Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #961 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Hvilken str bruker du i sko? 36.5 <-- vanlige joggesko 37 <-- tøffe dyre joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #962 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Cevita: Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Nosoul: Hva heter katten din? Vux: Er du mye ute på sjøen? Olaf: Hva er det beste med jobben din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #963 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Non Juan: Dusj eller badekar? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2015 #964 Del Skrevet 29. januar 2015 Calavi: Har du noen rare matvaner? (rart pålegg, osv) Hmm, jeg spiser smør på pizza. Supernammis! Calavi: Hvilken tegnefigur ligner din kjære på? Egentlig så burde det jo vært Guybrush Threepwood mtp. brukernavnet, men jeg kan ikke si likheten er slående... Nei, jeg vet ikke helt jeg altså... Jeg var ikke så flink på det her merker jeg. Kommer omtrent ikke på en eneste tegneseriefigur en gang NonJuan: Verste smerte du har opplevd? Sola de: Hvilken frukt spiser du mest av? Vux: Beste norske komiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2015 #965 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Calavi: Hva er det fineste ved kjæresten din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 29. januar 2015 #966 Del Skrevet 29. januar 2015 Vux: Er du mye ute på sjøen? Har vokst opp med båt i familien, men kan ikke si at jeg har vært mye ute på sjøen. Vux: Beste norske komiker? Hm. Nei, jeg må melde pass. Er jo stort sett utenlandske komikere jeg får sett. Kan vel si Louis C.K, for å i det minste nevne en favorittkomiker. Forresten, ikke ta tips om barnepass fra denne fyren. Sola de: Hvor fornøyd er du med dusjkabintettet ditt? (du har formodentlig et dusjkabinett). Jeg er drit lei av mitt, nesten sånn at jeg får lyst til å blåse bort noen tusenlapper på et nytt et. Calavi: Hvor stor er familien din da? (liten, medium, stor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #967 Del Skrevet 30. januar 2015 Petter: Hyggelig å se somlepetter tilbake, bruker du handleliste på butikken? Som oftest ikke, men det hender. Petter: Tenner du ofte stearinlys hjemme? Nei. Petter: Hvis du kunne dra tilbake i tid, hva ville du ha sett eller opplevd? Kanskje 1859 for å se solstormen som var da. Petter: Liker du å gå til tannlegen? Det kommer an på hvor vakker hun er. Petter: Ler enda av dine luftkabelskrekk.. hahah Har du vært borti noen av de? Nei, ingen hendelser på en stund nå. Petter: Har du noen postere på veggen hjemme? (Sånn løse eller innrammede) Nei. Petter: Sa jeg det rett? Ikke helt. Petter: Har du kjørt gravemaskin? Nei, det har jeg faktisk ikke. Jo, en sånn er latterlig liten en, men ikke en sånn vanlig en. Petter: Noen gang forsøkt rafting? Hvis det å sette utfor i lågen med en 8-fots pionerjolle i vårflommen kan kalles rafting, da har jeg gjort det. Petter: Hvilke julekaker liker du? Julekake. Tror jeg. De der som ser ut som en kjempebolle med rosiner.Sola de: Når så du et stjerneskudd sist?Evans: Hvilken matrett er du spesielt flink til å lage?Vux: Har du noen gang kjøpt katta i sekken, og i så fall, hva var det for noe?Jessica!: Hvis du spiser sjokolade, hvilken er din favoritt?Perelandra: Kjøper du dyre merkeklær?NonJuan: Har du noen gang prøvd å fly FPV?Nosoul: Hvis du skulle føle deg litt ensom en dag, hva gjør du for å liksom tenke på noe annet? Hm... ja, du skjønner sikkert hva jeg mener.Big Jim Rennie: Beskriv din drømmedame!iDoll: Profilbildet ditt stirrer på meg, hvorfor valgte du akkurat det bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #968 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Petter: Hva er det beste du kan få servert? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 30. januar 2015 #969 Del Skrevet 30. januar 2015 Vux: Har du noen gang kjøpt katta i sekken, og i så fall, hva var det for noe? Ja, jeg husker som barn, at jeg bytta til meg et Asterix tegneseriealbum med en kamerat, men fikk ikke lov til å returnere den (tror jeg). Bladet var på tysk, og det skjønte jeg ikke før da jeg kom hjem. Har også blitt lurt et par ganger i Eve online, med kontrakter. Betalt masse penger, for en enkelt gjenstand. Som de fleste i Eve online, så blir man lurt, av sin egen grådighet og spontanitet, uten å sjekke godt etter hva det står i salgskontrakten. Evans: Har eller kunne du tenkt deg å hatt silkelaken/dyne/pute på senga? Petter: Må du noen ganger hysje på naboene? Dunke i gulv og himling? Har selv gjort dette én gang, men angret litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 30. januar 2015 #970 Del Skrevet 30. januar 2015 Cevita: Noen gang hørt dette før? "I Civita er det 1. april hele året!" Hehe, nei Cevita: Favorittskuespiller (Norsk) Oi, vanskelig! Hmm... det tror jeg må bli en av de gamle, store som får meg til å le. F.eks Rolv Wesenlund, eller Leif Juster. Cevita: Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Det sto en juiceflaske ved siden av meg når jeg satt og lurte på hva jeg skulle hete Sola de: Hva gleder du deg mest til i helga? NonJuan: Hva er det siste du puttet i munnen? Vux: Er du for eller i mot et medlemskap for Norge i EU? Calavi: Når var forrige gang du så en kunstutstilling? Fotballflue: Hund eller katt? Petter: Har du noen gang hatt sommerjobb på Tusenfryd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 30. januar 2015 #971 Del Skrevet 30. januar 2015 99699: Hvor sjenert er du? Jeg er litt sjenert, men ikke mye. Vux: Hva er mest verdifult for deg her i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 30. januar 2015 #972 Del Skrevet 30. januar 2015 Civita kommentaren min var forresten noe jeg leste på twitter en gang, og har siden aldri glemt dette. Vux: Er du for eller i mot et medlemskap for Norge i EU? Mer likegyldig vil jeg si, liker verken norge eller EU. Vux: Hva er mest verdifult for deg her i livet? Å være allergisk mot pisspreik. 99699: Hvor gammel er du? Cevita: Trenger du å skaffe deg noe nytt klesplagg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 30. januar 2015 #973 Del Skrevet 30. januar 2015 Petter: Hva er det beste du kan få servert? Petter: Må du noen ganger hysje på naboene? Dunke i gulv og himling? Har selv gjort dette én gang, men angret litt. Nei. For mange år siden da jeg bodde et annet sted så gikk jeg inn hos en nabo og stoppet en slåsskamp. Men ellers så lar jeg naboene mine bråke så mye de orker, det bryr meg ikke så mye. Petter: Har du noen gang hatt sommerjobb på Tusenfryd? Hm... nei. Det var ikke en sommerjobb.Sola de: Føler du deg noen gang radioaktiv?Vux: Bor du i et rolig område?Cevita: Nevn din favorittfrukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 30. januar 2015 #974 Del Skrevet 30. januar 2015 Vux: Bor du i et rolig område? Ja. Det er jo biltraffikk og togtrafikk like ved her, men det er minimalt med støy. Ingen stor trafikkåre i nærheten av blokka mi her på Sinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 30. januar 2015 #975 Del Skrevet 30. januar 2015 Å være allergisk mot pisspreik. 99699: Hvor gammel er du? Haha, allergisk mot pisspreik. Bra sagt Argh, på passet er jeg 23 år, men jeg føler meg som en 40 år gammal mann. Vux: Hva er den mest seksuelle opplevelsen du har hatt hos legen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 30. januar 2015 #976 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Vux: Hva er den mest seksuelle opplevelsen du har hatt hos legen din? Heh, tror ikke det blir riktig å assosiere en legetime med noe seksuelt. Men la meg tenke. Nei, jeg går for denne oppblåsbare greia rundt armen når man måler blodtrykket. Behagelig på en måte, men det er åpenbart ikke legen som berører meg. Min neste lege er en yngre kvinne (antagelig, siden hu er nyutdannet), kanskje blodtrykksmålingen blir enda mer spennende da. Petter: Kan du noen kampsport? Endret 30. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 30. januar 2015 #977 Del Skrevet 30. januar 2015 Jessica!: Hvis du spiser sjokolade, hvilken er din favoritt? Jeg liker veldig godt sjokolade med lakris i.. den til Minde. Kvikk lunsj liker jeg godt, Snickers, Bounty, Stratos... hmmmm... gi meg mange du jessica: Har du noen andre dyr enn hund? To katter deler vi hjem med Jessica: Hva gleder du deg skikkelig til nå? Å komme i mål med et prosjekt på jobben.. det er tidkrevende og spiser masse ekstra av tiden min!! Jessica: Hva er en av dine største brølere? Hmmm.. si det du.. det må nok ha vært alt det ufortjente kaoset på forrige jobben. Jeg skulle ønske jeg var mindre naiv... men men.. man lærer så lenge man lever.. Jessica: Hvilken kroppsfasong har du? Timeglass tror jeg.. Jessica!: Hvor vil du helst bo? Hus på landet eller leilighet i byen? Hus på landet Jessica!: Når var du sist på en badestrand? Det er faktisk mange år siden.. jeg kan ikke huske det... håper det blir bedre i 2015 Jessica: Hvilken sang skal vi synge? Det bestemmer du, noe må du få være sjef på og Jessica!: Spiser du vitaminer? Nei, ikke fast.. men jeg burde! Cevita: Hva er du mest stolt av? Petter: Hva bedriver du dagene med for tiden? Olaf: Hvis du måtte meldt deg på et kurs i dag - hvilket og hvorfor? Vux: Er du flink til å lage mat? Sola de: Hvis du var veldig gammel nå, og hadde dyr. Ville de stått i ditt testament? NJ: Har du noe mål med tanke på løpingen? Jeg tenker ikke på resultatene på kroppen, men hvor langt du skal løpe per uke eller tid f.eks? Calavi: Har du noen gang vært så sliten at du har begynt å gråte? Fotballflue: Foruten det norske - hvilket flagg liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #978 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Petter: Har du hørselsvern? Cevita: Hvilken bok leste du sist? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. januar 2015 #979 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Jessica!: Liker du hobbysjokoladen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 30. januar 2015 #980 Del Skrevet 30. januar 2015 Vux: Er du flink til å lage mat? Tja, middelmådig får jeg si. Er sikkert mye kunnskap som jeg ikke har fått tatt til meg, men jeg er fornøyd. En interessant ting med mat, er at det skal også se appetittlig ut også, og ikke bare smake godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå