Gjest Hummels Skrevet 18. januar 2015 #41 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Nå har jeg lest at 1 av 10 kvinner kommer til å bli voldtatt i løpet av livet sitt, noe som også er overdrevent og falskt. Gitt at disse overgrepene kun begås av menn, så kan det toppen være 1/10 menn som voldtar, du er enig i det? Enkel matte tilsvarer at 10 prosent av menn toppen kan voldta, som betyr at 90 prosent ikke gjør det. Enig? Nå vet vi at de fleste voldtektsforbrytere voldtar mer enn EN gang, så la oss si at det er ca 95 prosent av menn som aldri voldtar da. Er du med på den? Og dette er basert på en allerede overdrevet statistikk, så skjønner du hvordan 99% er ganske presist?Anonymous poster hash: b0802...3d5 Hvorfor i all verden skal folk lyge om voldtekter? Det skjer oftere enn vi tror! For det finnes så mange galne og seksuelt frustrerte menn!! Og de som gjør det på gøy! Det må jo være noe som har klikket i hodet på de. Det er ikke alle som tørr å anmelde voldtekt i Norge heller. Nei det er ikke bare kvinner som blir voldtatt, kvinner kan også voldta. Jeg har blitt voldtatt av en mann når jeg var i tenåra. Jeg anmeldte aldri. Jeg har blitt "sovevoldtatt" av ei kvinne. Anmelder ikke for hun angrer og sa alt var en misforståelse. Det kan jeg tro for vi var fulle begge to. Voldtekt skjer oftere enn vi tror og kan skje den beste og tøffeste! Det går aldri an å glemme det, men går an å leve med det. Må bare leve med det. Det er mye folk holder for seg selv! Endret 18. januar 2015 av Hummels 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyJE Skrevet 18. januar 2015 #42 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Menn i Kongo voldtas små barn fordi dem tror sex med en jomfru kurerer hiv. En mor fant barnet sitt liggende så vidt i live i en bloddam etter å ha blitt skåret opp nedentil og voldtatt av 6 menn. Denne babyen var noen måneder gammel. Det er ikke første eller siste gangen. Når var sist du hørte om noe slikt i Sverige eller Europa generelt? Babyer og bestemødre blir voldtatt under borgerkrig. Småbarn blir sendt rundt fra mann til mann for tilfredstillelse. Voldtekt er grusomt uansett hvor i verden, i Sverige blir en som voldtar sett på som en svært syk psykopat. I Kongo blir ikke en som voldtar sett på stort mer enn en..alminnelig mann. Det er nemlig så vanlig. Jeg så også noen nevnte at de kun er mannen som må mase og mase på kona og dermed ikke voldtekt. Kona er ofte 11-12 år. Noen yngre. Er det unormalt at ei på 11 år syntes sex er både skummelt og vondt ? Endret 21. januar 2015 av LadyJE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulick Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #43 Del Skrevet 18. januar 2015 Menn i Kongo voldtar små barn fordi dem tror sex med en jomfru kurerer hiv. En mor fant barnet sitt liggende så vidt i live i en bloddam etter å ha blitt skåret opp nedentil og voldtatt av 6 menn. Denne babyen var noen måneder gammel. Det er ikke første eller siste gangen. Når var sist du hørte om noe slikt i Sverige eller Europa generelt? Babyer og bestemødre blir voldtatt under borgerkrig. Småbarn blir sendt rundt fra mann til mann for tilfredstillelse. Voldtekt er grusomt uansett hvor i verden, i Sverige blir en som voldtar sett på som en svært syk psykopat. I Kongo blir ikke en som voldtar sett på stort mer enn en..alminnelig mann. Det er nemlig så vanlig. Jeg så også noen nevnte at de kun er mannen som må mase og mase på kona og dermed ikke voldtekt. Kona er ofte 11-12 år. Noen yngre. Er det unormalt at ei på 11 år syntes sex er både skummelt og vondt ? Brutale voldtekter er ganske vanlige i Sverige også. Her er et par eksempler: https://www.facebook.com/permalink.php?id=267037219999804&story_fbid=760897900613731 http://www.rights.no/2012/03/grov-gruppevoldtekt-i-sverige/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyJE Skrevet 18. januar 2015 #44 Del Skrevet 18. januar 2015 Voldtekt er grusomt uansett hvor det skjer. Men om vi som medmennesker fortsetter å bare snakke og ikke prøve å gjøre noe så kan det bli både oss og våre barn som lider. Vi vet ikke hvor vår verden står om 10-20 år. En mor i Kongo ønsker like mye å beskytte sin datter som det en svensk mor gjør. Men som svensk så har man litt flere resurser å støtte seg på ved en slik hendelse. Man har ett politi og ofte familie. At saker blir henlagt er en ting, men det er psykoligisk hjelp å få. I Kongo blir ofte voldtatte kvinner forlatt forbi mannen og landsbyen ser på henne som uren og skam. Jeg tror vi ser for mye på dem som "kvinnene i Kongo" og glemmer at dette er individer. Afrika er 100 ganger større enn Norge og Sverige, vi vet ikke om det er vi som trenger deres hjelp om 10-20 år. Om vi lar alt fortsette så blir Europa etter hvert mer og mer lik og da kan ingen hjelpe hverandre. Klart det tar tiår, men bombingen kommer stadig nærmere. Og voldtekt er for lengst utbredt i Norge og stadig økende. Barna våre er ikke lenger trygge og heller ikke vi voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 19. januar 2015 #45 Del Skrevet 19. januar 2015 Så har vi jo de landa der kvinner har fått dødsstraff for at de ble voldtatt. Som jeg leste et sted, om en idiot som sa "Enhver kvinne, uansett om hun er gift eller ugift, som ligger med en mann, med eller uten samtykke, burde henges." Ingen normale mennesker sier sånt. Lurer på hva slags udyr som er komt til denne verden jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #46 Del Skrevet 21. januar 2015 Brutale voldtekter er ganske vanlige i Sverige også. Her er et par eksempler: https://www.facebook.com/permalink.php?id=267037219999804&story_fbid=760897900613731 http://www.rights.no/2012/03/grov-gruppevoldtekt-i-sverige/ Voldtekt er grusomt uansett. Når man voldtas i underlivet med kniv så handler det ikke lenger om sex, kun ondskap og utenkelig brutalitet. Barn får livmoren sprengt av voldtekten. For de som har hatt smertefulle magesår eller sprukne innvoller kan tenke seg smerten ett barn blir etterlatt. En 2 år gammel jente hadde nettopp blitt voldtatt av soldater. Moren fant henne med revet opp underliv. Det var kun ett stort sår og barnet gråt flere dager i strekk av smertene. Jeg har selv blitt voldtatt, og syntes for min del at det de kvinnene og barna i mange av de landene opplever er langt verre og mer traumatisk en min opplevelse fysisk. Men psykisk skal jeg ikke sammenligne. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor ikke flere menn går sammen mot voldtektsmennene for å understreke tykt at dette de holder på med er ikke greit. Voldtekt er en kamp vi kvinner ikke kan kjempe alene, uansett hvor selvstendige vi gjerne vil være så trenger vi også menns hjelp her. Dette rammer også menn, så voldtekt må vi få en slutt på en gang for alle. Er litt lei av å høre "det har alltid vært voldtekt" og folk som refererer til vikingtiden. Norge skryter stadig over hvor langt Samfunnet har utviklet seg. Vi foreslår måter hele tiden, men en trangsynt regjering lytter ikke. Opplyste gangveier. Flere overvåkningskameraer, frivillige som følger hjem (flere natteravnere), gratis selvforsvarskurs, strengere straffer. Jeg tror de fleste med barn forstår hva jeg snakker om, om ikke så forstår dere det den dagen dere blir foreldre. Jeg forstår ikke hvorfor ikke flere menn setter ned foten og går sammen. Ved å demonstrere på den måten så tar vi ansvar for eget og andres liv. En voldtekt kan nemlig ødelegge en hel familie.. Anonymous poster hash: 4e620...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå