Gjest Vux Skrevet 25. januar 2015 #721 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Vux: Hva ville du kalt katten din om du fikk en nå? Viggo tror jeg, for hannkatt. Viggoline *kanskje* for hunnkatt. Hm, ellers er vel 'pus' populært tror jeg. Sola de: Ser du på tv i det hele tatt? KaDust: Hvis du måtte møte opp til det gamle tv programmet Kvitt eller dobbelt, hvilket tema ville du valgt for spørsmålene? Endret 25. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #722 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Vux: Hva var det siste tvprogrammet du så? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #723 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Kadust: Er du ryddig av deg? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 25. januar 2015 #724 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Vux: Hva var det siste tvprogrammet du så? Antagelig "Nytt på nytt", men via internett. Har ikke TV selv. * Har jo sett en del tv serier i tillegg, men tenkte å overse dette. Kamikatze: Beste topping på pizza? Cuddlegirl: Kan du spiller noen musikkinstrument? Endret 25. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #725 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) . Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2015 #726 Del Skrevet 26. januar 2015 Perelandra: Android eller Iphone? Android, jeg har en Samsung Galaxy s3. Jeg var lenge ytterst skeptisk til å gå over til touch telefoner, og tviholdt lenge på å bruke min gamle Nokia med taster. Sommeren 2013 slutta Nokia-telefonen å fungere og med stor skepsis kjøpte jeg den telefonen jeg har nå. Jeg har absolutt ikke angret. Jeg så ikke så mye på tv som barn egentlig. Husker shagma(?) og noe om ei jente som het majka eller noe som kom fra rommet. Majka, Jenta frå Verdsrommet, jeg elsket den serien! Den lå ute på YouTube med norsk teksting ei stund, men er borte nå. Jessica! og NJ: Det er mulig jeg spør dumt nå, men er det noe på gang mellom dere? Olaf: Er du avhengig av telefonen din? Cuddlegirl: Hvor mange språk kan du? Petter: Hvis du kunne dra tilbake i tid, hva ville du ha sett eller opplevd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #727 Del Skrevet 26. januar 2015 Jessica! og NJ: Det er mulig jeg spør dumt nå, men er det noe på gang mellom dere? hahaah, du er søt du. Ja det er det, uten tvil Ble sammen i November. Perelandra: Har du en jobb som krever mye av deg? Sola de: Er alt bra med deg? brutal_mann: Har du flyskrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. januar 2015 #728 Del Skrevet 26. januar 2015 Husarbeid.. Kadust: Er du ryddig av deg? Nja, tja. Jeg liker å ha det ryddig, men jeg er vel egentlig en rotekopp. Selvmotsigende egenskaper. Sola de: Må du ha det skinnende rent hele tiden? Fame: Er du opptatt av rettskriving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. januar 2015 #729 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Kadust: Hva er det fineste med denne dagen synes du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2015 #730 Del Skrevet 26. januar 2015 hahaah, du er søt du. Ja det er det, uten tvil Ble sammen i November. Perelandra: Har du en jobb som krever mye av deg? Så koselig da, gratulerer! Jeg jobber dessverre ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #731 Del Skrevet 26. januar 2015 NonJuan: Er det ikke litt rart at den originale spørretråden ble inaktiv i det øyeblikket denne ble opprettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #732 Del Skrevet 26. januar 2015 NonJuan: Er det ikke litt rart at den originale spørretråden ble inaktiv i det øyeblikket denne ble opprettet? Sletta ikke du deg i går? Anonymous poster hash: 67bee...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #733 Del Skrevet 26. januar 2015 Sletta ikke du deg i går? Anonymous poster hash: 67bee...dd4 Nei ombestemte meg fordi det var så mange som ikke ville jeg skulle slette meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #734 Del Skrevet 26. januar 2015 Sletta ikke du deg i går? Anonymous poster hash: 67bee...dd4 Shots fired. Anonymous poster hash: 8d500...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 26. januar 2015 #735 Del Skrevet 26. januar 2015 Gidd å start noe nå da, gå heller å lag noen vafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #736 Del Skrevet 26. januar 2015 Gidd å start noe nå da, gå heller å lag noen vafler Heh, det er vell ikke noe som har startet her? Ab spurte bare om jeg sletta meg i går og jeg forklarte at jeg ombestemte meg, alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #737 Del Skrevet 26. januar 2015 Olaf: Har du vært i utlandet før? NonJuan: Tror du at du og Jessica! kommer til å gifte dere i framtiden? Dere hadde fått noen kule barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #738 Del Skrevet 26. januar 2015 Nei ombestemte meg fordi det var så mange som ikke ville jeg skulle slette meg Hvor mange var det? Anonymous poster hash: 67bee...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #739 Del Skrevet 26. januar 2015 AnonymBruker: Hvorfor spør du så mye om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #740 Del Skrevet 26. januar 2015 AnonymBruker: Hvorfor spør du så mye om dette? To spørsmål, var det mye? Du spør mye mer. Dette er dessuten spørretråden og jeg spør om det jeg lurer på, som alle andre. Anonymous poster hash: 67bee...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå