Sola de Skrevet 24. januar 2015 #661 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Cuddlegirl: Hva fikk deg til å le sist? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. januar 2015 #662 Del Skrevet 24. januar 2015 Perelandra: Er det mye snø der du bor? Ja, det har kommet ganske mye de siste dagene. I formiddag måtte jeg måke snø for å få ut bilen. Perelandra: To ting som gjør deg glad? Katter og god mat! Perelandra: Noen gang reist på intercity tog i Europa noe sted? Har ikke reist med Intercity, men jeg har reist med tog gjennom Sverige noen ganger. Har blant annet reist to ganger med tog fra Stockholm til Kiruna og derfra videre til Narvik. Perelandra: Er du som en fisk i vannet? Er nok ikke det. Jeg liker å bade, men er ganske pysete når det gjelder å hoppe og stupe. Cuddlegirl: Hva slags middagsmat liker du best, kjøtt, fisk eller vegetar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #663 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Hunden din, gjør han enda valpestreker? Tusen takk for klemmen søta.. Han er litt i ungdomsperioden nå så det hender han er litt ekstra morsom.. haha, men han blir stadig bedre Sola de: Har du hatt en fin kveld? KaDust: Liker du lørdager eller søndager best - og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #664 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilke planer har du for i morgen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #665 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Hvilke planer har du for i morgen? Rydding Skal bli godt å få unna litt Sola de: Har du faste ryddedager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #666 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Gjemmer kjæledyrene dine seg når du støvsuger? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #667 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Gjemmer kjæledyrene dine seg når du støvsuger? Hunden min liker støvsugeren, kattene går gjerne ut om de kan Sola de: Tok du lappen da du var 18? The Tardis: Drømmeyrket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #668 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Er du avhengig av bil? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #669 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Er du avhengig av bil? Det er skremmende hvor avhengig man blir når man først kommer i gang altså... før hadde jeg ikke og tenkte ikke på det, men etter at jeg begynte å kjøre blir jeg gal dersom den står på verksted en dag eller lignende.. huff :/ Sola de: Har noen gledet deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #670 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken eventyrprinsesse likte du best som liten? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #671 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Hvilken eventyrprinsesse likte du best som liten? Godt spørsmål. Aner ikke om jeg hadde en favoritt jeg? Sola de: Er du veldig glad i Disney? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #672 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilke farger har du hatt i håret ditt opp igjennom? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #673 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Hvilke farger har du hatt i håret ditt opp igjennom? Alle de som man kan ha naturlig, mørkt, lyst, rødlig.. Sola de: Hva er ditt favoritthårfarge? Sunflower: Blir du lei deg når du hører sirener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #674 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du noen gang hatt permanent? Sunflowerpenguin: Hvilken hårfarge liker du best på deg selv? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #675 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Har du noen gang hatt permanent? Haha ja, på videregående fikk jeg lyst på krøller i håret.. hadde langt hår og prøvde en hjemmepermanent. Det satt ikke som et skudd i håret mitt for å si det sånn.. Også mener jeg at jeg tok det en gang i Tyrkia, da også i langt hår.. ble ikke noen suksess da heller. Funket vel første uken, deretter var håret normalt igjen Sola de: Liker du å variere håret ditt? NJ: Takk for at du har gjort dagen litt finere Mitt spørsmål til deg er: hvordan går det an å være sååå god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #676 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du blir snauklipt noen gang? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #677 Del Skrevet 24. januar 2015 Nei, jeg har frisørskrekk Jessica!: Har du blir snauklipt noen gang? Huffda, stakkar.. nei da er det fint du ikke har opplevd det Haha ja, det skjedde også i Tyrkia.. før jeg lærte språket! Jeg viste med fingrene hvor mye jeg ville ja avklippet (noen cm), men han trodde jeg mente hvor langt jeg ville beholde.. hahaha.. heldigvis fikk jeg stoppet ham før det ble helt kort - men det ble mye mer enn en liten stuss for å si det sånn Sola de: Farger du noen gang håret hjemme, eller synes du sånt er skummelt? Lume: Hva er favorittantrekket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #678 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilken hårfarge synes du at du kler best? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #679 Del Skrevet 24. januar 2015 Jessica!: Hvilken hårfarge synes du at du kler best? Blondt tror jeg.. synes det matcher personligheten min best Sola de: Har du en hårfarge du overhode ikke vil ha i ditt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. januar 2015 #680 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Jessica!: Liker du kinderegg? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå