Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #841 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Er du klumsete av deg? Jeg har mine moments, men det er ikke så ofte jeg velter glass eller faller overende og sånt. Sola de: Er du redd for å bade på strender der du vet det kan finnes hai? Australia f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #842 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du vært i Australia? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #843 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei, er ikke så svømmedyktig, så hadde holdt meg nær land likevel Det har jeg ikke vært Sola de: Lager du middag hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #844 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Er du flink til å bare lage mat til en person? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #845 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Er du flink til å bare lage mat til en person? Nei, eller.. jeg kan gjøre det.. men jeg deler jo med hunden min.. så da blir det alltid til to Sola de: Kunne du tenke deg å arbeide redusert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #846 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Liker hunden din hundemat eller foretrekker den vanlig mat? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #847 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Liker hunden din hundemat eller foretrekker den vanlig mat? Han liker nok begge deler. Han elsker å være hos bestemor, for der blir han servert masse deilige middager.. men det er viktig at han får i seg sin egen mat og Sola de: Har du noen du savner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #848 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #849 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Kaniner, hunder, katter og skilpadder. Foretrekker de to i midten.. Sola de: Har NJ oppført seg som en gentlemann i dag? Big Jim: Hva ville du kledd deg ut som om du skulle på karneval i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #850 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva fikk deg til å le sist? Non Juan: Hva driver du på med i dag da? Petter: Sa jeg det rett? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #851 Del Skrevet 28. januar 2015 Har han ikke vært usedvanlig stille i dag? Jessica!: Hva fikk deg til å le sist? Jo, det er sant.. han pleier å være mye mer fremtredende Han er på skolen med sønnen sin i kveld.. stolt pappa Hmmm.. hva var det da.. jeg tror jeg lo sist når jeg var på telefonen med ei venninne for kort tid siden. Hun er alltid morsom! Sola de: Kan du fortelle meg 5 navn du synes er ekstra fine? NJ: Synes du det er ubehagelig å ta blodprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #852 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvis du fikk trillinger i morgen, hva skulle de hett? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #853 Del Skrevet 28. januar 2015 Bustetroll, Sara, Thomas, Emmeline, Luna Jessica!: Hvis du fikk trillinger i morgen, hva skulle de hett? Søtt! Trillinger.. hmmm.. Adelina, Milja og Charleen Sola de: Hva synes du om menn som flørter med andre mens de er i et forhold? Olaf: Har du noen rosa gjenstander der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #854 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: På hvilken side av den politiske skalaen ligger du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #855 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: På hvilken side av den politiske skalaen ligger du? Venstresiden Sola de: Hvilken farge kler deg best synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #856 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilke farger går igjen i garderoben din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2015 #857 Del Skrevet 28. januar 2015 Slenger meg på her jeg da Jessica: Hvilken oppgave i huset liker du minst å gjøre? (Vaske tøy, vaske gulv osv.) Sola de: Hva slags bøker liker du å lese? Non Juan: Er du sjalu av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #858 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Hvilke farger går igjen i garderoben din? Som hos deg så har jeg alt mulig egentlig.. vet ikke om noe går igjen mer enn annet Jessica: Hvilken oppgave i huset liker du minst å gjøre? (Vaske tøy, vaske gulv osv.) Støvsuge tror jeg er den absolutt verste tingen jeg gjør.. Calavi: Tror du på gjenferd? Sola de: Tørker du støv ukentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2015 #859 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jessica!: Kjedeligste husarbeidet du vet om? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. januar 2015 #860 Del Skrevet 28. januar 2015 Jessica!: Kjedeligste husarbeidet du vet om? Støvsuge og å fikse kattekassa :/ Sola de: Når var sist du var full? Vux: Hva savner du i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå