Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Jessica!: Hvilken farge hadde du på første skolesekken din?

Roooosa :) :) :) Var skikkelig stolt av den husker jeg

Sola de: Hvilken av lekene dine betydde mest for deg som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jessica!: 5 ting du lekte med som liten?

Jeg hadde et par aper som jeg var (er) veldig glad i, ellers husker ikke jeg heller noe som betydde ekstra mye. Jeg likte noen dukker - og barbie tror jeg. Ellers kosedyr og en sånn hund som kunne gå av seg selv med batteri.. det var stas! :)

Sola de: Hvis du skulle skrive en bok, hva ville den handlet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hvilken melk liker du best?

Lettmelk, men jeg må ha O`boypulver i den ;)

Sola de: Er det noen matretter du ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vux: Hva er drømmejobben din?

Vet ikke helt. Kan forestille meg at det kanskje kunne være å skrive en roman eller kanskje et film manus, eller bare ha en godt betalt jobb innen 3D visualisering, gjerne for generell industri og ikke film; ellers tenker jeg at det sikkert altfor mye pes hvis en skulle jobbet for hollywood og da antagelig ha måttet konkurrere med tusenvis av andre folk.

Vux: Er du på stranden om sommeren?

Nei. Er ikke så glad i sol, men kunne godt vært på stranden hvis det var i godt selskap.

Jessica!: Hvor mange barn skal du ha da? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, det husker jeg godt! Det var i fjor vår at en visdomstann eksploderte (føltes det hvertfall som). Vondeste jeg noen gang har opplevd (så sånn sett har jeg nok vært ganske heldig). Fikk heldigvis tannlegetime dagen etter, og da var det ut med den!

Du kunne jo vært prest, siden du hadde fått tilbud om å streike eller hva det nå var du sa :ler: Men av en eller annen merkelig grunn så var nok ikke prest det første jeg så for meg når jeg så nicket og avataren din.

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHA

NonJuan: Hva er din guilty pleasure?

Må nok innrømme at det er gaming.....! League of Legends

Non Juan: Er du opptatt av helsekost?

Ja jeg spiser høy på kvelden ;):sjarmor: Neida... men er veldig glad i grønnsaker

NJ: Hva har din kveld bestått i? (du har vært veldig flink)!

Den har bestått av Taco og film og savnet etter deg ;) Klart jeg er flink.. LOL

CEVITA: Er du et peismenneske?

Sola de: Hvordan ville din uke vært om du bare fikk lov å spise grønnsaker?

Jessica: Er NJ Ustabil? :hoho: Eller bare pina gal?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Non Juan: Noen grønnsaker du ikke liker?

Jessica!: Spiser du kjøtt hver dag?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hvor mange barn skal du ha da? :laugh:

Godt spørsmål Vux, det spørs nok helt på hva den bedre halvdelen mener :)

Jessica: Er NJ Ustabil? :hoho: Eller bare pina gal?

You are both... haha.. a true crazyboy

19-Crazy-Things-That-School-Children-Are

Pass deg for konstabel Jessica du.. ;)

Jessica!: Spiser du kjøtt hver dag?

Nei, det gjør jeg ikke :) Egentlig synes jeg grønnsaker er bedre enn kjøtt, men liker begge

Sola de: Du sier du er veldig kresen, hva slags mat liker du godt da?

NJ: Hvis du skulle vunnet en award, hva skulle du ønske det var for?

Vux: Hvordan er drømmekvinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hva skal du ha til middag i morgen?

Vet ikke helt, fylte kjøleskapet i går men har ingen plan utover det.. :)

Sola de: Tror du at du fremdeles er å finne på KG om et par år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hvordan kom du over KG i sin tid?

Helt tilfeldig tror jeg, sikkert noe jeg googlet også havnet jeg på forumet :)

Sola de: Hvis du ikke hadde vært på KG, at det ikke fantes f.eks.. hva tror du at du heller ville brukt denne tiden på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica!: Er du aktiv på facebook?

Nei, jeg bruker ikke facebook :)

Sola de: Skal du være lenge oppe i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica!: Er du trett?

Suuuuper trøtt.. tror jeg sovner når som helst :)

Sola de: Har du noen gang hatt en fornemmelse av noe før det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg i gang med å skrive noe om hva som var viktig for meg, men det ble for langt, så jeg sier heller at det finnes ingen drømmekvinne for meg.

Jeg har nok noen preferanser, men jeg sitter jo ikke og higer etter en bestemt type dame må jeg si. Eneste jeg vet for sikkert er at hun å være glad i meg, ellers blir det galskap å bruke tid på hverandre, kanskje bare for å til slutt bli sittende og lure på om man noen gang elsket hverandre i det hele tatt.

Et annet problem igjen blir at jeg kunne nok bare bli kjent med jenter/damer jeg allerede liker, noe som gjør det ganske vanskelig å bli kjent med noen, for det er gjerne alltid noen som jeg går og tenker på. Dessverre for meg, så er dette 3 stk for tida, fra tidligere. lol Men jeg har ingen dårlig samvittighet, for ingen av dem virker interessert i meg, så jeg må da få være fri til å tenke litt fritt på ting vil jeg si. Jeg kom i prat med en nr.4 her om dagen, men det ble klart at hun hadde en date på gang med noen, så da var det uaktuelt å utlevere meg til en slik person så jeg sa farvel. Heh, skulle nok takket for praten også, men det fikk jeg ikke gjort. Vel, du vet hvem du er. :)

Skipet "SS Ensomhet og dørgene kjedsomhet" seiler fremdeles rundt på evig cruise ser det ut som. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg i gang med å skrive noe om hva som var viktig for meg, men det ble for langt, så jeg sier heller at det finnes ingen drømmekvinne for meg.

Jeg har nok noen preferanser, men jeg sitter jo ikke og higer etter en bestemt type dame må jeg si. Eneste jeg vet for sikkert er at hun å være glad i meg, ellers blir det galskap å bruke tid på hverandre, kanskje bare for å til slutt bli sittende og lure på om man noen gang elsket hverandre i det hele tatt.

Et annet problem igjen blir at jeg kunne nok bare bli kjent med jenter/damer jeg allerede liker, noe som gjør det ganske vanskelig å bli kjent med noen, for det er gjerne alltid noen som jeg går og tenker på. Dessverre for meg, så er dette 3 stk for tida, fra tidligere. lol Men jeg har ingen dårlig samvittighet, for ingen av dem virker interessert i meg, så jeg må da få være fri til å tenke litt fritt på ting vil jeg si. Jeg kom i prat med en nr.4 her om dagen, men det ble klart at hun hadde en date på gang med noen, så da var det uaktuelt å utlevere meg til en slik person så jeg sa farvel. Heh, skulle nok takket for praten også, men det fikk jeg ikke gjort. Vel, du vet hvem du er. :)

Skipet "SS Ensomhet og dørgene kjedsomhet" seiler fremdeles rundt på evig cruise ser det ut som. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...