Sola de Skrevet 27. januar 2015 #801 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Favorittpålegget ditt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #802 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Favorittpålegget ditt? Vet ikke om jeg har et skikkelig favorittpålegg... men jeg liker å ha på f.eks tomat med salt og pepper på, med mozarella og basilikum i tillegg er det jo kjempegodt.. Jessica!: Hva skjedde rundt i verden det året da du ble født? Året begynner med at Vinmonopolet innfører lørdagsstengt – men det opphever Stortinget før året er omme. Byråsjef i Utenriksdepartementet, Arne Treholt blir arrestert på Fornebu for spionasje for Sovjetunionen. Spionsaken ryster Norge – han får 20 års fengsel. Giftgass fra en sprøytemiddelfabrikk i Bopahl i India dreper 7.000 mennesker. 200.000 blir skadd. Ronald Reagan blir gjenvalt som USAs presient. Indias statminister Indira Ghandi blir drept av egne sikkerhetsvaker. IRA med bombeattentat mot det britiske konservative partiets landsmøte i Brighton. Fire dør, men Margareth Thatcher er uskadd. Stortinget åpner for nærradio og lokalfjernsyn via kabel. Tobakkspakkene får advarselsmerking. Tikronene blir mynt, og Norge får A, B og C-post. Jappebanken framfor noen – Oslobanken – blir opprettet – den første nye bank på 36 år. NRK P2 åpner offisielt som P2 i Trondheim. Fotballforbundet godtar proffspillere. Hodet på Den lille havfrue i København blir saget av. Og en 1950-krone er verd 13 øre. Smaken var sånn her: Leketøy på denne tiden (husker ikke noe av det, var bare en baby).. haha Filmer: Ghostbusters Indiana Jones and the Temple of Doom Gremlins Beverly Hills Cop Terms of Endearment The Karate Kid Star Trek III: The Search for Spock Police Academy Romancing the Stone Splash The Terminator Amadeus The Killing Fields A Passage To India WHAT A YEAR!!!! :) Vux: Finnes det noe du misliker med kvinner? Sola de: Hvis du først blir sint på noen, er du langsint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #803 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva gjorde deg sint sist? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 27. januar 2015 #804 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vux: Finnes det noe du misliker med kvinner? Nei. Hm, finnes ikke et eneste misogynisk fiber i meg tror jeg. Litt vanskelig å svare på spørsmålet synes jeg, da det likner mye på om man misliker noe med mennesker. Belle: Hvem er du da? * Åja, muligens en av disse damene med dagbok og greier tror jeg. Endret 27. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #805 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Hva gjorde deg sint sist? Jeg har hatt en berg og dalbane av emosjoner den siste tiden, trist, glad, nedstemt.. men sint.. hmm.. det kan jeg ikke huske når jeg var - så det får jeg ikke svart på dessverre. Sola de: Hvor viktig er ryddighet for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #806 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Bruker du Laptop eller nettbrett? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #807 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Bruker du Laptop eller nettbrett? Laptop foretrekker jeg Sola de: Har du vært på noen messer de siste årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #808 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du noen gang brukket noe? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #809 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Har du noen gang brukket noe? Ikke annet enn en negl Sola de: Er du en heldig person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #810 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken sang, var det du sang på sist? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #811 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Hvilken sang, var det du sang på sist? Hahaha, i dusjen nå nettopp: I will always love you med Whitney.. Sola de: Hvem var den siste du ringte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #812 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) . Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 27. januar 2015 #813 Del Skrevet 27. januar 2015 Jessica!: Snakker du mye i telefonen med familien din? Jeg snakker med pappa noen ganger i uken, ellers er det ikke så mye på telefonen med dem Sola de: Hender det du får gode matlagingsråd fra mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #814 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Jessica!: Er du flink til å lage mat? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #815 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) EVANS: Hva slags sokker bruker du? PMorsomt at du spør om akkurat det, jeg har nemlig en liten greie for sokker. liker at det gjerne er noe pynt på sokkene, fine farger eller mønstre. Også liker jeg å bruke sterke farger eller rare mønstre til seriøse antrekk. Kjøpte et par sokker for 500 kr en gang 🙊🙊sokker er kult!! NonJuan: er du opptatt av filmer? Vux: leser du mye faglitteratur? Sola de: snakker du tysk? Sorry for manglende utheving, får ikke til 😿 Endret 27. januar 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #816 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Evans: Hvilke språk snakker du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 27. januar 2015 #817 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vux: leser du mye faglitteratur? Nei, det må jeg svare nei på. Har nok lest noe, men dette er ikke noe jeg kan trekke fram her og nå. Blir ikke så mye lesing i bøker nå for tida, skulle gjerne ha lest noe hele tida, men livet er ikke tilrettelagt for det nå. Er nok mange ting jeg kunne tenkt å gjort, men sånt få la vente på seg. Forresten, man kan få til fet text, ved å bl.a. markere teksten, og så trykke Ctrl + b. Evans: Kunne du tenkt deg å få deg en tattovering? (og hvorfor det) Sola de: Mest artige julegaven i ditt liv? (vanskelig spørsmål kanskje) Endret 27. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2015 #818 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vux: Hva er den fineste gaven du noen gang har fått? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 27. januar 2015 #819 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Evans: Kunne du tenkt deg å få deg en tattovering? (og hvorfor det) )Nei, tror jeg ville angret om jeg gjorde det. Vux: skriver på iPad, så funker ikke, men kan jo sette klamme foran er du teknisk anlagt? Funka ikke... Endret 27. januar 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 27. januar 2015 #820 Del Skrevet 27. januar 2015 Vux: Er du teknisk anlagt? Tja, vet ikke hva jeg skal si. Tekniske ting er ikke avskrekkende. Vux: Hva er den fineste gaven du noen gang har fått? Hm. Kan ha vært en dobbel kassettspiller m. radio. Petter: Har du noen postere på veggen hjemme? (Sånn løse eller innrammede) Jessica!: Leste jeg riktig tidligere, at du går på politihøyskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå