Jessica! Skrevet 31. januar 2015 #1021 Del Skrevet 31. januar 2015 Jessica!: Er du opptatt av det alternative? Nei, det er jeg egentlig ikke.. men jeg ble spådd en gang Ikke så mye av det som gikk rett Sola de: Hva er den vanskeligste oppgaven din på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #1022 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva gleder deg mest ved din jobb? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 31. januar 2015 #1023 Del Skrevet 31. januar 2015 Jessica!: Hva gleder deg mest ved din jobb? Jeg tror det å få være med å bistå mennesker i en vanskelig livssituasjon betyr mest for meg Sola de: Liker du best å ringe eller å sende sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #1024 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du med deg telefonen overalt du går? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 31. januar 2015 #1025 Del Skrevet 31. januar 2015 Olaf bruker du mye tid på Pinterest? Nei, det har jeg aldri brukt :/ Olaf: Har du noen triks å dele, for folk som går tur i naturen? Personlig ville jeg i det minste satt plaster på hælen i forkant, sånn at det ikke så lett blir gnagesår. Jeg er ikke noen stor turgåer jeg, men kan tenke meg at det er lurt å ta med et ekstra batteri eller portabel lader til telefonen i tilfelle olaf: kan du anbefale meg en film jeg kan se i helgen? Det spørs helt hva du liker Jeg så Anchorman filmene for første gang for noen dager siden, lo meg skakk ihjel Olaf: Hva spiser du om du skal kose deg skikkelig en kveld? Indisk med en god IPA på siden Olaf: Hva er det beste med jobben din? At jeg kan bruke det jeg lærer hjemme og at det er god trening for kroppen. Olaf: Hvis du måtte meldt deg på et kurs i dag - hvilket og hvorfor? Jeg ville tatt et kurs i å lære piano fordi jeg syntes det høres veldig fint ut og vil gjerne lære å spille bedre selv Jessica: Hva syntes du om folk som drar frem gitaren på en fest? Fotballflue: Hva var den siste filmen du så? Nosoul: Hva ville du gjort om alle andre mennesker på jorda plutselig ble borte? Sola de: Har du noen arr? Hvordan fikk du de? Calavi: Hvilken sang får deg alltid i et godt humør? Vux: Hva er det lateste du noen gang har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 31. januar 2015 #1026 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Vux: Hva er det lateste du noen gang har gjort? Etter at jeg kom hjem fra The Gathering en gang for mange år siden, så kom jeg hjem, og bare gikk og la meg på senga med klærne på. Jeg sov i 18 timer eller noe sånt. Hm, kan ha vært i Skedsmohallen en gang på tidlig 90 tallet. Endret 31. januar 2015 av Vux 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 31. januar 2015 #1027 Del Skrevet 31. januar 2015 Etter at jeg kom hjem fra The Gathering en gang for mange år siden, så kom jeg hjem, og bare gikk og la meg på senga med klærne på. Jeg sov i 18 timer eller noe sånt. Haha ja da kan jeg tenke meg du sov godt! Har ikke fått dratt på TG før, skulle for noen år siden men fikk ikke billetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #1028 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Olaf: Hva var de verste rampestrekene du gjorde som barn? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 31. januar 2015 #1029 Del Skrevet 31. januar 2015 Skjærte av meg ene fingertuppen på en påleggsmaskin for noen år siden, så har arr etter det på fingertuppen. Ellers bare etter rampestreker som gikk for langt i barndommen. Olaf: Hva var de verste rampestrekene du gjorde som barn? Au det hørtes vondt ut! Jeg gjorde egentlig ikke så mange rampestreker, men vi hadde en hvor vi hengte et tau som gikk over veien mellom en lyktestolpe og et skilt så når det kom biler måtte de gå ut av bilen og løsne knuta Noen ble veldig sure Sola de: Hadde du et kallenavn som barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #1030 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Olaf: Hva hører du på nå? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 31. januar 2015 #1031 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja, men det var brukernavnet jeg hadde før dette, så vil ikke si det her. Olaf: Hva hører du på nå? Akkurat nå; Avenged Sevenfold - Remenissions Sola de: Hvorfor slettet du din gamle bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. januar 2015 #1032 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Olaf: Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 1. februar 2015 #1033 Del Skrevet 1. februar 2015 N Jessica: Hva syntes du om folk som drar frem gitaren på en fest? Jeg tror jeg kan synes det er litt koselig jeg Jessica!: Har du med deg telefonen overalt du går? Nei, men den går automatisk med meg i vesken om jeg skal ut Men om jeg går tur med hunden eller sånt så er den ikke med, jeg vil ikke si jeg er avhengig av den.. Sola de: Føler du at du har nok tid i hverdagen, eller at tiden ikke strekker til? Olaf: Hva slags hund skulle du hatt om du skulle ha en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. februar 2015 #1034 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jessica!: Stresser du mye? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 1. februar 2015 #1035 Del Skrevet 1. februar 2015 Jessica!: Stresser du mye? Jeg er egentlig ikke en så veldig stresset person, så det gjør jeg egentlig ikke.. men jeg kjenner jeg blir litt tappet for energi til tider.. Sola de: Har du noen som du ikke helt har kommet over? Hesitation: Hva er drømmeyrket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. februar 2015 #1036 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jessica!: Hva drømte du om i går natt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 1. februar 2015 #1037 Del Skrevet 1. februar 2015 Jessica!: Hva drømte du om i går natt? Jeg hadde masse urolige drømmer natt til i dag, blanding av fortid og nåtid. Håper det blir bedre i natt Sola de: Har du mareritt ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. februar 2015 #1038 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken sang nynner du på i dag? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. februar 2015 #1039 Del Skrevet 2. februar 2015 Perelandra: Noen gang vært intervjuet på tv eller i radio? Teller det med nærradio? I så fall har jeg vært på nærradio flere ganger. Har også vært med på NRK P2 en gang i et musikkprogram. Perelandra: Har du et lager av lyspærer i tilfelle en går? Ja, det er viktig. Jeg synes lyspærene ryker ofte hos meg, så jeg mistenker at jeg har en negativ utstråling som får lyspærer og lysrør til å gå fortere. Perelandra: Kjøper du dyre merkeklær? Det har jeg ikke råd til, men jeg kjøper noen ganger litt dyrere klær hvis de er i god kvalitet og slitesterke. Sola de: Er du opptatt av interiør og innredning? Jessica: Har du kjøpt eller solgt noe via Finn.no? NonJuan: Liker du å høre på norsk musikk? Vux: Pleier du å kjøpe gatemagasiner som =Oslo eller tilsvarende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. februar 2015 #1040 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Perelandra: Hva var ditt siste innkjøp? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå