Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Nei.

Perelandra: Hva er det fineste med å bo der du bor?

Det ligger sentralt på Østlandet med kort vei til butikker og kollektivtransport, men samtidig er det kort vei til natur og fine turområder.

Pereleandra: Hva gjorde deg glad sist?

Det tror jeg er et hyggelig besøk jeg fikk nylig av min tante og kusine. :)

Leit å lese at moren din er død. Sender en klem til deg! :klem:

Perelandra: Hva synes du om valentines day?

Jeg har ikke noe spesielt forhold til den dagen, for meg er den som en hvilken som helst annen dag. Tidligere har jeg vært ganske negativ og tenkt at valentinsdagen bare er et påskudd fra handelsstanden for å tjene mer penger. Senere har jeg begynt å tenke at den kanskje kan være en anledning for å huske ekstra på dem man er glad i.

Perleandra: Hvem ser du på som ditt Idol?

Tja... jeg vet ikke helt. Mener du idol som i musikkidol, eller mener du mer generelt om hvem som er mitt forbilde? Av musikkidol tror jeg det må bli Annie Lennox. Jeg har vært stor fan av henne siden tidlig på 80-tallet.

Perelandra: Hva gleder du deg mest til nå?

Jeg gleder meg til vår og varmere vær!

NJ: Blir du lei deg når aktive KG-meldemmer sletter seg?

Calavi: Feirer du valentinsdagen i dag?

Sola de: Bor du i by eller på landet?

Jessica!: Har NJ gitt deg frokost på senga i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i en by.

Perelandra: Bor du langt unna der du vokste opp?

Stedet hvor jeg bor nå ligger ca. 30 mil fra der jeg vokste opp. Min mamma bor fortsatt i barndomshjemmet mitt, og selv om det er noen timers reisevei, besøker jeg henne ganske ofte likevel.

Sola de: Besøker du ofte familien din?

Flynn Rider: Hva var ditt første kjæledyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Alle navnene jeg kom på var opptatt og det var sommer og jeg hadde sola i øynene, så tenkte Sola. Sola alene var også opptatt, så da ble det Sola de, selv om det nok skulle vært Sola di, men men.

Flynn Rider: Trives du der du bor?

Ikke egentlig

Calavi: Hvem er dama på profilbildet ditt?

Perelandra: Er du god til å skuespille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calavi: Liker du å synge?

Ja, ganske glad i å synge. Skulle bare ønske jeg var flink til det :fnise:

Calavi: Feirer du valentinsdagen i dag?

Nei, jeg har aldri brydd meg om valentines, så for meg er det en helt vanlig dag. Og kjæresten har heller ingen store ønsker om å gjøre noe ut av det, så vi gjør ingenting spesielt i dag :)

Calavi: Hvem er dama på profilbildet ditt?

Ja, nå spør du godt :P

Flynn Rider: Du skal invitere til 4-stjerners middag. Hvem fra kg inviterer du, hva serverer du og hva er underholdningen?

Perelandra: Sivilstatus?

Jessica: Om du måtte være med på et realityshow, hvilket ville du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ja, ganske glad i å synge. Skulle bare ønske jeg var flink til det :fnise:

Nei, jeg har aldri brydd meg om valentines, så for meg er det en helt vanlig dag. Og kjæresten har heller ingen store ønsker om å gjøre noe ut av det, så vi gjør ingenting spesielt i dag :)

Ja, nå spør du godt :P

Flynn Rider: Du skal invitere til 4-stjerners middag. Hvem fra kg inviterer du, hva serverer du og hva er underholdningen?

Jessica: Om du måtte være med på et realityshow, hvilket ville du valgt?

Så du vet ikke det selv?

Det er mange jeg kunne tenkt meg å ta med men skal jeg velge fire så hadde det blitt:

Mann 42, vi kunne snakket litt om politikk under middagen :fnise:

NoSoul: Kan jo ikke la være å invitere den vakreste rødhetta i norge :hjerte:

Petter: Han er en av de jeg liker best på forumet, hyggelig og trivelig og snakke med :)

Og til slutt Crazycatlady. Hun er en av de beste vennene jeg har hatt på et forum før og det ville vært meg en sann glede å ha henne med :)

NonJuan: Har du hatt et band før?

Fame: Hva er ditt favoritt spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra: Beskriv din favorittkjole :)

Kanskje noe lignende som denne kjolen? Her er også en virkelig vakker kjole

Jeg er veldig glad i grønt og liker godt kjoler med middelaldersnitt. Dette er kjoler som jeg kunne brukt i bryllup eller andre store anledninger, men passer ikke helt til hverdags.

Jeg har vært singel siden i sommer etter at kjæresten min døde.

Perelandra: Er du god til å skuespille?

Nei det tror jeg ikke. I alle fall er jeg elendig til å lyve og prøve å være en annen enn den jeg er. Jeg har riktignok deltatt i revy og teater lokalt, men noen stor stjerne var jeg neppe.

Sola de: Hva er ditt favorittantrekk?

Flynn Rider: Liker du å være oppe seint on kveldene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeans eller langbukse med fin overdel kanskje.

Perelandra: Hvordan er været hos deg i dag?

Det blåser skikkelig og er ganske surt ute. Temperaturen er ca. 1 varmegrad. Jeg har lyst til å gå en tur, men med dette været frister det ikke noe særlig å være ute.

Sola de: Er du en flittig turgåer?

Olaf: Hvilke underforum på KG leser du aldri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perelandra: Hva fikk deg til å le høyt sist?

Kadust: Hvordan har helgen din vært?

Peanut: Hvilket museum var du på sist?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Kanskje noe lignende som denne kjolen? Her er også en virkelig vakker kjole

Jeg er veldig glad i grønt og liker godt kjoler med middelaldersnitt. Dette er kjoler som jeg kunne brukt i bryllup eller andre store anledninger, men passer ikke helt til hverdags.

Sá Stilig! Da har vi noe til felles. Men synes ogsá at grónn er en fin farge, men synes noen grónntoner er finere enn andre. :) Jeg liker ogsá kjoler fra andre tidsepoker ogsá da, men har alltid vaert veldig fascinert av Middelalderen. ;):jepp: (sjólv om alle historiske tider har noe spennende ved seg, liker ogsá kjempegodt tiden til Jane Austen, o.s.v...)

Perelandra: Hva er dine favoritt smykker?

Sola de: Feirer du fastelavens dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SunflowerPenguin

Sunflowerpenguin: Hva er det beste du kan få servert?

Det kan variere fra gang til gang. Vil ogsá komme an pá humóret mitt. Akkurat ná liker jeg á spise mye Chicken Tonight, vi har det ikke sá ofte, men de gangene vi spiser det da er det kjempedigg!

Ellers kan jeg vel si at fórste gangen jeg smakte pá moltekake sá var det den beste kaken jeg hadde spist! :biggrin: Er ogsá kjempeglad i marsipankake og blótkake... :)

Sola de: Hvis du ogsá er glad i kaker, hva er dine favoritt kaker? Og liker du á strikke?

Peanut: Hva slags musikk liker du á danse mye til?

Perelandra: Likte du mye prinsesser da du var lita jente?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra: Hva fikk deg til å le høyt sist?

Det må ha vært i går kveld da jeg fortalte om den komplett udugelige fransklæreren jeg hadde på ungdomsskolen. Han hadde god greie på franske viner, men det var stort sett det eneste vi lærte noe om i timene hans. Takket være den læreren mistet jeg all videre interesse for å lære fransk

Perelandra: Hva er dine favoritt smykker?

Jeg liker smykker med mye deltaljer, gjerne inspirert av draktsølv og historiske stilarter. Jeg liker også smykker med fargede steiner og emalje Minimalisme er ikke noe for meg.

Jeg har veldig sans for smykkekunsterne Alida Rudjord, Lori Talcott og Elise Thiis-Evensen.

Sola de: Hvilke fremmedspråk hadde du på skolen (bortsett fra engelsk)?

SunflowerPenguin: Har du sett pingviner i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

SunflowerPenguin: Har du sett pingviner i virkeligheten?

Ja, det har jeg. Men de var av den mindre rasen. Jeg har ikke sett de store pingvinene. Pingvinene var de fórste jeg sá da vi gikk inn i Zoo'en, og jeg kunne ha sittet der i mange timer á bare sett pá og pratet med dem. Fórste ting jeg skrek ut nár jeg sá dem var: "Min Familie!" ;) Det var sá koselig á se dem og á prate med dem. :) Skulle ha likt á se flere pingviner.

Perelandra: Var du ei skikkelig prinsesse jente som barn?

Sola de: Hva er din favoritt sjokolade?

KaDust: Hva slags land har du vaert i som du likte minst? Og hvorfor?

Evans: Liker du á synge?

Jessica!: Hva liker du best, á bade eller á dusje?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunflowePenguin: Holder du på med noe håndarbeid?

Perelandra: Din favoritt twistbit?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...