NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #521 Del Skrevet 20. januar 2015 NJ: Hvordan føles det at du har lært hele 2 bilting fra meg? Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!! Det kan du jo tro.... Hahahahaha. Jeg kan lære deg hvordan panseret fungerer på sommerstid... FLIRER! Jessica: Har du noen blåmerker? Sola de: Hvor mange kjoler har du? Nosoul: Samler du på vesker? Kadust: Hvor mange språk kan du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 20. januar 2015 #522 Del Skrevet 20. januar 2015 Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!! Det kan du jo tro.... Hahahahaha. Jeg kan lære deg hvordan panseret fungerer på sommerstid... FLIRER! Jessica: Har du noen blåmerker? Hahahahahaha, det tviler jeg ikke på at er ett av dine kompetanseområder Ikke ennå, men sannsynligvis dukker det vel opp ett i morgen? NJ: Er du fortsatt blåsevillig? Nephilim: Hvor lenge er det lengste du har måttet vente på at siste kunde skal forlate butikken etter stengetid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. januar 2015 #523 Del Skrevet 20. januar 2015 Nosoul: Hva er viktigst for deg når du kjøper sko, stil eller komfort? Komfort! Uten tvil. Men vil jo gjerne ha litt ordentlige sko også da. Ikke treklumper Nosoul: Har du fler enn et webcamera? ler Nei, trenger man flere enn ett? NonJuan har du noen allergier?Perelandra favorittsang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. januar 2015 #524 Del Skrevet 20. januar 2015 Nosoul: Samler du på vesker? Nei, jeg har vel bare en 4-5 stykker. Det er helt perfekt NonJuan savner du noen nå?Jessica! hvordan har du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #525 Del Skrevet 21. januar 2015 Nei, jeg har vel bare en 4-5 stykker. Det er helt perfekt NonJuan savner du noen nå?Jessica! hvordan har du det? Ja det gjør jeg Men er ikke så lenge til vi ses igjen da Hahahahahaha, det tviler jeg ikke på at er ett av dine kompetanseområder Ikke ennå, men sannsynligvis dukker det vel opp ett i morgen? NJ: Er du fortsatt blåsevillig? Nephilim: Hvor lenge er det lengste du har måttet vente på at siste kunde skal forlate butikken etter stengetid? Selvfølgelig... ALLTID KLAR!! Kan ha med plaster også jeg... Nosoul: Savner du noen? Jessica: Hva handler dine drømmer om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #526 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Non Juan: Hvilke type kjoler liker du best, synes ser penest ut? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #527 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva er det aller beste med store bamsen din? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 21. januar 2015 #528 Del Skrevet 21. januar 2015 Petter: Hvis du måtte blitt et dyr i neste liv - hvilket og hvorfor? En fugl. Fordi den kan fly. Petter: Hvilken film er den morsomste du har sett? Det er jeg ikke helt sikker på. Petter: Har du en bestevenn du kan si alt til? Ja, har stort sett bare sånne venner. Petter: Hva liker du best å lese, bøker eller aviser? Det kommer an på innholdet. Er egentlig ikke glad i noen av delene, fordi jeg ikke tåler osen av trykksverte. Petter: har du en fin dag? Ja, hadde det. Satser på å ha en til i dag! Petter: Har du forsvunnet fra tråden? Nja... Petter: Hva liker du best på vafler? Ok, her kommer en sikkert ingen av dere har prøvd eller hørt om: Ferske peppermynteblader og nyslynget skogs/lynghonning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. januar 2015 #529 Del Skrevet 21. januar 2015 Du er en populær mann petter Hoppetaujenta: hvilket årstall er du født i? Magneficenta: Hvilket kjønn er du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 21. januar 2015 #530 Del Skrevet 21. januar 2015 Nosoul: Savner du noen? Ja, det gjør jeg...NonJuan er det fint vær hos deg i dag?Sola De sov du godt i natt?BigJim hva planlegger du til middag i dag?Jessica! har du noen planer for sommerferien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 21. januar 2015 #531 Del Skrevet 21. januar 2015 Evans: Hvilken bok er den aller beste du har lest? Beste boka er forbrytelse og straff, dostojevskij. SunflowerPenguin: Er det godt å være tilbake på KG? (mange, der i bant jeg, som er veldig glad for at du kom tilbake!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #532 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Nosoul: Hvis du fødte trillinger i morgen. Hva skulle de hett? Endret 4. mars 2015 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #533 Del Skrevet 21. januar 2015 Ja, det gjør jeg...NonJuan er det fint vær hos deg i dag? Ja det vil jeg si Kaldt og vått, men et ok arbeidsvær. Er mye ute Evans: Hvordan takler du ekle menn? Sola de: har du noen gang klappet til noen? Nosoul: Hvilken artist er din favoritt? Fame: Hva slags butikk jobber du i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #534 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Non Juan: Er du allergisk mot noe? Olaf: Kan du strikke? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #535 Del Skrevet 21. januar 2015 Nei, tror ikke det. Non Juan: Er du allergisk mot noe? Olaf: Kan du strikke? Nei det tror jeg ikke. Sola de: Ser du mye tv? Petter: Røyker du? The Tardis: Er du en ulykkesfugl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. januar 2015 #536 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Non Juan: Hvilken shampoo og balsam bruker du? Evans: Bruker du sminke daglig? Petter: Hva har du oppå stuebordet ditt nå? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 21. januar 2015 #537 Del Skrevet 21. januar 2015 Petter: Røyker du? Nei. Petter: Hva har du oppå stuebordet ditt nå? Et liten haug med komponenter som kom i posten i går som jeg ikke har rukket å sortere enda, en fjernkontroll, et mulitimeter og en badass ultrafiolett lasermodul...Evans: Et oppfølgingsspørsmål med tanke på det NonJuan spør deg om rett over her: Hva definerer en ekkel mann for deg? NonJuan: Opplever du ofte uønsket oppmerksomhet fra kvinner? Sola de: Når gjorde du rent bakom stekeovnen din sist? Big Jim Rennie: Hvor mange liter vann vil du si at du får i deg i løpet av et døgn? Nosoul: Hva er galt med omelett? Jessica!: Har du noen gang vært så nedfor at du har hørt stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #538 Del Skrevet 21. januar 2015 Nei.NonJuan: Opplever du ofte uønsket oppmerksomhet fra kvinner? Hmmm... Nei, synes all oppmerksomhet er ok jeg. Så lenge det er positivt eller det er noe vesentlig. Petter: Er det folk som plager deg på PM? Eller har vært? SunflowerPenguin: Skal du kjøpe Vikingmelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 21. januar 2015 #539 Del Skrevet 21. januar 2015 Nosoul: Hvilken artist er din favoritt? Jeg er jo veldig glad i Mumford & Sons, så da får jeg svare Marcus Mumford da Nosoul: Hvis du fødte trillinger i morgen. Hva skulle de hett? Johan, Nikolai og Emma Nosoul: Hva er galt med omelett? Jeg spiste meg lei på det for mange år siden. Har prøvd å spist det i senere tid, men jeg blir kvalm NonJuan favorittbrød?Sola De bor du i en by eller utenfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #540 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg er jo veldig glad i Mumford & Sons, så da får jeg svare Marcus Mumford da NonJuan favorittbrød? Ja de er flinke Favorittbrød? Må jo bli mitt eget brød da. Hahaha Nei ikke det brødet hahahah. Men brødet jeg baker selv Men til daglig spiser jeg Simpsonbrødet fra Rema. Eller bakerns grovbrød. Nosoul: Bekymrer helsen deg? Jessica: Hva er ditt favorittbrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå