Baby Skrevet 4. august 2004 #1 Del Skrevet 4. august 2004 Hva slags butikk ville du startet hvis du skulle begynne for deg selv? Settingen er en by med ca 20-30 000 innbyggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 4. august 2004 #2 Del Skrevet 4. august 2004 Det kommer jo helt an på hva som finnes der i utgangspunktet, er nok av småsteder som har fire av en type butikk. Men, hadde jeg hatt alle muligheter åpne hadde jeg startet butikk med egendesignede og selvsydde klær. Elsker å sy spesielle klær, spesielt skikkelig feminine store blondegreier, som korsetter, kjoler osv.. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 6. august 2004 #3 Del Skrevet 6. august 2004 McDonalds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. august 2004 #4 Del Skrevet 6. august 2004 Jepp mcdonalds er dritsmart... eller bigbite, peppes, bighorn eller noe annet stort og populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. august 2004 #5 Del Skrevet 29. august 2004 sånn helt uten å tenke fornuftig etter om det ville vært lønnsomt eller ikke: enten en bokhandel eller en vegansk butikk, med en masse produkter som jeg syns det er for vanskelig å få tak i i dagens Norge. Så som tofu, eksotiske grønnsaker og frukter etc. og i tillegg hatt godt utvalg av te i mange varianter. *drømmer seg langt bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 29. august 2004 #6 Del Skrevet 29. august 2004 Noe som mangler.. Hvis man reiser litt rundt i utlandet finner man fort mange ting som vi mangler her i landet. Jeg har mange ideer, men jeg holder de for meg selv foreløpig. Lyst til å starte noe når jeg er ferdig med utdanningen. Har et par venner og venninner med ulik kompetanse som er interesserte i mange av prosjektene. Syns at grundervirksomhet er kjempe spennende. Stå på jenter. Det er alt for få kvinnelige grundere! Jeg er av den oppfatning at vi har vel så mange gode ideer som menn, det er bare å gjennomføre det vi er dårlige på. De siste årene har dette endret seg og vi ser fler og fler suksessrike forretningskvinner. Celina Midelfart er kanskje ingen grunder, men hun har "guts" og tør å gå mot strømmen. Hun kjemper for det hun tror på og er et godt forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 29. august 2004 #7 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg ville gått for interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 30. august 2004 #8 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg kunne tenkt meg å startet en liten såpebutikk eller Bodyshop. Klesbutikk med moter for de i 20-30 årene hadde også vært spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. august 2004 #9 Del Skrevet 30. august 2004 Bokkafe! En litt sær bokhandel med masse spennende bøker og magasiner hvor man også kan drikke kaffe og kanskje vin i dype stoler... Og hjemmelagd mat (laget av meg). Og en egen festsang-disk for bestilling og levering av sanger. Amming anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå