Cuddlegirl Skrevet 25. januar 2015 #701 Del Skrevet 25. januar 2015 Cuddlegirl: Husker du hvordan din første skolesekk så ut? Vux: Er du glad i barn? Petter: Hyggelig å se somlepetter tilbake, bruker du handleliste på butikken? Nei, faktisk ikke. Husker jeg hadde en rød, men tror ikke det var min første... De er mennesker de også, så sånn sett er det fascinerende å se små barn stå der og tydeligvis gjøre seg opp en mening om ting i butikkene og rundt omkring. Det er en stund siden jeg opplevde noe familieliv med søskenbarn og sånt, så dette er på en måte ikke noe jeg har gått og tenkt på i det siste. Har tenkt mer på at det er viktig for barn som blir eldre å ha et bra kosthold som de er komfortable med, som ikke gjør dagen verre. Er vel de færreste tror jeg som har vett på å ete ordentlig mat tror jeg. NonJuan: Hvor ofte får du møte Jessica!? Du får ha min nysgjerrighet unnskyldt. Er jo ikke til å unngå å lese om dere to på forumet her, så dette virker jo riktig så spennende. Cuddlegirl: Har du feriert i Sverige og Danmark mange ganger? Hmm, 1 gang i Danmark og x antall ganger i Sverige. (Har bare vært dagsturer til Sverige da.) Så bra! Jeg er utrolig glad på deres vegne! Den største naturopplevelsen jeg har hatt må ha vært når jeg syklet ned Måbødalen og så Vøringsfossen Fantastisk sted! Jessica: Hvor lenge er det lengste du har ventet i en kø, og hva var det for? Vux: Hvilken filmkarakter skulle du ønske du var venn med i virkeligheten? NonJuan: Hvilket album liker du alle sangene på? Cuddlegirl: Har du tatoveringer eller piercinger? Nope. Har hatt piercinger da, men de er ute for godt. NJ: Hva skal du gjøre på denne flotte søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #702 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Petter: Tenner du ofte stearinlys hjemme? Jessica!: Er du ofte ute på sjøen? Non Juan: Hva får deg til å stresse? Olaf: Hvor gikk den lengste bilferien du har vært på? Kadust: Hva hadde du til middag i dag? Evans: Hva er den kjæreste eiendel du har? Perelandra: Hvor går neste ferietur? Nosoul: Hva fikk deg til å knekke sammen i latter sist? Peanut: Hvilken hårsveis kunne du aldri hatt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 25. januar 2015 #703 Del Skrevet 25. januar 2015 Vux: Hvilken filmkarakter skulle du ønske du var venn med i virkeligheten? Jeg tror nesten jeg ikke klarer å svare på dette. Er jo ikke noe jeg tenker på til vanlig. Formodentlig, skulle et slikt svar innebære at kun karakteren og ikke det fiktive universet ble tilgjengelig. Hmm. Tja, jeg sier "Amelie Poulain". Hun virket jo artig og rar. Peanut: Hvilke rampestreker fant du på da du var barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #704 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica: Hvor lenge er det lengste du har ventet i en kø, og hva var det for? Tror ikke jeg har ventet sånn innmari lenge noen gang... har aldri stått i dager for å få et godt tilbud eller lignende Må ha vært på flyplasser dersom flyene er forsinket og sånt.. men heller ikke der er jeg den som stiller meg først i køen. Jeg sitter egentlig heller og hygger meg til køen har blitt liten ... alle skal jo på samme flyet uansett Jessica!: Er du ofte ute på sjøen? Nei, det kan jeg ikke si jeg er Sola de: Hva har du spist i dag? Olaf: Hvor mange ganger per dag sender du sms ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #705 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du spist noe godteri i dag? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #706 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica!: Har du spist noe godteri i dag? Jeg skulle mer enn gjerne ha gjort det, men jeg har ikke hatt noe. Ble noen skjeer med sjokoladepulver Sola de: Hva er det neste innkjøpet du tenker å gjøre? Zenobia: Har helgen din vært fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #707 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva slags bil har du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #708 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica!: Hva slags bil har du? Outlander. Måtte ha stor bil med stor hund Sola de: Liker du fransk musikk? Big: Er du glad i kaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #709 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvordan blir neste uke? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #710 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica!: Hvordan blir neste uke? Jeg aner ikke hva jeg skal, foruten jobben da Ingen spikrede planer..kanskje NJ finner litt tid til overs som kommer meg til gode? Sola de: Snakker du fransk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #711 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken farge har du på kjøkkeninnredningen din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #712 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica!: Hvilken farge har du på kjøkkeninnredningen din? Lyst, men med mørk bakgrunn for å bryte litt Sola de: Reiser du noen gang på ferie alene? EryMax: Føler du deg bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. januar 2015 #713 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jessica!: Trives du i ditt eget selskap? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #714 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica!: Trives du i ditt eget selskap? Det gjør jeg Sola de: Drømmer du noen gang om et annet liv enn det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 25. januar 2015 #715 Del Skrevet 25. januar 2015 Olaf: Hvor gikk den lengste bilferien du har vært på? Mo i Rana, det er 1082km ifølge Google Maps Olaf: Hvor mange ganger per dag sender du sms ca? Nesten aldri, har vel ikke sendt noen denne uken Bruker heller Skype, Snapchat eller Facebook for å snakke med folk Jessica: Foretrekker du å sende meldinger fremfor å ringe? Sola de: Gjort noe spennende i helga? Nosoul: Får du ofte spørsmål om hårfargen din er naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. januar 2015 #716 Del Skrevet 25. januar 2015 Nosoul: Får du ofte spørsmål om hårfargen din er naturlig? Ikke så ofte, men det hender. Nosoul: Hva fikk deg til å knekke sammen i latter sist? Hmm... Tror det måtte være en eller annen teit vits en kompis kom med Olaf hatt en fin helg?Sola De har du masse blomster/planter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #717 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica: Foretrekker du å sende meldinger fremfor å ringe? Det kommer an på hvem det er til... Olaf: Er du redd for orm? Nosoul: Har du noen gang blitt brent av humle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 25. januar 2015 #718 Del Skrevet 25. januar 2015 Olaf hatt en fin helg? Lite som har skjedd denne helga så den har vært ganske kjedelig Olaf: Er du redd for orm? Nei, jeg syntes de er søte jeg Jessica: Bruker du elektrisk eller vanlig tannbørste? Nosoul: Er du flink med økonomien? Evans: Låser du alltid inngangsdøra selv når du er hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. januar 2015 #719 Del Skrevet 25. januar 2015 Nedlatenhet. Ja.. Jo, men er ikke særlig sjøsterk likevel.. Petter: Tenner du ofte stearinlys hjemme? Jessica!: Er du ofte ute på sjøen? Non Juan: Hva får deg til å stresse? Olaf: Hvor gikk den lengste bilferien du har vært på? Kadust: Hva hadde du til middag i dag? Evans: Hva er den kjæreste eiendel du har? Perelandra: Hvor går neste ferietur? Nosoul: Hva fikk deg til å knekke sammen i latter sist? Peanut: Hvilken hårsveis kunne du aldri hatt? Pinnekjøtt. Sola de: Hva liker du best å gjøre en lørdagskveld? Peanut: Kystlinje eller fjell? Olaf: Drømmekjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 25. januar 2015 #720 Del Skrevet 25. januar 2015 Jessica: Bruker du elektrisk eller vanlig tannbørste? Helt vanlig Olaf: Hva er din favoritt twist? Vux: Hva ville du kalt katten din om du fikk en nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå