt så er det ens eget ansvar å formidle interesse, hvis man faktisk er interessert. Ingen er i stand til å lese daten sin sine tanker. svar på søprsmålet mitt di\u. Formidler DU interesse eller sitter du på ræva og viser null interesse men forventer at hun skal?
oeas Skrevet 17. januar 2015 #42 Skrevet 17. januar 2015 svar på søprsmålet mitt di\u. Formidler DU interesse eller sitter du på ræva og viser null interesse men forventer at hun skal? Jeg forstår hvor du vil hen, at hvis jeg ikke viser noe interesse, så kan det være at hun tolker det som at jeg ikke er interessert, og derfor forblir reservert / uinteressert selv. Men jeg legger selvsagt til grunn, og det trodde jeg at du forsto, at man går på date med et åpent sinn og ønske om et hyggelig møte.
Maleficenta Skrevet 17. januar 2015 #43 Skrevet 17. januar 2015 Jeg forstår hvor du vil hen, at hvis jeg ikke viser noe interesse, så kan det være at hun tolker det som at jeg ikke er interessert, og derfor forblir reservert / uinteressert selv. Men jeg legger selvsagt til grunn, og det trodde jeg at du forsto, at man går på date med et åpent sinn og ønske om et hyggelig møte. jeg forstod ikke det utfra det du sa. På meg virker det som du møter en date med holdningen om at hun har med å bevise noe for deg hvis ikke bare driter du i det.
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #44 Skrevet 17. januar 2015 Unnskyld meg, vi kan da ikke ta ansvar for at menn velger å oppføre seg som idioter.. du skriver jo selv om å ikke la andres negative handlinger gå inn på seg. Eller er du synsk du kanskje? Anonymous poster hash: e60b2...8be Det finnes ganske mange spørsmål man kan stille for å finne ut om en mann er noe man skal bruke tid på eller ikke. Hvordan de reagerer på ting man sier, (takling av kritikk - negativ tilbakemelding, eller positive tilbakemeldinger) Hva slags liv de lever (interesser, forhold til venner, familie, målsetninger i livet ) osv osv.. De fleste single menn på nettet er veldig OK, det er bare at de ikke tar så mye plass eller er så frempå som idiotene. Hvis damer er litt mer proaktive og ikke faller for de fine frasene til de som tar kontakt så blir det mindre drama og frustrasjon fra damene også.
oeas Skrevet 17. januar 2015 #45 Skrevet 17. januar 2015 jeg forstod ikke det utfra det du sa. På meg virker det som du møter en date med holdningen om at hun har med å bevise noe for deg hvis ikke bare driter du i det. Da tok du feil.
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #47 Skrevet 17. januar 2015 Som sagt så er det ens eget ansvar å formidle interesse, hvis man faktisk er interessert. Ingen er i stand til å lese daten sin sine tanker. Men da har jo du et ansvar om å formidle din interesse ikke sant? Eller venter du på at den andre skal formidle interesse først?
Maleficenta Skrevet 17. januar 2015 #48 Skrevet 17. januar 2015 Men da har jo du et ansvar om å formidle din interesse ikke sant? Eller venter du på at den andre skal formidle interesse først? jeg har allerede spurt han om det. Var visst ikke slik han mente det
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #49 Skrevet 17. januar 2015 jeg har allerede spurt han om det. Var visst ikke slik han mente det Åja.. ja men da så
oeas Skrevet 17. januar 2015 #50 Skrevet 17. januar 2015 Men da har jo du et ansvar om å formidle din interesse ikke sant? Eller venter du på at den andre skal formidle interesse først? Jeg tror at alle forstår at dette er gjensidig. Men som jeg skrev på forrige side så må man huske på at ingenting av det de idiotiske mannfolka noen gang har gjort deg, har noe som helst med han som sitter foran deg på neste date å gjøre. Det bør ikke overraske de som går på date med den holdning om at de fleste menn bare er ute etter å komme ned i trusen deres, og at de som blir møtt med denne holdningen, og som føler at de hele tiden må overbevise den andre om at de ikke er sånn, raskt omstiller seg og ser videre. Ja, det finnes en del idiotiske menn (og kvinner) der ute. Men det gjelder ikke alle.
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #51 Skrevet 17. januar 2015 Jeg tror at alle forstår at dette er gjensidig. Men som jeg skrev på forrige side så må man huske på at ingenting av det de idiotiske mannfolka noen gang har gjort deg, har noe som helst med han som sitter foran deg på neste date å gjøre. Det bør ikke overraske de som går på date med den holdning om at de fleste menn bare er ute etter å komme ned i trusen deres, og at de som blir møtt med denne holdningen, og som føler at de hele tiden må overbevise den andre om at de ikke er sånn, raskt omstiller seg og ser videre. Ja, det finnes en del idiotiske menn (og kvinner) der ute. Men det gjelder ikke alle. Og DET har du helt rett i. Har man holdningen om at alle menn er idioter bør man slutte å date med en gang og heller ta en runde med seg selv. De fleste damer som kritiserer menn hele tiden og bare klager er egentlig damer som har problemer de overfører på de som de treffer. De krever for mye, og skal ha for mange bevis, uten at de selv ønsker å bevise noe som helst. Jeg skal ikke si at eksene mine har vært eksemplariske så at de forholdene ikke fungerte skal jeg ikke ta helt på min kappe, men hadde jeg vært en fornuftig mann ville jeg aldri datet den jeg var før.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #52 Skrevet 17. januar 2015 Typisk kvinne svar mannen er idiot. Dette skriver man uten og vite hvorfor mens en kvinne som hadde ikke møtt opp. Da ville det vært viktig og ikke dømme henne. Siden hun hadde nok en god grunn. Anonymous poster hash: 55cc6...beb
Maleficenta Skrevet 17. januar 2015 #53 Skrevet 17. januar 2015 Typisk kvinne svar mannen er idiot. Dette skriver man uten og vite hvorfor mens en kvinne som hadde ikke møtt opp. Da ville det vært viktig og ikke dømme henne. Siden hun hadde nok en god grunn.Anonymous poster hash: 55cc6...beb Nei gjør hun det er hun like mye feig idiot
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #54 Skrevet 17. januar 2015 Typisk kvinne svar mannen er idiot. Dette skriver man uten og vite hvorfor mens en kvinne som hadde ikke møtt opp. Da ville det vært viktig og ikke dømme henne. Siden hun hadde nok en god grunn. Anonymous poster hash: 55cc6...beb Jeg skrev selv i åpningsinnlegget at jeg alltid behandler alle med respekt og dette er mitt utgangspunkt. Ingen i denne tråden har uttrykt at det er greit at noen reagerer slik, uansett om man er mann eller kvinne. Så din påstand om at alle hadde reagert annerledes om det var en kvinne har ikke noe belegg her. Startet heller ikke tråden som en invitasjon til "menn vs. kvinner" debatt. Jeg forstår selvsagt at de som har brent seg gjerne reagerer med generaliseringer, enten det er du som er lei av kvinner eller kvinner som har blitt brukt av menn, men det gir ikke en veldig produktiv diskusjon. TS Anonymous poster hash: 1456e...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #55 Skrevet 17. januar 2015 Kan legge til at jeg har full forståelse for at ting skjer, men det naturlige er da å si ifra. Det er det som er problemet - hadde han sendt en melding i forkant hadde jeg jo bare blitt hjemme, ikke noe problem. TS Anonymous poster hash: 1456e...1b8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #56 Skrevet 17. januar 2015 Kan legge til at jeg har full forståelse for at ting skjer, men det naturlige er da å si ifra. Det er det som er problemet - hadde han sendt en melding i forkant hadde jeg jo bare blitt hjemme, ikke noe problem. TS Anonymous poster hash: 1456e...1b8 Har han ennå ikke gitt lyd fra seg? For det er ufint. Veldig ufint (uansett kjønn). Anonymous poster hash: d2884...0ea
Nettinettet Skrevet 17. januar 2015 #57 Skrevet 17. januar 2015 Kan legge til at jeg har full forståelse for at ting skjer, men det naturlige er da å si ifra. Det er det som er problemet - hadde han sendt en melding i forkant hadde jeg jo bare blitt hjemme, ikke noe problem. TS Anonymous poster hash: 1456e...1b8 Han så deg, fant ut at han ikke orket konfrontasjonen og gikk fra stedet. Kanskje har han opplevd drama ved å gi beskjed før, kanskje handlet det om at han ikke orket å få et nei fra deg. Grunnene kan være mange. Bare la det være og gå videre. Ikke noe vits å la dette ødelegge mulighetene dine til å finne en som du passer med.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #58 Skrevet 17. januar 2015 Han så deg, fant ut at han ikke orket konfrontasjonen og gikk fra stedet. Har du blitt synsk siden sist?Anonymous poster hash: c695d...566 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå