Sola de Skrevet 21. januar 2015 #561 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Vux: Trener du mye? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 21. januar 2015 #562 Del Skrevet 21. januar 2015 Grå og svart. Jeg har drukket eplenektar med maur i. Aner ikke hvor mange jeg fikk i meg. Var på skautur, og hadde parkert kartongen rett på en maursti, så det var vel halve tua eller noe som hadde funnet veien opp i kartongen.NonJuan: Hvis du har sovet ute under åpen himmel, hvor lenge siden var det? Sola de: Er det noe spesielt du gleder deg til å gjøre i den nærmeste framtiden? Evans: Har du noen gang laget egen salve eller krem til lepper/hud eller lignende? Husker jeg prøvde å lage en sånn hårkrem av noe slag. Skulle blande honning, olje og noen andre greier. Leste om det i et blad da jeg var ung - og dum. Det ble et helvetes klin Evans: Er du glad i å gå i kjoler og skjørt eller foretrekker du bukser? Går så og si aldri i kjoler. Har tvingt meg selv inn i kjoler i noen brylupp, men føler meg forferdelig. Ser ut som en dårlig dragqeen. Kjoler er ikke noe for meg altså. Petter: Liker du å lage ting fra bunn av? Sola de: Ønsker du å gifte deg en gang i fremtiden, og vil du da velge borgerlig (tinghus, humanetisk forbund eller lignende), kirkelig eller annen relgiøs vielse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #563 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Evans: Har du gifteplaner? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 21. januar 2015 #564 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har overhodet ikke peiling. Evans: Har du gifteplaner? Jeg ønsker i hvert fall at det skjer om så alt for lenge Sola de: Hvilken farge er den fineste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #565 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Evans: Hva har du på veggen bak sofa din? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 21. januar 2015 #566 Del Skrevet 21. januar 2015 Vux: Trener du mye? Nja. Begynte først nå etter nyttår og det var egentlig lenge siden sist gang. Planen er å skulle trene en time nesten hele uka, kanskje unntagen en dag for å hvile kroppen. Nå om dagen er dette treningsopplegget på pause inntil det ene kneet blir bedre. Hvis Rune Larsen kan få store muskler, så kan også jeg. Evans: Hvor kunsterisk vil du si at du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 21. januar 2015 #567 Del Skrevet 21. januar 2015 Petter: Er det pent vær hos deg nå? Nei. Men det kunne jo vært værre, så jeg skal ikke klage. Petter: Liker du å lage ting fra bunn av? Ja, det gjør jeg i grunn.Sola de: Hva er tittelen på ditt male-mesterverk? Evans: Opplever du det som ganske befriende når du møter noen som er veldig annerledes enn de fleste andre, som skiller seg ut på noen (positiv) måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #568 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Petter: Hvilken farge har boligen din på ytterveggene? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 21. januar 2015 #569 Del Skrevet 21. januar 2015 Evans: Hva har du på veggen bak sofa din? Ingenting Kommer snart en hel haug med bilder, men alle bildene våre står på loftet enn så lenge. Evans: Hvor kunsterisk vil du si at du er? Tja, ikke så veldig, men litt kanskje? Evans: Opplever du det som ganske befriende når du møter noen som er veldig annerledes enn de fleste andre, som skiller seg ut på noen (positiv) måte? Ja, det syns jeg er deilig! Vux: Hva er det beste med KG syns du? Sola de: Maler du bildet eller vegger? Petter: Er du litt annerledes en de fleste andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #570 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Evans: Strikker, hekler eller syr du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 21. januar 2015 #571 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg maler bilder Evans: Strikker, hekler eller syr du? Nei, er ikke så god på slike ting dessverre. Skulle gjerne lært meg å strikke - så kunne jeg laget sokker! Sola de: Hva har du gjort i dag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #572 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Evans: Er du sær i matveien? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. januar 2015 #573 Del Skrevet 21. januar 2015 KaDust hva skal du gjøre i helgen? Eneste planen jeg har lagt er at jeg skal spise pinnekjøtt med mamma på søndag. Helgene mine inneholder egentlig veldig sjeldent planer, bortsett fra de gangene jeg eventuelt reiser på fjellet. KaDust: Velg en frukt som du må leve på resten av livet! Kan jeg si jordbær? Den sees på som et bær, men er egentlig en nøtt, så da må jeg vel få lov til å kalle den en frukt? Hvis ikke, så hadde jeg vel valgt mango. KaDust: Syns du det er fint å være student? Kjempefint! Hadde jeg hatt økonomi til det, så hadde jeg vært student til det ikke fantes flere emner jeg finner interessant. Altså hadde det blitt mange år til med bare studier. Evans: Hva liker best ved KG? Nosoul: Dine planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 21. januar 2015 #574 Del Skrevet 21. januar 2015 Vux: Hva er det beste med KG syns du? At det er mulig å ville flørte med jentene/damene her. Dessverre er dette en dårlig ide for meg som blir lett innbilsk og håpefull. Så jeg lar det være nå etter nyttår. NonJuan: Hvilken hobby hadde du som barn? Petter: Hører du en del/mye på høy musikk hjemme? Hva slags musikk i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #575 Del Skrevet 21. januar 2015 Kadust: Synes du noen kvinner på KG er penere enn deg? Anonymous poster hash: c9256...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 21. januar 2015 #576 Del Skrevet 21. januar 2015 Jessica! hvordan har du det? Takk som spør Jeg har det fint i dag, akkurat på vei til fryseren for å planlegge dagens middag! Jessica! Hva var ditt siste innkjøp via netthandel? Det var to par med sko Jessica: Hva handler dine drømmer om? Om natten blir jeg møtt både av fine og skumle drømmer, men på dagen handler de om hvordan jeg ønsker livet skal se ut fremover Jessica!: Hva er det aller beste med store bamsen din? Lojaliteten og kjærligheten! Fantastisk fyr! Jessica! har du noen planer for sommerferien? Håper jeg kommer meg til Tyrkia så jeg kan besøke min venninne Jessica!: Har du noen gang vært så nedfor at du har hørt stemmer? Heldigvis ikke, men jeg har hatt mine stunder der alt ikke har vært helt optimalt.. Jessica: Hva er ditt favorittbrød? Jeg er ikke så spesielt glad i brød... wienerbrød kanskje? NJ: Hvordan tror du markedet er for å drive flyttehjelp? Nosoul: Samlet du på noe da du var liten? Sola de: Liker du best sommer eller vintergarderoben? Perelandra: Ditt sterkeste kjennetegn? Petter: Hva holder du på med om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 21. januar 2015 #577 Del Skrevet 21. januar 2015 Nosoul: Dine planer da? Ingen verdens ting er planlagt. Satser egentlig på en rolig hjemmehelg med turer ut i naturen. Nosoul: Samlet du på noe da du var liten? Ja, femtiøringer KaDust hva er det beste du vet med sommeren?Sola De hva er det beste du vet med vinteren?Perelandra favorittrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. januar 2015 #578 Del Skrevet 21. januar 2015 Kadust: Synes du noen kvinner på KG er penere enn deg? Anonymous poster hash: c9256...5bf Majoriteten av de jeg har sett, har jeg funnet penere enn meg selv. KaDust hva er det beste du vet med sommeren? Ingen frysing. Nosoul: Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor ville du bodd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 21. januar 2015 #579 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Nosoul: Hvis du kunne bodd hvor som helst i verden, hvor ville du bodd? Naaah... Du kunne ikke kommet med et vanskeligere spørsmål? Enten Tanana eller Willow/Wasilla i Alaska eller en eller annen plass i Norge KaDust hva med deg da? Endret 21. januar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #580 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jessica!: Bruker du ullundertøy? Nosoul: Hvor kaldt er det kaldeste det har blitt der du bor? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå