Gå til innhold

Dama vil ikke onanere for meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvet flere ganger, men det virker som om dama ikke vil onanere forran meg. Etter at jeg har fått av henne klærne og tatt på henne og fingret henne en stund slik at hun er ordentlig våt prøver jeg å føre hånden hennes ned slik at hun skal onanere, men hun trekker bare hånden til seg. Jeg får inntykk at hun ikke vil/tør. Hva kan det komme av?

Anonymous poster hash: e68b2...d1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre henne....

• Liker 4
Skrevet

Det er en av de mest private tingene i verden, og hun vil ha den delen av sexlivet sitt for seg selv/er ukomfortabel med å slippe noen inn i hennes private sexliv på den måten?

Anonymous poster hash: ffde7...eb8

• Liker 7
Skrevet

Det er ingen her som sitter på svaret på hvorfor dama di ikke vil onanere for deg.

Dette må du nesten spørre henne om

Skrevet

Du gjør det feil. Når du har fått av henne klærne må du stryke nesetippen hennes en gang og trekke to ganger i den venstre øreflippen. Da starter hun.

Anonymous poster hash: fb523...665

• Liker 28
Skrevet

Det er ingen her som sitter på svaret på hvorfor dama di ikke vil onanere for deg.

Dette må du nesten spørre henne om

Det kunne jo være at noen her inne følte det samme som henne, det er derfor jeg går til et åpent forum. Deretter kan jeg evt spørre henne når jeg har fått noen tilfredstillende svar her.

Anonymous poster hash: e68b2...d1a

Skrevet

Jeg føler jeg ikke klarer å konsentrere meg skikkelig når jeg onanerer forran typen. Jeg får det ikke helt til, og tankene begynner å vandre om hvor teit det ser ut ol.. Så det handler vel om selvbildet mitt.

Jeg elsker når han ser på meg og tar på meg, så der føler jeg meg sexy, trygg og klarer å nyte det.

Jeg tror at hvis han hadde spurt meg om hvorfor jeg ikke onanerer forran han så hadde jeg ikke helt visst hva jeg skulle svart. Blitt litt flau kansje.. Aner ikke.

Hvor lenge har dere vert sammen?

Anonymous poster hash: b5728...19c

• Liker 1
Skrevet

Tja, sånt er jo veldig privat, og hun er nok svært ukomfortabel. Snakk med henne om det!

Selv er jeg ikke så glad i å gjøre sånt foran kjæresten min. Han blir veldig tent av det, og vil gjerne at jeg skal vise meg fram, så jeg gjør det ofte likevel og merker at jeg gradvis blir mer komfortabel. Men jeg klarer ikke å komme slik, og da er jo vitsen litt borte, for min egen del. :P

Skrevet

Jeg klarte ikke det før etter 10 år. Kanskje litt prippen? Eller nei, egentlig ikke.

Jeg fikk alltid orgasmer uten å bruke fingrene. Så verken han eller jeg var vant til at jeg gjorde det.

Han liker ikke tanken på at jeg onanerer i det hele og store.

Anonymous poster hash: cdb8b...337
Skrevet

Min erfaring er at kvinner ofte har mer hangups rundt masturbering enn menn. Har bare hatt én kjæreste som likte å tilfredsstille seg selv mens jeg lå ved siden av. Det var jeg veldig glad i å få være med på.

Selv onanerer jeg gjerne foran kjæresten. Det har hun ikke noe imot, men hun er tilbakeholden med å kjæle med seg selv. De gangene det har skjedd, har vært skikkelige høydepunkter for min del.

Skrevet

Jeg er litt som kjæresten din. Jeg er ikke helt komfortabelt med å gjøre det foran typen. Syns det er litt flaut.

Anonymous poster hash: 1d86c...e71

Skrevet

Jeg onanerer ikke med hånda, og jeg takler heller ikke å bli våt på hendene, så for min del er det derfor jeg ikke onanerer foran typen. Men selv om det er slik for meg, er det neppe grunnen hennes. Så du må faktisk spørre henne :P

Skrevet

Hvis hun ikke vil, så vil hun ikke. Snakk med henne.

Jeg har ikke noe problem med å gjøre det, og jeg gnir meg av og til på klitoris under samleiet. mannen tenner veldig på dette.

Anonymous poster hash: 6788c...e9c
Skrevet

Det er jo litt flaut da.

Skrevet

Jenter har nok flere sperrer rundt onanering enn det menn har, det er vel NESTEN fortsatt tabu at kvinner onanerer. Det kan også være forbundet med skam at noen ikke vil onanere, for seg selv eller foran andre, veit du om hun onanerer? Det er ikke alle som gjør det. Jeg har aldri onanert foran en mann og tror ikke jeg ville klart det om jeg visste at hele hans oppmerksomhet var viet til meg, jeg trenger ro og fred, og ikke minst god tid og konsentrasjon! At noen hadde sett på hadde nok ødelagt mye av min konsentrasjon!

Skrevet

Har vel noe med selvbildet å gjøre da. Jeg synes også det med onanering er litt kleint. Jeg har aldri onanert foran en kjæreste og heller ikke sett på typen min når han runker. Enkelte ting vil man bare ha for seg selv. Kanskje det kommer med tiden, at hun må bli enda tryggere på deg og mer åpen seksuelt for å tenke at onanering er en helt naturlig ting.

Anonymous poster hash: d4a31...169

Gjest Veritaserum
Skrevet

Det må du nesten spørre henne om :)

Skrevet

Jeg kan godt onanere foran ham, men da er det mest for show. Jeg tar på meg selv og gir uttrykk for at det er digg, men det kan ikke sammenlignes med å onanere alene for å oppnå orgasme. Hvis han skulle observere meg da hadde jeg falt helt ut.

Skrevet

Mest sannsynlig synes hun det bare er flaut.
Prøv å fortell henne hvor deilig du synes hun er, og at det ville tent deg utrolig mye å sett henne kose seg med seg selv og slippe alle hemninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...