Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Enten Tanana eller Willow/Wasilla i Alaska eller en eller annen plass i Norge :nigo:

Jeg vet om ei annen rødtopp i et forum, hu flytta visst frá Alaska og et god stykke nedover i statene, ble for kaldt og kjipt der i Alaska hvis jeg forsto det riktig. :laugh:

Nosoul: Er det noe spesielt i Willow/Wasilla som er spesielt artig der annet enn kanskje bjørn og hundeløp? :P

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naaah... Du kunne ikke kommet med et vanskeligere spørsmål? :lol:

Enten Tanana eller Willow/Wasilla i Alaska eller en eller annen plass i Norge :nigo:

KaDust hva med deg da?

Vanskelig å svare på. Jeg vil ha det beste av det beste: Norge's fjell, Norge's kyst og kort vei til drømmejobb. :lol:

Nosoul: Er du mye aktiv/liker du å være aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet litt, spist middag, spist noe nytt! Liker vist oreokjeks. Og så har jeg sittet her på KG :)

Evans: Er du sær i matveien?

Nei, det vil jeg ikke si. Spiser det aller meste. Eneste jeg holder meg unna er rein melk, men spiser melkeprodukter som ost og youghurt.

Sola de: Har du noen allergier?

Jessica: Liker du sitroner, og spiser du i så fall mye av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra: Hvilket underforum er du mest på her inne?

For tida er jeg mest aktiv på dette underforumet, altså Sosial prat og ordleker, men har også skrevet en del på kjæledyrforumet. Ellers er jeg også mye inne på språkforumet.

Nei, det er jeg så absolutt ikke. Jeg syns rødhårede har massevis av sjel :jepp:

[...]

Perelandra har du noen gang farget håret?

Flott, da er vi enige du og jeg! Når det gjelder hårfarging, må jeg innrømme at jeg jukser litt. Jeg er definitivt ekte rødhåret, men med alderen har fargen blitt blassere, så jeg forsterker rødfargen med henna. Det har jeg gjort jevnlig i årevis. Ei pakke hennapulver koster bare 17 kr. i innvandrerbutikk, så jeg bruker ikke mye penger på hårfarging.

Perelandra: Maler du, og i så fall, bruker du oljemaling eller noe annet?

Jeg har prøvd meg både med oljemaling, akrylmaling og akvarellmaling, men det er lenge siden nå. Har forøvring tenkt mange ganger at det hadde vært moro å prøve igjen

Perelandra: Ditt sterkeste kjennetegn?

Det er ikke så lett å skulle beskrive seg selv, men jeg tror det må være at jeg er kunnskapsrik. Problemet er bare at den kunnskapen jeg har ofte er av det mer sære og unyttige slaget.

Perelandra favorittrett?

Det er vanskelig å nevne en spesiell favoritt, men jeg liker generelt mat med mye smak, og gjerne med sterkt krydder.

Petter: Hvilke andre barne-TV programmer enn Professor Baltazar pleide du å se på som barn?

Jessica!: Hvilket språk liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet helt sikkert, men er noen ting jeg reagerer på.

Evans: Hva driver du på med i kveld da?

Vi fikk tv i går :danse::hoppendeglad:

Så nå skal vi se på Dallas Buyers Club! :hoppendeglad: Også skal jeg lage en liten drink, hihi

Sola de: ser du mye på tv?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Fotballflue: Er du klar over at du har ganske vakkert hår? :)

Hehe, nei det var jeg ikke klar over, men takk :) skulle heller gjerne hatt langt, fyldig og blankt hår :)

Fotballflue: Farger du håret ofte?

Gjorde det før, men ikke såå ofte nå lenger. Akkurat nå vil jeg egentlig farge det brunt, men får ikke lov pga et modelloppdrag snart, og da må jeg visst være blondis

Fotballflue: Liker du matematikk?

Absolutt ikke! Er elendig i matte, som passer ganske dårlig igrunn, i og med at jeg veldig gjerne vil bli ingeniør :fnise:

NJ Din favorittsport?

nosoul den beste sjokoladen du vet er..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica: Liker du sitroner, og spiser du i så fall mye av det?

Jeg liker sitroner, og spiste faktisk litt av en sitron før i dag :) Men jeg har ikke for vane å nyte dem som epler eller mandariner.. det blir mer som et tilbehør :)

Jessica!: Bruker du ullundertøy?

Nei, det gjør jeg ikke.. ganske idiotisk av meg når jeg tenker på hvor ofte jeg fryser :fnise:

Jessica!: Hvilket språk liker du best?

