Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #981 Del Skrevet 30. januar 2015 Jessica!: Liker du hobbysjokoladen? Ja, men jeg spiser den ikke så ofte.. Sola de: Hvordan er det med energien en sen fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #982 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du store planer for helgen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #983 Del Skrevet 30. januar 2015 Den er på topp! Jessica!: Har du store planer for helgen? Godt å høre Nei, jeg hadde egentlig tenkt å kose meg men nå blir det travelt med forberedelse til et prosjekt i stedet.. har ikke så mye helgefølelse.. jeg må også endevende hele boden min (og den er STAPPFULL opp til taket), for å finne noen papirer jeg trenger til prosjektet. Lucky girl!! Sola de: Hvor ofte er du på butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #984 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Bor du langt fra nærmeste matbutikk? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #985 Del Skrevet 30. januar 2015 Jessica!: Bor du langt fra nærmeste matbutikk? Med bil.. kanskje 10 minutter Sola de: Hva var det beste med denne uken så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #986 Del Skrevet 30. januar 2015 Nei, kan ikke si det. Non Juan: Dusj eller badekar? Ja takk begge deler! NonJuan: Verste smerte du har opplevd? Miste min kjære søster NonJuan: Har du noen gang prøvd å fly FPV? Måtte google dette Og nei, teller det å fly Helikopter? Jeg måtte ty til Stolpesko og masse mot for å hente det satans Helikoptere ned igjen NonJuan: Hva er det siste du puttet i munnen? Kaffe, men da jeg leste spørsmålet tidligere, var det grillpølse NJ: Har du noe mål med tanke på løpingen? Jeg tenker ikke på resultatene på kroppen, men hvor langt du skal løpe per uke eller tid f.eks? Målet mitt er å kunne løpe herfra til deg og få deilig massasje!!! Ja ellers er det å løpe tre mil uten stopp Fotballflue: Hva har du i nattbordskuffen? Cevita: Hvor mye Juice drikker du hver uke? Sola de: Liker du Smoothie? Petter: Er kjærligheten snill om dagen? Calavi: Når fikk du blomst(er) av typen sist? Jessica: Synger du da du er glad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #987 Del Skrevet 30. januar 2015 Målet mitt er å kunne løpe herfra til deg og få deilig massasje!!! Ja ellers er det å løpe tre mil uten stopp Jessica: Synger du da du er glad? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :) Når jeg er glad, trallala.. da synger jeg JA NJ: Liker du når jeg lommeringer deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #988 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :) Når jeg er glad, trallala.. da synger jeg JA NJ: Liker du når jeg lommeringer deg? Hahahha... ja... liker når det dirrer i buksa.. Neida... Hahahahahaa Koselig var det iallefall... Men skjønte jo fort den ikke var til meg... Men alltid koselig når du ringer Jessica: Er du trøtt nå? Hadde du trengt en massasje? Endret 30. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #989 Del Skrevet 30. januar 2015 Hahahha... ja... liker når det dirrer i buksa.. Neida... Hahahahahaa Koselig var det iallefall... Men skjønte jo fort den ikke var til meg... Men alltid koselig når du ringer Jessica: Er du trøtt nå? Hadde du trengt en massasje? Cok sagol!! Jeg er sinnsykt sliten, det har vært en knallhard dag. Hadde ikke du loset meg igjennom den vet jeg ikke hvordan jeg skulle stått oppreist på slutten. Yes please, you are free to come NJ: Nå legger jeg meg, skal du være flink gutt så lenge? :) Sola de: Har du mest energi tidlig om morgenen eller om kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #990 Del Skrevet 30. januar 2015 Cok sagol!! Jeg er sinnsykt sliten, det har vært en knallhard dag. Hadde ikke du loset meg igjennom den vet jeg ikke hvordan jeg skulle stått oppreist på slutten. Yes please, you are free to come NJ: Nå legger jeg meg, skal du være flink gutt så lenge? :) Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh du er bare skjønn!!!!!! Du vet jeg vil hjelpe deg, du fortjener å ha det vakre smilet om munnen Håper vakre tanker samler seg i din flotte drømmeverden Cevita: Når trakk du tann sist? Jessica: Hvordan går det med Bamsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #991 Del Skrevet 30. januar 2015 Civita kommentaren min var forresten noe jeg leste på twitter en gang, og har siden aldri glemt dette. Cevita: Trenger du å skaffe deg noe nytt klesplagg kanskje? Hehe, lurte litt å den kommentaren, om det var noe jeg burde ha fått med meg. Nei, jeg trenger vel egentlig ikke noe nytt klesplagg... Men det betyr jo ikke at man ikke har lyst på nye klesplagg. Cevita: Nevn din favorittfrukt! Avokado! Namnam! Cevita: Hva er du mest stolt av? Oi, så vanskelig! Hmm.. Jeg er vel mest stolt av tvillingsøsteren min, som er den smarteste, flinkeste personen jeg kjenner. Cevita: Hvilken bok leste du sist? Hunden fra baskerville av Sir Arthur Conan Doyle. Så Sherlock Holmes serien til BBC forrige uke, og ble inspirert til å lese bøkene. Cevita: Hvor mye Juice drikker du hver uke? Veldig lite. Var nok en tilfeldighet at den juiceflaska sto ved siden av meg når jeg lagde nytt brukernavn til KG.NonJuan: Hva jobber du som?Sola de: Bruker du pc, tab eller mobil mest når du sitter på KG? Jessica: (Du får den i rett fordi den var så vanskelig ) Hva et du mest stolt av?Petter: Liker du deg best i byen eller på landet?Vux: Hva er drømmejobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #992 Del Skrevet 30. januar 2015 NonJuan: Hva jobber du som? Jeg er Prest Vux: Er du på stranden om sommeren? Sola de: Når går du på byen? Cevita: Tror du på at jeg er Prest? Er nok ikke det, er teleteknikker Cevita: Hvordan ser en fin fredagskveld ut for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #993 Del Skrevet 30. januar 2015 Cevita: Når trakk du tann sist? Off, det husker jeg godt! Det var i fjor vår at en visdomstann eksploderte (føltes det hvertfall som). Vondeste jeg noen gang har opplevd (så sånn sett har jeg nok vært ganske heldig). Fikk heldigvis tannlegetime dagen etter, og da var det ut med den! Jeg er Prest Cevita: Tror du på at jeg er Prest? Er nok ikke det, er teleteknikker Cevita: Hvordan ser en fin fredagskveld ut for deg? Du kunne jo vært prest, siden du hadde fått tilbud om å streike eller hva det nå var du sa Men av en eller annen merkelig grunn så var nok ikke prest det første jeg så for meg når jeg så nicket og avataren din. En fin fredagskveld er en fredagskveld hvor vi akkurat har kommet oss opp på hytta, og sitter med noe godt i glasset og potetgull på bordet, bålet i peisen varmer opp stua, og jeg sitter i armkroken til samboeren med en polarhund på hver side. NonJuan: Hva er din guilty pleasure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #994 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du noen allergier? Non Juan: Er du opptatt av helsekost? Cevita: Hva er det beste med jobben din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #995 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica: Hvordan går det med Bamsen? Bamsefar er snill og god som alltid.. skal straks ta ham ut en siste tur i dag. Da skal han få løpe fritt, så er det sengen for godt denne kvelden tror jeg *gjeeeesp* Jessica: (Du får den i rett fordi den var så vanskelig ) Hva et du mest stolt av? Hehe, takk takk Jeg er veldig stolt av min bestemor - hun er mitt soleklare forbilde! Jessica!: Har du noen allergier? Vaskemidler og parfyme får nesen min til å klø.. Sola de: Tror du det blir krig i Norge så lenge vi lever? NJ: Hva har din kveld bestått i? (du har vært veldig flink)! Cevita: Beste KG-minne? Endret 30. januar 2015 av Jessica! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #996 Del Skrevet 30. januar 2015 Cevita: Hva er det beste med jobben din? Elevene :-) Cevita: Beste KG-minne? Det må være trådene til Pet! Spesielt tråden om da hun glemte å lukke skjellaget før hun gikk ut Enten det eller så var det for et par år siden da jeg (under et annet nick) hang i fortell noe uinteressant trådene med Giacomo, Mynona, Rofl, FruN, Tekola, WildThing, NozMonster og flere. (Dessverre var det noen fjotter der inne også, og det ble så mye kranging og drittslenging at tråden ble stengt opptil flere ganger.) Sola de: Ser du på Nytt på nytt? Jessica: Hvor mye snø er det utenfor vinduet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #997 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva foretrekker du. Pyjamas eller nattkjole? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #998 Del Skrevet 30. januar 2015 Jessica: Hvor mye snø er det utenfor vinduet ditt? Nok til at det er hvitt og man trår igjennom, men ikke så mye at jeg må måke meg fremover Cevita: Hvilket sted har du dine aller beste minner fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #999 Del Skrevet 30. januar 2015 Jessica!: Hva foretrekker du. Pyjamas eller nattkjole? Jeg tror jeg ville valgt en kjempefin nattkjole Sola de: Forstår du deg på menn, eller er de til tider et mysterium? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #1000 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken farge hadde du på første skolesekken din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå