Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Nei, det vil jeg ikke si. Har det ofte på i bakgrunnen, men ser ikke så mye på det.

Non Juan: Hvilken shampoo og balsam bruker du?

KLM tror jeg.... men har testet ut så mange i det siste. men bruker ikke Loreal, støtter ikke dyreforsøk

Sola de: Hva slags Tannkrem bruker du? Og bruker Tanntråd/munnskyllevann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perelandra: Hvorfor ble du bruker på KG?

Lenge siden nå...Det begynte med at jeg flyttet til et nytt sted hvor jeg kjente ingen, og hadde mye ledig tid på kveldene og i helgene. Jeg tilbrakte mye av fritida på nettet, og kom tilfeldigvis over KG. Jeg hadde også hørt om KG tidligere via ei venninne, men syntes navnet hørtes kjedelig ut, noe a la "husmorguiden", så det fristet ikke å undersøke nærmere.

Selv om jeg har vært med lenge har aktiviteten min vært litt av og på. De første årene pleide jeg mest å lese og skrev ikke så mye selv.

Perelandra favorittsang?

Det må være denne, Theme from Harry's Game med den irske gruppa Clannad. Jeg fulgt med på musikken deres siden midten av 80-tallet, og har også møtt medlemmene i forbindelse med at jeg var på en konsert merd dem.

KaDust: - Jeg stiller samme spørsmål til deg, hvorfor ble du KG-bruker?

NoSoul: Er du enig med dem som påstår at vi rødhårede mangler sjel?

Jessica! Hva var ditt siste innkjøp via netthandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadust: Har du hoppet strikk?

Tja. Jeg har tatt strikkhoppet på tusenfryd. Det var ekstremt ekkelt idet du ble heist opp og skulle gi signal om å bli sluppet.

Kadust: Hvor mange språk kan du?

Tja, jeg kan norsk såklart, også kan jeg flytende engelsk. Hadde tysk som valgfag på skolen, men VGS-lærern var så dårlig at jeg ikke fikk noe særlig ut av de to siste årene med tysk og det har derfor forfalt veldig. Jeg klarer å skjønne tysk hvis de snakker sakte (de har en tendens til å snakke i en rasende fart), og jeg kan ellers en setning her og der på andre språk. Men svaret er vel 2. :P

KaDust: - Jeg stiller samme spørsmål til deg, hvorfor ble du KG-bruker?

Jeg hang mye på libresse-forumet når jeg var mindre (tror jeg ble medlem der i 12 års alder), men det dabbet veldig av etterhvert og noen medlemmer der fortalte om KG. Jeg registrerte meg som bruker og leste en del her inne det første året, men var ikke skrivende aktiv på den tiden. Etterhvert er det blitt et sted jeg oppholder meg når jeg trenger å være litt sosial / interagere med andre mennesker.

Perelandra: Hvilket underforum er du mest på her inne?

Nosoul: Skriver du noen ganger som AB?

NonJuan: Hvor mye kan du mekke bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoSoul: Er du enig med dem som påstår at vi rødhårede mangler sjel?

Nei, det er jeg så absolutt ikke. Jeg syns rødhårede har massevis av sjel :jepp:

Nosoul: Skriver du noen ganger som AB?

Nei, jeg ser ikke hvor jeg skulle trenge meg å benytte meg av det så :fnise:

KaDust er det noen brukere du kunne tenkt deg å møtt, hvilke?

NonJuan spiser du havregrøt?

Perelandra har du noen gang farget håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Er det folk som plager deg på PM? Eller har vært?

Det var noen for en tid tilbake som var ganske truende og slem på pm. Tror det dreide seg om en venn til en annen bruker her som er sint på meg, følte at det ble veldig personlig, og jeg har egentlig ikke delt så mye om meg selv her til andre.

Jeg kan skjønne det at man gjerne vil "ta" noen man er sint på, men her synes jeg det gikk over streken.

Sånn utenom det så har det vært stort sett veldig hyggelig innhold i i mine PMer.

NonJuan: Har du noen gang sett en enorm flygende soloflaske?

Perelandra: Maler du, og i så fall, bruker du oljemaling eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust er det noen brukere du kunne tenkt deg å møtt, hvilke?

Tja, det er vel flere, men jeg er så dårlig på navn at jeg ikke husker de i hodet. Må se navnet for å huske det. Men, du er jo en av de jeg tror jeg hadde kommet veldig godt overens med da, så deg! :nigo:

Nosoul: Du da? Er det mange du kunne tenke deg å møte?

Petter: Hvorfor har du valgt avataren du har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det er vel flere, men jeg er så dårlig på navn at jeg ikke husker de i hodet. Må se navnet for å huske det. Men, du er jo en av de jeg tror jeg hadde kommet veldig godt overens med da, så deg! :nigo:

Nosoul: Du da? Er det mange du kunne tenke deg å møte?

Det er en hel flokk jeg gjerne kunne tenkt meg å møte! :fnise: Men du er en av de jeg virkelig har lyst til å møte. Som du sier så tror jeg vi hadde kommet godt overens :jepp:

KaDust har du noen arr?

Petter eier du ullundertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust har du noen arr?

Flere. Blant annet har jeg et lite ett på kinnet etter jeg fikk en spikkekniv i kinnet når jeg var på lavvotur i en alder av 11. Vi teipet det med gaffa-teip i stedet for å dra på legekontoret, noe som legen i senere tid har sagt var et godt valg. Arret ville vært større og synligere hvis jeg hadde sydd. :ler:

Nosoul: Hva har du lyst til å gjøre akkurat NÅ?

Zenobia: Er du innom denne tråden, tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul: Hva har du lyst til å gjøre akkurat NÅ?

Såpass ja, det var da enda godt dere tapet det da :ler:

Jeg vil lage middag! :fnise:

KaDust hva skal du gjøre i helgen?

Sola De har du noen hobbyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Når vasket du inni stekeovnen din sist?

Nosoul: Liker du trafikkstøy?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Hvorfor har du valgt avataren du har nå?

Han var min favoritt-barnetv-figur som liten. Underdelen av bildet laget jeg for å tulle med Frk.K da hun ble moderator egentlig.

Petter eier du ullundertøy?

Ja, men har bare brukt det en gang. Har vært milde vintre her de siste åra.

Petter: Når vasket du inni stekeovnen din sist?

Over en måned siden, det går lenge mellom hver gang, fordi jeg bruker den ikke så ofte.

Frk.K: Hvor i alle dager har du blitt av?

Sola de: Kan du kjenne lukten av ozon?

KaDust: Velg en frukt som du må leve på resten av livet!

Nosoul: Handler du på Ebay?

Zenobia: Har du lett for å bli sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen for en tid tilbake som var ganske truende og slem på pm. Tror det dreide seg om en venn til en annen bruker her som er sint på meg, følte at det ble veldig personlig, og jeg har egentlig ikke delt så mye om meg selv her til andre.

Jeg kan skjønne det at man gjerne vil "ta" noen man er sint på, men her synes jeg det gikk over streken.

Sånn utenom det så har det vært stort sett veldig hyggelig innhold i i mine PMer.

NonJuan: Har du noen gang sett en enorm flygende soloflaske?

Perelandra: Maler du, og i så fall, bruker du oljemaling eller noe annet?

Nei det har jeg til gode å se. men jeg har sett flyvende nøkkelklipper. En gang litt sent, det var vondt :(

Petter: Har du noen gang spist eller slukt maur?

Nosoul: Hva ville du servert under en romantisk middag?

Fru KG: Er du en ærlig person?

Vux: hvordan går treningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner med spørsmålet fra Petter, siden det henger så mye sammen med spørsmålet fra NonJuan:

Evans: Et oppfølgingsspørsmål med tanke på det NonJuan spør deg om rett over her: Hva definerer en ekkel mann for deg?

Med ekkel, tenker jeg først og fremst på dårlig personlig hygiene eller uønsket seksuelle tilnærmelser av ulikt slag. Så da må det være en mann som ikke har god hygiene, grov i språket på en seksuell måte jeg misliker (grov i språket kan jo også være humor, så det må være på en måte som vekker avsky), klåfingra, seksuelle blikk osv.

Evans: Hvordan takler du ekle menn?

Er det snakk om engangshendelser unngår jeg å svare, unngår blikk-kontakt eller går bort fra situasjonen. Er det noe som gjentar seg flere ganger (det har jeg aldri opplevd) ville jeg sagt i fra til den det gjelder, eller tar det opp med noen som er over meg, for eksempel en arbeidsgiver om det skjer på arbeidsplassen.

Evans: Bruker du sminke daglig?

Nei, og jeg bruker veldig lite sminke også når jeg skal pynte meg. Når jeg får jobb er det noe jeg har lyst å investere litt penger i, så da skal jeg begynne å henge på velværeforumet og få noen tips der i fra :)

NonJuan: Hva syns du er ekkelt?

Sola de: Er du opptatt av hvordan du ser ut?

KaDust: Syns du det er fint å være student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans: Er du glad i å gå i kjoler og skjørt eller foretrekker du bukser?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Hvilke farger har klærne du har på deg nå?

Grå og svart.

Petter: Har du noen gang spist eller slukt maur?

Jeg har drukket eplenektar med maur i. Aner ikke hvor mange jeg fikk i meg.

Var på skautur, og hadde parkert kartongen rett på en maursti, så det var vel halve tua eller noe som hadde funnet veien opp i kartongen.

NonJuan: Hvis du har sovet ute under åpen himmel, hvor lenge siden var det?

Sola de: Er det noe spesielt du gleder deg til å gjøre i den nærmeste framtiden?

Evans: Har du noen gang laget egen salve eller krem til lepper/hud eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vux: hvordan går treningen?

Det ble med ett moro å jogge da jeg satte ned farta på mølla (fra 10.5km/t til 9.0 km/t), men jeg løp meg rett inn i et vondt kne. Var visst ingen god ide for meg å plutselig løpe 3x 1000m samme dag. Antagelig dumt å begynne høre på musikk samme dag som jeg endret på løpingen. Må ta meg 14 dager pause og begynne på nytt (ca en uke igjen).

Styrketrening er artig, men det er ustrukturert. I det minste blir jeg litt kjent med apparatene. Ellers har jeg blitt fortalt at man kan godt gjøre et fåtall ulike øvelser med stang, som et alternativ til det å benytte mange treningsapparat. Må se om det er mulig å få trent den såkalte "kjernemuskelaturen", uten at det blir kjedelig eller ser teit ut.

Mest irriterende er at jeg får ikke min daglige mosjon, med sånn kneet var nylig. Plutselig en morgen, så skal kneet angivelig bli bra igjen, så får jeg prøve meg litt på sykkel kanskje og se om det går greit, og så gå tilbake til mølla. Liker tanken om at jeg forbrenner x antall kcal hver dag fra det å mosjonere på mølle. ^^

NonJuan: Når var du sist ute i skogen m. telt/gapahuk og fyrte opp bål tror du?

Sola De: Noen gang smakt på forsvarets stridsrasjoner?

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vux: Er du opptatt av friluftsliv?

Nei, det blir litt feil av meg å si i dag, som om jeg gikk å tenkte på slikt, men husker jo slikt som hyggelig minner fra da jeg var yngre.

Sola De: Har du manualer (vekter) hjemme, og i så fall, hvordan ser de ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...