Jeg liker tyrkisk veldig godt :)

Perelandra: Hva liker du best med katter?

Sola de: Er du mest opplagt om morgenen eller kvelden?

KaDust: Hvilket fag liker du minst?

Evans: Hvordan ønsker du at drømmebryllupet skal se ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans: Hvilke serier ser du på?

Jeg har begynt på Torchwood for ikke så lenge siden, og vi følger med på hundepatruljen. Før det så vi Orphan Black.

Evans: Hvordan ønsker du at drømmebryllupet skal se ut?

Hm, jeg har vel ikke tenkt så mye på hvordan drømme-bryllupet skal være, men jeg ønsker i hvert fall at det skal være lite. Ønsker ikke for mye oppmerksomhet, og syns det virker slitsomt å planlegge et stort bryllup. Kanskje den nærmeste familien og forlovere bare?

Jessica: Har du vært gift tidligere?

Sola de: Har du et radioprogram eller en stasjon du liker godt?

Petter: Hvilken blomst syns du er den fineste?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Når pleier du vanligvis å stå opp på hverdagene?

Evans: Hvilken radiokanal hører du mest på?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaDust: Hvilket fag liker du minst?

Av de jeg har hatt? Markedsføring. Zzz.

fotballflue: Hva er yndlingsplassen din hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det før, men ikke såå ofte nå lenger. Akkurat nå vil jeg egentlig farge det brunt, men får ikke lov pga et modelloppdrag snart, og da må jeg visst være blondis

NJ Din favorittsport?

Tøft ;)

Sport hmmm... Jeg er veldig glad i Hoppsporten. Sommersport, tror jeg det blir noe med ball

Fotballflue: Reiser du utenlands da du er på modelloppdrag?

Nosoul: Hvordan er det med knæra i dag?

Petter: Skal du komme å hjelpe meg med å henge opp telefonkabel i noen stolper... :fnise:

Kadust: Er du glad i vafler?

Perleandra: Liker du Crabsticks?

Sola de: Har du lang tunge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn på badet og stelle meg, inn på kjøkkenet og drikke et glass vann, så alt annet.

Evans: Spiser du frokost hver dag?

Jepp, sulten hver morgen! Kaffe, vann og frokost må jeg ha. Vil jeg ikke ha enten kaffe eller frokost er jeg syk.

Sola de: Har du vært ute i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nosoul: Er det noe spesielt i Willow/Wasilla som er spesielt artig der annet enn kanskje bjørn og hundeløp? :P

Jeg vet ikke. Jeg syns bare det er så vakkert der, i alle fall i Willow.

Nosoul: Er du mye aktiv/liker du å være aktiv?

Jeg er nok ikke over-aktiv, men jeg liker å være en del aktiv. :Nikke:

Nosoul: Hvordan er det med knæra i dag?

Det går bare fint! Vidundermedisinen min er gull verdt. Ikke hatt vondt siden i går formiddag :hoppendeglad:

NonJuan hva består dagens lunsj av?

Vux favoritthobby?

KaDust skal du ha sommerferie i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadust: Er du glad i vafler?

Nja. Tradisjonelle vafler? Det er godt, men jeg blir kvalm av èn vaffel.

KaDust skal du ha sommerferie i år?

Tviler på at jeg får sommerferie i år. Har ikke krav på ferie i ny jobb, og jeg blir jo å starte i fulltidsarbeid til sommeren.

Nosoul: Har du noen tanker om hva du skal i sommerferien?

NJ: Hvordan ser drømmeferien din ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vux favoritthobby?

Er litt i tvil om disse to tingene: Enten 3D modellering på PC, eller skalamodellbygging. Det å få bruke en airbrushpistol for å oppnå nær perfekt lakkering av en malt overflate lar vente på seg inntil jeg kan få skaffet en passende luftkompressor (en solid oppgradering). Har dog tatt en pause fra 3D modellering. Kunne nok godt tenkt meg å prøve andre ting, kanskje noe friluftslivrelatert, uten å tenke på noe konkret, men akkurat her jeg bor er det fint liten anledning til friluftsliv.

Nosoul: Fikk du vært på noe Tivoli som barn, evt. Sirkus?

KaDust: Er du interessert i kryptografiske løsninger? (TLS og sånt).

Mener å huske at du var interessert i webdesign.

Fotballflue: Vært med i korpsmusikk noen gang?

Beklager hvis du har fått spørsmålet tidligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...