Gjest Evans Skrevet 18. januar 2015 #361 Del Skrevet 18. januar 2015 Nei Evans: Tror du på kjærlighet fra første blikk? Vanskelig spørsmål. Jeg har vel selv falt pladask for mennesker jeg har møtt etter første date, men jeg vil ikke kalle det kjærlighet. Heller en utrolig tiltrekning eller utrolig betatt. Kjærligheten er for meg noe som trenger litt tid til å vokse og gro, og ikke noe man opplever ved første møte. Sola de: Bekymrer du deg mye? Petter: Fyrer du med ved? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #362 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Liker du å møte nye folk? Ja :jepp:Olaf er du et sosialt menneske?Sola De er du glad i søndager?Evans sov du godt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #363 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Evans: Tror du problemer kan bli større av å overtenke ting? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #364 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Nosoul: Synes du selv at du er innadvendt eller utadvendt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #365 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Synes du selv at du er innadvendt eller utadvendt? Jeg tror jeg lander mer på utadvent enn på innadvendt, men jeg har "trekk" fra begge Petter hva spiste du til frokost i dag?Sola De hva planlegger du til middag i dag?Evans favoritt is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #366 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter har du en eller flere uvaner? Jeg har sikkert mange... I telt en gang, teller det? -Petter: Har du noen tatoveringer? Nei, telt teller ikke! Nei, har ingen tatoveringer. Petter: Har du noe musikk du liker som du ikke er stolt over? Flau over kanskje. Jeg heter Lars -Petter: Har du noen gang vært innlagt på sykehus? Husker nå at du har svart på det før her inne, jeg husket det ikke i farta. Ja, jeg har vært innlagt på sykehus. Petter: Bor du i by eller mer landlig til? Jeg bor i kanten av en liten by.Olaf: Beskriv din drømmebil! Evans: Kjenner du noen som sliter her i livet grunnet andres fordommer? Jessica!: Tror du NonJuan! ville passet som bilmekaniker? Sola de: Hvis du kunne velge å kunne fly som en fugl, men miste hørselen, hadde du gjort det? NonJuan: Har Jessica! god greie på bil? Nosoul: Kjenner du helsegevinsten allerede, med tanke på det å droppe sminke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #367 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter: Fyrer du med ved?Nei, stort sett bare varmepumpe.Petter hva spiste du til frokost i dag?Har ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #368 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Kjenner du helsegevinsten allerede, med tanke på det å droppe sminke? Ikke egentlig. For det siste 1,5 året har jeg stortsett kun bruk mascara på de øvre vippene. Foundation og pudder er det flere år siden jeg sluttet å bruke. Jessica! hvilken tannkrem bruker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #369 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Petter: Har du noen gang hatt ørebetennelse? Nosoul: Beste fiskerett? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #370 Del Skrevet 18. januar 2015 Nei. Petter: Har du noen gang hatt ørebetennelse? Nei, det har jeg ikke hatt.Sola de: Hvis du har en ting i metall, hvilken farge vil du ha på den? Gull/sølv/kobber osv. Nosoul: Fortell din siste drøm som handlet om vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #371 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Beste fiskerett? Jeg er veldig, veldig glad i boknafisk! Eller breiflabb surret i serranoskinke med karrisaus. Nosoul: Fortell din siste drøm som handlet om vann. Hmm... Husker jeg den da Tror det må være at jeg drømte at noen skulle ut på reise. Stod på stranden å så på et HØYT hotell Petter er du ofte hos frisøren?Sola De skal du støvsuge i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #372 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter er du ofte hos frisøren? Nei, er ikke det. Har et anstrengt forhold til frisører.Nosoul: Kunne du tenke deg å få tvillinger, hvis du skulle hatt barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #373 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Kunne du tenke deg å få tvillinger, hvis du skulle hatt barn? Hmm.. Jeg er enda derhen i livet at jeg vet rett og slett ikke om barn er min greie Men om jeg noen gang skulle hatt barn, så hadde jo tvillinger vært veldig greit da. Da hadde jeg blitt ferdig med en eneste gang Petter hvor høy er du?BigJim favorittgodter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #374 Del Skrevet 18. januar 2015 Hmm.. Jeg er enda derhen i livet at jeg vet rett og slett ikke om barn er min greie Men om jeg noen gang skulle hatt barn, så hadde jo tvillinger vært veldig greit da. Da hadde jeg blitt ferdig med en eneste gang Petter hvor høy er du?BigJim favorittgodter? Sånn 178-179 eller noe, har ikke målt meg siden ungdomsskolen. Evans: Hvordan ville du bodd, hvis økonomien ikke var et hinder? Nosoul: Bodd i campingvogn noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #375 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Nosoul: Hvor ofte støvsuger du? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 18. januar 2015 #376 Del Skrevet 18. januar 2015 159: Har du brukere på andre norske forum? Nei. Har aldri hatt det heller. 159: Hva er drømmebilen din? Den bilen jeg har nå har vært drømmebilen siden den ble presentert i 2005. På en liste jeg skrev da jeg var liten står den øverst på listen . Nå er drømmebilen etterfølgeren, men den skal ikke presenteres før i sommer... Synes det er viktig at drømmebilen kan være oppnåelig og håper å kunne kjøpe den når den havner på bruktmarkedet Muligens blir den seende ut som dette Blir nok godteriet Søppeldynga ja! Så hun har rett 159! NJ: Har du med poser/handlenett eller kjøper du nye når du handler? Evans: Liker du overraskelser? Petter: Hvilken bil kunne du absolutt ikke tenkt deg? En bil du hadde vært flau av å bli sett i. Post gjerne bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #377 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter: Hvilken bil kunne du absolutt ikke tenkt deg? En bil du hadde vært flau av å bli sett i. Post gjerne bilde Denne. Den er enda styggere i virkeligheten synes jeg.Dette monsteret her er en av drømmebilene mine. Petter: Har du mange pyntegjenstander? Nei, det vil jeg ikke si.159: Hva synes du om bilen på linken over? Sola de: Synes du en mann blir kjekkere hvis han kler seg i rett bil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #378 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Bodd i campingvogn noen gang? Nei, men jeg har vært på flere ferier med campinbil Nosoul: Hvor ofte støvsuger du? 1-2 ganger i uken, kommer helt an på Petter hva skal du spise til middag i dag?Olaf jobber eller studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #379 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Petter: Favorittsitatet ditt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 18. januar 2015 #380 Del Skrevet 18. januar 2015 Olaf: Sover du alltid sent? Bare i helgene så lenge jeg ikke har noe jeg skal opp til Olaf: Har du krøll i håret ditt? Ja jeg får krøller når håret blir lengre Olaf: Har du egen ved eller kjøper du? Om du bruker ved til fyring. Jeg får ta med ved fra jobben hvis jeg trenger, men jeg pleier ikke å fyre så ofte Olaf er du et sosialt menneske? Jeg liker å prate med folk og bli kjent, men jeg kunne sikkert vært mer sosial Olaf: Beskriv din drømmebil! Lexus IS 300h. Føler at den ikke er helt urealistisk heller Olaf jobber eller studerer du? Jeg jobber 100% som tømrer for nå Petter: Hva er den heftigste bilen du har kjørt eller sitti på med? Nosoul: Hva pleier du å bedrive fritiden din med? Evans: Har du mange Ikea møbler? Sola de: Går du ofte rundt i joggebukse når du er hjemme? Jessica: Syntes du tiden går for fort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå