Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #921 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Noen steder her til lands du ikke kunne tenke deg å besøke igjen? Moss, Horten og kanskje Tønsberg. Vux: Har du PS3 eller lignende? Nei. Kun en PC, stor midi tower. Sola de: Må du holde foredrag/presentasjon i jobben din, eller hvis du er student? NonJuan: Noen gang flydd i helikopter? I så fall, hva slags helikopter var det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #922 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Trives du i jobben din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #923 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Trives du i jobben din? Jeg jobber ikke for tida, jeg forsøker få orden på livet mitt. Jeg husker jeg trivdes som lastebilsjåfør. Moro å ha god kontroll på et større kjøretøy, artig å høre på radio, behagelig tempo på kjøring. Verre var det å mase og pakke bilen full midt på natta fram til kl 0600 (på lørdagene, var visst dette, mer hyggelig på hverdager). Jeg har jobba litt med boligvisualisering og det var egentlig bare moro. Jeg har jobba med bilagsregistrering og diverse på kontor, men det var litt vel monotont og ikke noe jeg kunne tenke meg mer av. Sola de: Kan det friste med Pizza muffins? Endret 29. januar 2015 av Vux 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #924 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Er du glad i å lage mat? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #925 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Er du glad i å lage mat? Det populære svaret her må bli 'ja'. Men er nok redd for at noen kan tro at jeg er en chef, noe jeg ikke er. Mer riktig blir det å kanskje svare at det å lage mat er ikke avskrekkende i det hele tatt. Når det er sagt så gidder ikke jeg å lage middag som skal putre i et par timer når dette for min egen hygge. Et kjent problem er gjerne at det går vane i ting, sånn at kokebøker samler støv. Husker ikke sist gang da jeg lagde muffins. Sola de: Hvor tilbøyelig er du til å starte en samtale med en vilt fremmed person i butikker osv? NonJuan: Roter du i blomsterbedd? Endret 29. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #926 Del Skrevet 29. januar 2015 NonJuan: Noen gang flydd i helikopter? I så fall, hva slags helikopter var det? Jeg har bare flydd sånne radiostyrte helikoptere, men jeg har vært med i Herkules (Militærhelikopter) Vux: Hva slags type blad leser du helst? Sola de: Leser du se og hør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #927 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Non Juan: Abonnerer du på noen blader? Vux: Er du sjenert? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #928 Del Skrevet 29. januar 2015 NonJuan: Roter du i blomsterbedd? Jeg er flink med blomster, men er ingen gartner..! Non Juan: Abonnerer du på noen blader? Var medlem av Jakt og Fiske, nå tror jeg bare det er Donald som kommer i posten Sola de: Faller du falt for fristelsen å sleike på noe metall da det er sjangs for at tngen kan sette seg fast? Jessica: Hva er en av dine største brølere? Nosoul: Har du sparebøsse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #929 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Non Juan: Har du satt tungen fast i noe metall noen gang? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #930 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Herkules er en helikoptertype? Kan være at jeg har gått glipp av noe, utrolig hvor mange obskure farkoster som finnes, ellers så assosierer jeg Herkules med C130 fly. Vux: Hva slags type blad leser du helst? Hm. Tegneserieblad! F.eks Pondus, Larson's, Nemi, Zelda osv. Har lest det meste vil jeg tro, av klassikere som Donald, Billy, og en del franske og belgiske tegneserier selvfølgelig. Vux: Er du sjenert? Nei. Jeg trodde jeg var det i mange da jeg var ungdom, år, men vips, så skjønte jeg at jeg ikke er det. Noe rart gen fra mamma tror jeg som har slått inn som voksen. Den som intet våger intet vinner, virker som et greit motto. Hva som er lurt å gjøre blir jo en helt annen sak. NonJuan: Noen gang følt ubehag når du står i kø i butikken? Sola de: Hilser du på folk med rimelig solid håndgrep, eller har du en sånn hånd som bare lurer til seg håndtrykk uten å oppfylle håndtrykksfunksjonen. Lurer egentlig på om dette er en jentegreie. Endret 29. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #931 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Hva var det siste du shoppet? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 29. januar 2015 #932 Del Skrevet 29. januar 2015 Morsom tråd! Hiver meg inn jeg. Vux: Går du på beina i skiløypene? Sola de: liker du hund eller katt best? NonJuan: streika du i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #933 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Cevita: Har du kjæledyr? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #934 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Går du mye i kjole? Jeg går en del i kjole på sommeren, men ikke like mye nå på vinteren. Spesielt ikke etter jeg flyttet på meg. Er så surt i Trondheim noen ganger, og jeg fryser stort sett hele tiden, så boblejakke er en nødvendighet. Og jeg liker ikke gå på boblejakken min og kjoler. Da må jeg liksom ha på kåpe, så da utgår det Calavi: Har du noen allergier? Skalldyr, sitrus, latex og husstøv. Calavi: hvilken disneyfigur ville du si at du lignet mest på? Jeg har ikke peiling, så jeg spurte like så godt samboer'n Han mente jeg var en blanding av Belle og Tornerose. Ta det med en klype salt NonJuan: Hvor høy er du? Jessica: Hvilken kroppsfasong har du? Cevita: Hvilke tre ord beskriver deg godt? Sola de: Liker du å fiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #935 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Calavi: Er du ofte ute på sjøen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #936 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Er du ofte ute på sjøen? Nei, ikke så mye nå lenger. Men jeg skulle gjerne vært det Ingenting som er bedre enn å være i båt på sommeren.Sola de: Hvordan oppfører du deg mot selgere som står på stand på gaten? Som selger f.eks strømavtaler, aviser, omega 3 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #937 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Calavi: Har du høyt strømforbruk? Jessica!: Spiser du vitaminer? Petter: Hvilke julekaker liker du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 29. januar 2015 #938 Del Skrevet 29. januar 2015 Cevita: Har du kjæledyr? Ja, to polarhunder. Cevita: Hvilke tre ord beskriver deg godt? Rolig, snill, engasjert. Calcavi: Hvor mange språk kan du?Sola de: Hvilken bok var den siste du leste ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #939 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Cevita: Abonnerer du på noe? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #940 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Vux: Hva var det siste du shoppet? Hmmm. Shoppet på Elkjøp. Jeg kjøpte en Sony Walkman mp3 spiller til å ha med på treningsstudio. Kostet dessverre noen hundrelapper for mye, men nå er det glemt. Vux: Går du på beina i skiløypene? Du jeg har ikke gått på ski på en evighet. Ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet her riktig, høres nesten ut som om du spør om jeg går som fotgjenger i skiløypene for å være en tullebukk. Hmm, lurer på om det gjerne er slik at det er løype i to baner, og så et 2m bredt og åpent område med snø ved siden av. Kan tenke meg at folk går der på siden. Cevita: Har du lappen og er du glad i å kjøre bil? Beklager hvis det er alik at du har fått dette spørsmålet en gang tidligere. Fotballflue: Er du allergisk mot noen typer mat? Endret 29. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå