Gjest fotballflue Skrevet 29. januar 2015 #941 Del Skrevet 29. januar 2015 Fotballflue: Er du allergisk mot noen typer mat? Nei, heldigvis ikke.kadust hvilken dag er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #942 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Har du høyt strømforbruk? Det er nok ganske så normalt. Calcavi: Hvor mange språk kan du? 2. Norsk og engelsk. Kunne en gang gjøre meg forstått på fransk, men det er glemt for lengst. Cevita: Hvor går drømmeferien? Vux: Har du møtt noen fra kg i virkeligheten? Sola de: Hva gjør du aller helst på en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #943 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Calavi: Er du lykkelig? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #944 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Er du lykkelig? Nja, er et par ting som må på plass før jeg vil kalle meg lykkelig, men jeg har det generelt veldig bra, så jeg klager ikke Sola de: Har du et godt forhold til foreldrene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #945 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Har du møtt noen fra kg i virkeligheten? Nei. Nope. Dette hadde vært artig, men jeg har ingen aning om noen virkelig er interessert. For meg som ikke liker absurditeter så er jo alt dette litt vemodig, når PM boksen ikke akkurat flommer over av kontaktsøkende mennesker. Calavi: Ca hvor gammel er du? Greit med en oppdatering for alle, lol. Fotballflue: Er du litt av en komiker, eller gjøgler? Sola de: Når var du sist skikkelig spysjuk? NonJuan: Hva slags type sprit burde jeg kjøpe inn, hvis du kan anbefale noe? Drikker jo ikke noen mengde alkohol av betydning, og det er en stund siden jeg sist var på polet, så jeg er litt fantasiløs der for tida. Men dette var en tanke. Endret 29. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 29. januar 2015 #946 Del Skrevet 29. januar 2015 Cevita: Har du lappen og er du glad i å kjøre bil? Har lappen, og synes det er helt greit med landeveikjøring, men hater å kjøre i f.eks. Oslo. Cevita: Abonnerer du på noe? Abonnerer på iform. Cevita: Hvor går drømmeferien? Til USA! Vux: Liker du fotball?Cavali: Hvor mange verdensdeler har du satt foten din i? Sola de: Er du ofte blid? (Høres sånn ut på nicket ditt)Fotballflue: Hvor langt har du gått i dag? (Beklager om noen får spørsmål de har fått tidligere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #947 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Liker du fotball? Nope. Det kunne godt være artig å se fotball VM, men alt annet fra norge og england er bortkasta tid for meg. Spilte MYE fotball da jeg var yngre. Cevita: Hvilket godt råd kan du gi til en 18 åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 29. januar 2015 #948 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Olaf: Drømmekjæreste? Det vet jeg faktisk ikke selv.. Sorry Syntes alle jenter er fantastiske på hver sin måte Olaf: Hva er din favoritt twist? Daim! Olaf: Er du avhengig av telefonen din? Jeg vil si nei, men jeg bruker den hver dag ganske mye så... ja? Olaf: Har du vært i utlandet før? Ja Jeg har vært i Sverige, Danmark, England, Tyskland, Hellas, Spania og USA Olaf: Hva var det siste du spiste? Taco! Olaf: Har du noen rosa gjenstander der du bor? Haha ja! Brødristeren min er rosa! Olaf: Ville du blitt mest skremt av å treffe på ulv eller bjørn? Oi, jeg hadde nok blitt mest skremt av en bjørn bare på grunn av størrelsen. Ulver er jo søte da, hadde tatt den med hjem. Sola de: Hva liker du å ha i tacoen din? Perelandra: Har du et lager av lyspærer i tilfelle en går? Jessica: Hva gleder du deg skikkelig til nå? Cevita: Hva var det siste du kjøpte i løsvekt? Vux: Hvilket fjell er det høyeste du har besteget? Fotballflue: Har du en backup lader til telefonen din? Nosoul: Spiser du egg som har gått ut på dato? Calavi: Er du flink til å bruke kopper og glass om igjen eller tar du nye hele tiden? BJR: Ville du drukket melk som gikk ut for 3 dager siden? Endret 29. januar 2015 av Olaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 29. januar 2015 #949 Del Skrevet 29. januar 2015 Nosoul: Spiser du egg som har gått ut på dato? Ja, det gjør jeg. Så lenge de lukter og ser greie ut, så spiser jeg de. Norsk egg holder opptil en måned etter best før dato. Olaf bruker du mye tid på Pinterest?Sola De hvordan hund kunne du tenkt deg å eie?Cevita hest eller hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #950 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Hvilket fjell er det høyeste du har besteget? Nei jeg vet sannerlig ikke. Husker vi gikk rundt på fjellet på leirskole en gang, men husker jo ikke hvor dette var hen. Hm. Kan ha vært i Telemark et sted men dette er vill gjetning. Dette var over tregrensen mener jeg å kunne huske. Blåste en del der oppe i høyden. Det kan ha vært Lifjell i Telemark. Visstnok 1314 meter over havet iflg. Wikipedia. Olaf: Har du noen triks å dele, for folk som går tur i naturen? Personlig ville jeg i det minste satt plaster på hælen i forkant, sånn at det ikke så lett blir gnagesår. Endret 29. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 29. januar 2015 #951 Del Skrevet 29. januar 2015 Cevita hest eller hund? Definitivt hund! Hester er fine de også altså, men ingenting slår mine to polarhunder. Cevita: Hva var det siste du kjøpte i løsvekt? Noe så kjedelig som poteter... Cevita: Hvilket godt råd kan du gi til en 18 åring? Start med boligsparing om du ikke allerede har gjort det. Vux: Sist sette serie? Olaf: Liker du å bygge snømann? Nosoul: Hvilket pålegg liker du best på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #952 Del Skrevet 29. januar 2015 Sola de: Hva liker du å ha i tacoen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. januar 2015 #953 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Fotballflue: Hvor langt har du gått i dag? Oi, godt spørsmål. Jeg har klart å skru av skrittelleren min på mobilen, så jeg aner ikke. Har gått ganske mye på jobb, pluss litt rundt omkring, også har jeg danset, så det blir jo noen skritt der og (men det tells kanskje ikke som gåing) 15 - 20 000 kanskje?! Fotballflue: Har du en backup lader til telefonen din? Jepp, jeg har ganske mange ladere faktisk olaf: kan du anbefale meg en film jeg kan se i helgen? Nosoul: Når pleier du å legge deg i hverdagen? Endret 29. januar 2015 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #954 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Ca hvor gammel er du? Greit med en oppdatering for alle, lol. Jeg er 25 Cavali: Hvor mange verdensdeler har du satt foten din i? Aldri vært utenfor Europa. Calavi: Er du flink til å bruke kopper og glass om igjen eller tar du nye hele tiden? Er faktisk skikkelig dårlig på å bruke samme glass om igjen, så jeg tar nye hele tiden. Skjerpings! Olaf: Hva spiser du om du skal kose deg skikkelig en kveld? Fotballflue: Hva danser du? Vux: Hvor gammel er du sånn cirkus da? Nosoul: Liker du å gå med høye hæler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. januar 2015 #955 Del Skrevet 29. januar 2015 Fotballflue: Hva danser du? Hip hop Calavi: blir du brun om sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #956 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Sist sette serie? 12 Monkeys, første episode Vux: Hvor gammel er du sånn cirkus da? 39 år, føler meg som 25. Cevita: Noen gang hørt dette før? "I Civita er det 1. april hele året!" Calavi: Kunne du tenkt deg å jobbe som vekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #957 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: blir du brun om sommeren? Jepp Calavi: Kunne du tenkt deg å jobbe som vekter? Nei, men kunne godt jobbet som fengselsbetjent Fotballflue: Hvor mange gode, nære venner har du? Vux: Er du interessert i politikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. januar 2015 #958 Del Skrevet 29. januar 2015 Fotballflue: Hvor mange gode, nære venner har du? 3 jessica: Har du noen andre dyr enn hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #959 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Er du interessert i politikk? Nei, jeg har nok en aversjon mot sånt. Mot menneskene i allefall. Calavi: Har du noen rare matvaner? (rart pålegg, osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #960 Del Skrevet 29. januar 2015 NonJuan: Noen gang følt ubehag når du står i kø i butikken? Det har skjedd, da jeg husket at jeg gikk i tøfler NonJuan: streika du i går? Nei, men fikk forespørsel, men det var mange andre i mitt yrke som gjorde det NonJuan: Hvor høy er du? Akkurat passe høy 1,87 over bakken Non Juan: Har du satt tungen fast i noe metall noen gang? Hahaha... rett som det er!!! HAHAHAHA Cevita: Favorittskuespiller (Norsk) Nosoul: Er du redd tannlegen? Sola de: Bruker du badeand da du bader? Vux: Hvilken str bruker du i sko? Calavi: Hvilken tegnefigur ligner din kjære på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå