NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #481 Del Skrevet 20. januar 2015 Hihi Non Juan: Hvilke blomster har du i hjemmet ditt? Uhm sånne som står i potter Har 3 Orkidér iallefall jo og tre katuser og pengetre(Forsåvidt bare tull, aldri ramla så mye som en tiøring ut av det treet) Sola de: Skal du lage hjemmelaget Pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. januar 2015 #482 Del Skrevet 20. januar 2015 Hahahhaha ja!! HOW DID YOU KNOW???? Perlesandra, jeg har glemt å svare deg på noe annet, joda.. har fem prikker Perlesandra: Er du flink til å bruke hammer? Nosoul: Har du hybelkaniner i heimen? Jessica: Hvilken quiz test tok du sist? Regnet med at en rocker som deg også måtte være flink på luftgitar. Forøvrig er jeg slett ikke så verst til å bruke hammer. Jeg har en kunsthåndversutdanning hvor jeg også har lært å håndtere en hammer. Perelandra noe spesielt du ser frem til denne uken? Foreløpig har jeg få planer for uka, men det kan jo hende det dukker opp noe hyggelig eller spennende? Nosoul: Hvilken årstid er din favoritt? NonJuan: Er du en ryddig og huslig person? Kadust: Er du en flittig bruker av biblioteket? Petter: Hva liker du best å lese, bøker eller aviser? Jessica: Er du god til å danse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #483 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Non Juan: Hva pleier du å ha på pizzaen? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #484 Del Skrevet 20. januar 2015 Regnet med at en rocker som deg også måtte være flink på luftgitar. Forøvrig er jeg slett ikke så verst til å bruke hammer. Jeg har en kunsthåndversutdanning hvor jeg også har lært å håndtere en hammer. NonJuan: Er du en ryddig og huslig person? Nja.. jo jeg vil vel si det. Er ikke så veldig glad i rot. Men denne bilen er det ikke så lett å holde orden i Ja, tenkte det Non Juan: Hva pleier du å ha på pizzaen? Åhhhh det er mye det. men bare grønnsaker. Et lite tips til deg er å steke bunnen max 4-5 minutter først, så ta den ut, deretter legge på grønnsaker og ost enten blandet med grønnsakene eller på toppen. Hele tomatskiver er også nam nam. Så steker du den i 10-15 min. Sola de: Kjøper du deig eller lager du deig? Perleandra: Er du flink på luftgitar da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #485 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Non Juan: Har du bunad? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. januar 2015 #486 Del Skrevet 20. januar 2015 Nosoul: Hvilken årstid er din favoritt? Sommer, uten tvil! Sol, varme og masse koselige ting man kan gjøre ute i naturen Sola De baker du brød selv?Perelandra har du mange par sko?NonJuan ørret eller laks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #487 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Nosoul: Har du en god brødoppskrift? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. januar 2015 #488 Del Skrevet 20. januar 2015 Nosoul: Har du en god brødoppskrift? Dessverre, sliter med det samme som deg. Pluss at jeg må bake glutenfritt, det er enda verre enn å bake med hvetemel synes jeg Sola De skal du bare være hjemme i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #489 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Nosoul: Liker du å ha gulrot i brøddeigen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. januar 2015 #490 Del Skrevet 20. januar 2015 Nja.. jo jeg vil vel si det. Er ikke så veldig glad i rot. Men denne bilen er det ikke så lett å holde orden i Perleandra: Er du flink på luftgitar da? Ikke noe særlig, du er helt sikkert mye bedre! Perelandra har du mange par sko? Etter en rask telling tror jeg det er 19 par. Da regner jeg med alle typer sko, både joggesko, pensko, støvletter, gummistøvler og tøfler. Nosoul: Hva er viktigst for deg når du kjøper sko, stil eller komfort? Sola de: Drømte du om å eie egen hest da du var liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #491 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Perelandra: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #492 Del Skrevet 20. januar 2015 NonJuan ørret eller laks? Hei Ørret, selv om de er temmelige like. Spiste ørret på Lørdag NOMNOM Lager som regel selv. Non Juan: Har du bunad? Niks, dårlig med bunad. Men synes det ser fint ut Nosoul: Har du fler enn et webcamera? ler Sola de: Snakker du på skype? Perleandra: Kan du plystre? Jompa: Liker du Kaizers Orchestra? Hells Bells: Hvilken sang hørte du sist på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. januar 2015 #493 Del Skrevet 20. januar 2015 Perelandra: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Jeg elsker katter, og har hatt flere i løpet av livet. Den første fikk vi i familien da jeg var tre år, og den siste hadde jeg fram til romjula. Nå er jeg helt syk etter å få meg ny katt! Jeg har ikke hatt noen andre dyr enn katter. Perleandra: Kan du plystre? Ja, det kan jeg, både på utpust og innpust. Sola de: Var du med i Penny-klubben som liten siden du var hestegal? NonJuan: Synes du bunad passer mest for kvinner, eller passer det også bra for menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 20. januar 2015 #494 Del Skrevet 20. januar 2015 Evans: Hvilket møbel liker du best i hjemmet deres? vi har fått trukket om to stoler fra 60-tallet, og de ble så utrolig fine! Så de er favorittene Evans: Hvilken Farris er favoritten din? Min er mango og papaya~ Det er min favoritt også! Men av og til syns jeg det er deilig med gul. Men det blir fort litt sterkt. Petter: har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2015 #495 Del Skrevet 20. januar 2015 NonJuan: Svarte du på det innlegget hvor jeg sa du har litt av et temperament? Husker ikke hvor jeg posta det så har ikke fått sjekket O: SunflowerPenguin: Hvilket årstall er du født? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #496 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Perelandra: Har du fremdeles alle bøkene dine fra barndommen? Non Juan: Hvilken bunad ville du hatt om du skulle hatt en? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #497 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) NonJuan: Svarte du på det innlegget hvor jeg sa du har litt av et temperament? Husker ikke hvor jeg posta det så har ikke fått sjekket O: Uhm hvordan vet du at jeg har "litt av et temperament"? Fordi jeg svarer hissig tilbake på en rekurB mynonA som kun slenger med leppa for å tråkke på meg eller mine venner? Da handler det ikke lenger om temperament, BJR. Urettferdighet får meg til å tenne, slå gnister. Baksnakking likeså Men det jeg forsøker å si, har du et problem med meg, så ta det direkte med meg på pm, enn å fylle hoder eller tråder med søppel. Jeg har ingen som helst problem med å forsvare meg eller mine venner. Og sleng hva du vil ut om meg, I could not care much, but talk thrash to my friends and YOU PISS ME OFF! Det hender rett som det er Non Juan: Hvilken bunad ville du hatt om du skulle hatt en? Nei jeg vet ikke jeg, Sola de. Ikke tenkt så mye på det men liker Fredrikstadbunaden Sola de: Hvor ofte spiser du frukt? BJR: Hvorfor sendte du klage på tråden her? Perleandra: har du drevet kampsport? Endret 20. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2015 #498 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Non Juan: Kokt sei eller stekt sei? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. januar 2015 #499 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har ikke sendt inn noen klager. Jøsses ro deg ned nj. Jeg har ingenting i mit deg. Jeg liker deg, du er en av de gode Hoppetaujenta: Hvor gammel er du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #500 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har ikke sendt inn noen klager. Jøsses ro deg ned nj. Jeg har ingenting i mit deg. Jeg liker deg, du er en av de gode Hoppetaujenta: Hvor gammel er du? Big Jim: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=903847 Denne er ikke din? Isåfall beklager jeg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå