AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #21 Skrevet 17. januar 2015 Jeg er som dama di. Jeg synes ikke det er noe digg å ta på meg selv, men elsker når andre gjør det. Anonymous poster hash: 89be2...404
Marjam83 Skrevet 20. januar 2015 #22 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har prøvet flere ganger, men det virker som om dama ikke vil onanere forran meg. Etter at jeg har fått av henne klærne og tatt på henne og fingret henne en stund slik at hun er ordentlig våt prøver jeg å føre hånden hennes ned slik at hun skal onanere, men hun trekker bare hånden til seg. Jeg får inntykk at hun ikke vil/tør. Hva kan det komme av? Anonymous poster hash: e68b2...d1a At du spør her istedenfor å spørre henne kan tyde på at dere har en vei å gå med kommunikasjon før hun klarer å dele en så privat del av seg selv med deg. Snakk med henne og respekter hennes grenser.
mijaa Skrevet 21. januar 2015 #23 Skrevet 21. januar 2015 Jeg blir i alle fall helt vilt ukomfortabel av å onanere foran kjæresten, tenker bare på hvor usexy det må se ut og sånn, og da kommer jeg ingen vei, som gjør at poenget blir litt borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå