Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er vel det.

Perelandra: Hva var ditt siste innkjøp?

Bortsett fra dagligvarer, var det dette bordet fra Ikea. Det kjøpte jeg i forrige uke.

Sola de: Har du en hemmelig drøm om å bli moderator på KG?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perelandra: Hvilket underforum er du mest aktiv i?

Petter: Hvilken farge i regnbuen går mest igjen i garderoben din?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra: Hvilket underforum er du mest aktiv i?

Er mest aktiv i sosial prat og ordleker, men har i perioder vært ganske aktiv forumene for språk og kjæledyr.

Sola de: Er det noen underforum du sjeldent eller aldri leser?

Olaf: Er du medlem i et idrettslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vux: Pleier du å kjøpe gatemagasiner som =Oslo eller tilsvarende?

Nei, det blir galt å si at jeg pleier å kjøpe dette.

Jeg har kjøpt =Oslo noen få ganger da, for å være litt hyggelig. Må huske å ta ut penger inne i butikken, hvis det står noen på utsida og selger bladet. Ellers skal det påpekes at jeg har aldri kjent noen som har vært narkomane, og det nærmeste jeg selv har vært borti narkotika, er vanlig tobakk, som heh nok ikke er er narkotika men jeg tenkte å i det minste komme med et slags referansepunkt for eh rusmidler og slikt.

Perelandra: Pleide du kanskje å tegne noe spesielt på ark/penal/blokk på skolen?

Sola de: Hva er det største høyden du har stupt/hoppet fra ned i vannet/bassenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vux: Hva er det lengste du har løpt i et strekk?

Skal visst ha vært 10km en gang i løpet av arbeidsuka (Luftforsvarets befalsskole), i eh 9. klasse tror jeg det var.

Jeg begynte å løpe på tremila i førstegangstjenesten, men jeg løp bare i starten, så heh, jeg løp jo aldri 30km i strekk da. Skrekkelig å se starten av tremila, med tja hundre befalsskoleelever (bska) som begynner å løpe med en eneste gang. Var visst en del folk der med bakgrunn i idrett hørte jeg. :O

Sola de: Kan du svømme?

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra: Liker du kanelboller?

Ja, det er ganske godt, men jeg spiser det sjeldent fordi jeg blir så oppblåst i magen av fint hvetemel.

Perelandra: Pleide du kanskje å tegne noe spesielt på ark/penal/blokk på skolen?

Å ja, jeg tegnet katter, katter og atter katter! Jeg likte også å tegne jenter med fine kjoler, så det hendte det ble en kombinasjon, det vil si katter med kjoler og langt hår. Veldig vakkert! :laugh:

Vux: Hvilke tegneserier likte du som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vux: Hvilke tegneserier likte du som barn?

Lucky Luke, Sprint, Spiralis, Billy, Donald Duck & Co, Donald Pocket, Kamp, På vingene og div. liknende blader, Blåjakkene, Viggo, Asterix, Blueberry, Jonah Hex, Iznogood, Linda og Valentin, Modesty Blaise, Yoko Tsuno, Benny Bomsterk, Agent X9, Alien (et blad), Pusur, Hakke Hakkespett Lykkevannet, Hårek, Magnum, Mandrake, Mikrofolkets merkelige meritter, Ompa-pa, Papyrus, Star Wars, Star Trek, Sølvpilen, Tex Willer, Tobben, Yakari, og enda flere.

Ikke umulig at det er et par her som kom på et litt seinere tidspunkt, ikke så godt å huske. :)

Vux: Når var du sist på havet?

Tja, nei vet egentlig ikke. Er nok en stund siden. Fikk samme spørsmål her for noen dager siden. Husker ikke hva jeg svarte da.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky Luke, Sprint, Spiralis, Billy, Donald Duck & Co, Donald Pocket, Kamp, På vingene og div. liknende blader, Blåjakkene, Viggo, Asterix, Blueberry, Jonah Hex, Iznogood, Linda og Valentin, Modesty Blaise, Yoko Tsuno, Benny Bomsterk, Agent X9, Alien (et blad), Pusur, Hakke Hakkespett Lykkevannet, Hårek, Magnum, Mandrake, Mikrofolkets merkelige meritter, Ompa-pa, Papyrus, Star Wars, Star Trek, Sølvpilen, Tex Willer, Tobben, Yakari, og enda flere.

Ikke umulig at det er et par her som kom på et litt senere tidspunkt, ikke så godt å huske. :)

Det var mange! Jeg var stor Pusur-fan. I blant alle kattetegningene mine, var det derfor også mange tegninger av Pusur, eller katter tegnet i samme stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hvilken sang nynner du på i dag?

Miss Turkey ;)

Jessica: Har du kjøpt eller solgt noe via Finn.no?

Kjøpt noen interiørting og funnet oppdretter på hund der :)

Solgt kjoler :biggrin:

Sola de: Hvilken franske sang liker du best?

Pereleandra: Hva er det viktigste du har lært i livet?

NJ: Takk for at du alltid passer på meg - har du vinger på ryggen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NJ: Takk for at du alltid passer på meg - har du vinger på ryggen? :)

Tja. jo har kanskje det. Føles sånn innemellom iallefall. Men du burde jo vite det bedre enn mange andre ;)

NonJuan: Liker du å høre på norsk musikk?

Ja det gjør jeg, utrolig mange flotte artister i Norge, har fått snakket med mange :)

Perelandra: Har du Ridestøvler?

Sola de: Kan du stupe?

Jessica: Tror du bestemor gleder seg til å hilse på meg?

Petter: Jeg tror du har tatt over min berømmelse her inne.? Ser ut som om ab liker deg nå! :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Non Juan: Liker du rødbeter?

Jessica!: Hvilken suppe liker du best?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pereleandra: Hva er det viktigste du har lært i livet?

Det var et vrient spørsmål. Kanskje jeg har lært å bli mer åpen og tolerant mot mennesker som har andre verdier og meninger enn meg? Da jeg var yngre kunne jeg være ganske sta og skråsikker, men med årene har jeg lært mer om å forstå hvordan andre mennesker tenker.

Perelandra: Har du Ridestøvler?

Nei, det har jeg ikke. Har aldri prøvd å ri.

NonJuan: Liker du Pizza Grandiosa?

Jessica: Hva slags hund har du?

Sola de: Er du ofte forkjøla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NonJuan: Noen gang overdrevet når du satte opp pynt sånn til en eller annen festivitet?

Perelandra: Noen gang blitt flau inne på apoteket?

Sola de: Kunne du tenkt deg å feriere i Kina?

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror denne tråden er ment å være mer inkluderende. Er bare å spørre i vei. Formodentlig er det noen regler helt i starten. Trodde først at AB'er var uønsket her, men jeg tror ikke det ble til det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica: Tror du bestemor gleder seg til å hilse på meg?

Oh yes - dragboy ;)

Jessica: Hva slags hund har du?

Leonberger! :) Herlig rase!!

Jessica!: Hvilken suppe liker du best?

Jeg er ikke noe spesielt glad i supper.. betasuppe kanskje? :)

Sola de: Har du varme på badet året rundt?

Perelandra: Tror du katter forstår mer enn vi tror?

NJ: Hvis du hadde et barn, og vedkommende var redd hunder. Hva ville du gjort for å forbedre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...