Fame Skrevet 6. februar 2015 #1101 Del Skrevet 6. februar 2015 Fame: Hvilke jobber kunne du tenkt deg? Akkurat nå tar jeg alt jeg kan få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1102 Del Skrevet 6. februar 2015 Vil mye heller jobbe med dyr. Non juan:Åssen har dagen din vært? Den har vært veldig fin, jobbet sammen med en kollega og hatt en vellykket sangtime etterpå. NonJuan hvor skulle du helst ha bodd? Varmere strøk.... Spania kanskje? Non Juan: Hvilke produkter bruker du i håret ditt? Alt utenom Loreal Nå for tiden er det Lanza NonJuan: Når gav du sist blomster til noen? Rett før jul Ja, men jeg savner badekar.. hadde det før..undervurdert For min del skal jeg ærlig innrømme at jeg er litt glad valpetiden er over nå.. det er KREVENDE.. men men, skal aldri si aldri.. skal godeste NJ ha en valp kanskje? Valp? Han har da aldri vært valp NJ, uten tvil Om du skulle ønske deg på middag til en av oss så ville nok han vært førstevalget. Jeg kan hvis jeg vil, men NJ er kjempeflink. Han legger hjertet sitt i maten *Kremt* Men Jessica er den som er finest å se på når hun lager mat *TJIHI* NJ: Finnes det en lærdom i livet som du har brukt lang tid på å forstå? Jepp, kvinner, men tror faktisk jeg aldri vil forstå dem heller. Nosoul: Yndligsdrikk Fame: Hva slag dyr vil du jobbe med? Er det Bonde vi snakker her? Jessica: Kan du lage Lasagne? Sola de: Din sterkeste side? Calavi: Hvilket ord bruker du mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1103 Del Skrevet 6. februar 2015 NonJuan: Har du vært gift før? Ikke gift NonJuan: Eier du en golfparaply? Det gjør jeg, kjøpt på Clas Ohlson. Hm, får en dejavu vibbe av mitt eget spørsmål her. Har et par golfballer, det er alt jeg har av golfutstyr. BJR: Har du tatt liv av et dyr noen gang? Vux: Er du avhengig av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. februar 2015 #1104 Del Skrevet 6. februar 2015 Fame: Hva slag dyr vil du jobbe med? Er det Bonde vi snakker her? Har alltid hatt lyst til å bli veterinær, men da må jeg til utlandet å studere og det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1105 Del Skrevet 6. februar 2015 Vux: Hva gir deg mest glede? Noen få øyeblikk av lykke. I mitt kjedelige liv, så er det stort sett lykke som er å få. Ideelt sett, skulle jeg gjerne hatt et dagligdags liv, hvor glede og lykke så å si kom over hverandre. Sola de: Noen gang mast deg til å få en bestemt julegave som barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 6. februar 2015 #1106 Del Skrevet 6. februar 2015 Olaf: Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Fordi jeg egentlig skulle ha Olaf fra Frozen som bilde, men gikk bort fra det etterhvert :/ Olaf: Hva slags hund skulle du hatt om du skulle ha en? Jeg har en golden retriever, men den bor hos foreldrene mine Olaf: Er du medlem i et idrettslag? Jeg gikk på håndball, fotball og skyting når jeg var mindre, men slutta vel rett før jeg begynte på videregående... Ingenting nå for tiden. Olaf: Har du noen ferieplaner for 2015? Nei Men jeg har veldig veldig VELDIG lyst til å dra til syden i sommer :| Olaf noe du ser frem til i 2015? Akkurat nå ser jeg frem til hyttetur med kompiser om en mnd. Ellers gleder jeg meg til sommeren da Olaf: Hva er favorittretten din? Tikka masala! Holder meg unna sånn Fjorlands greier Nosoul: Har du sklidd på isen i år? Sola de: Hva var det siste du spiste? Perelandra: Trener du mye? Calavi: Hvilke land har du vært i? Fame: Tror du at du klarer å holde meg i live i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. februar 2015 #1107 Del Skrevet 6. februar 2015 Fame: Tror du at du klarer å holde meg i live i kveld? Perv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar 2015 #1108 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Olaf: Hvilken av idrettene du drev med likte du best? Vux: Fineste julegaven du noen gang har fått? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1109 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Har et par golfballer, det er alt jeg har av golfutstyr. Vux: Er du avhengig av noe? Jeg er ikke og har aldri vært avhengig av noe. Ikke engang internett. NonJuan: Noen gang mistet kontrollen over bilen totalt på glatta? Endret 6. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1110 Del Skrevet 6. februar 2015 Vux: Fineste julegaven du noen gang har fått? Jeg svarte sikkert "klær" og kassettspiller sist gang. Kan vel også nevne, hm, star wars leker. Kjempemoro for et barn. Husker forresten at jeg pakka opp en Incom T-65 X-Wing Space Superiority fighter på en kafe i Sandefjord da jeg var barn. En gang tidlig på 80 tallet. Olaf: Hvordan var tiden din i militærtjenesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 6. februar 2015 #1111 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Olaf: Hvilken av idrettene du drev med likte du best? Jeg likte best fotball fordi jeg følte at jeg hadde mest å gi der. Olaf: Hvordan var tiden din i militærtjenesten? Jeg var aldri i militæret.. Noe jeg angrer veldig mye på i etterkant fordi jeg tror det hadde gjort meg veldig godt. Perv. Du ja >_> Sola de: Har du mistet kontakten med mange av dine barndomsvenner? Vux: Lærte du noe fra militæret? Endret 6. februar 2015 av Olaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar 2015 #1112 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Olaf: Bor du langt unna der du vokste opp? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. februar 2015 #1113 Del Skrevet 6. februar 2015 Perelandra: Finner du regn forfriskende? Ja, det kan være deilig med regn, særlig om sommeren hvis det er veldig varmt. Perelandra: Har du noen gang reddet livet til en person? (evt. dyr) Jeg har aldri reddet livet til et menneske, så modig er jeg ikke. Men jeg har reddet flere mus fra å havne i kattekjeften, og prøver å slippe ut insekter framfor å drepe dem. Pereleandra: Hva er din favorittrett? Det finnes så mye god mat i verden at det er umulig å velge bare en rett som favoritt, men jeg liker generelt mat med mye smak og krydder. Perelandra: Trener du mye? Trening og idrett er definitivt ikke blant mine sterke sider, men jeg går ofte tur. I dag var jeg ute i over to timer. Vux: Har du noen gang kjørt på og drept et dyr? Jessica: Liker du sterkt krydret mat? NJ: Hvorfor ble du KG-bruker? Calavi: Drømmer du om å flytte til et annet land? Fame: Ser du ofte på sport på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1114 Del Skrevet 6. februar 2015 Vux: Lærte du noe fra militæret? Tja, jo. Fikk gjort unna et vekterkurs, og CDE lappen. Hm, ellers så lærte jeg at hvis jeg får spørsmål om meg selv, så gjør jeg best i å forstå hvofor vedkommende stiller spørsmålet, slik at ikke svaret mitt inngir en viss tillit og at svaret ikke blir misforstått. Vux: Har du noen gang kjørt på og drept et dyr? Nei. Er to biler som kjørte inn i min lastebil da. Har også knust et par lykteglass. Fame: Noen gang vært på thepiratebay? Perelandra: Noen artige arr eller benbrudd i din tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. februar 2015 #1115 Del Skrevet 6. februar 2015 Fame: Ser du ofte på sport på TV? Jeg har ikke tv og jeg hater sport. Vux: Det var et reelt spørsmål. Jeg trodde du var en dame ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. februar 2015 #1116 Del Skrevet 6. februar 2015 Fame: Noen gang vært på thepiratebay? Ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1117 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Jeg har ikke tv og jeg hater sport. Vux: Det var et reelt spørsmål. Jeg trodde du var en dame ._. :vetikke: Endret 6. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. februar 2015 #1118 Del Skrevet 6. februar 2015 :vetikke: Jeg spurte om du var mann ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1119 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Gjorde du? Det var veldig uklart synes jeg. Ja, jeg er mann. :| Hva i all verden fikk deg til å tro at jeg ikke var mann? wtf *faller av stolen* Endret 6. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1120 Del Skrevet 6. februar 2015 Noen andre her som tror jeg er hunkjønn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå