Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #281 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Bruker du tørketrommel? Nei, jeg henger opp klærne Sola de: Kunne du tenkt deg vaskehjelp? Annie19: Knyter du skoene dine med enkelt eller dobbelt lisse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #282 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Alt henger hos meg i dag.. ble dobbelt Endret 17. januar 2015 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #283 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du noen gang ansatt noen for å gjøre rent hos deg? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #284 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Har du noen gang ansatt noen for å gjøre rent hos deg? Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har tenkt tanken, men ikke gjort noe med det Sola de: Tror du verden vil få bare ett språk på sikt? Zenobia: Hva synes du om rosa på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #285 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilke ord er de vakreste du kan tenke deg? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #286 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Hvilke ord er de vakreste du kan tenke deg? Kjærlighet! Sola de: Tror du det finnes mennesker som er bare onde, eller at alle har noe godt i seg? Fame: Vet du om de fremdeles selger bokstavkjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #287 Del Skrevet 17. januar 2015 Nosoul: Det er kjent at kvinner kan bli ekstra sinna sånn ca 1 gang i mnd. Blir du mer sinna eller utålmodig? Nå er det faktisk 4 mnd siden sist, men jeg kan bli litt smågrinete da jeg ofte har ganske vondt Jessica! rødvin eller hvitvin?NonJuan spiser du mye kylling?Olaf dine planer for resten av kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #288 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica! rødvin eller hvitvin? Jeg drikker i utgangspunktet ingen av dem, da jeg ikke er glad i alkohol. Så her er det akkurat det samme hva jeg hadde blitt servert Nosoul: Hvilken middagsrett liker du best å lage? (fremdeles sulten av den forrige du presenterte)! Olaf: Blir du redd for å kjøre når det er skikkelig glatt føre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #289 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Lenge siden sist du brukte korrekturlakk? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 17. januar 2015 #290 Del Skrevet 17. januar 2015 Alt henger hos meg i dag.. ble dobbelt Må vel nesten innrømme at det er slik det står til hos meg for tiden også. Godt å høre at jeg ikke er alene om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #291 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Lenge siden sist du brukte korrekturlakk? Kan ikke huske sist jeg brukte det... bruker mye pc på jobben Enklere tider.. hehe Sola de: Har du fått støvsugd ennå? Petter: Får du skryt når du er hos tannlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #292 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Liker du å gå til tannlegen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #293 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Liker du å gå til tannlegen? Haha, men da er vi jo like lagt. Tror jeg skal gjøre meg klar for butikken om ca 20 min Tannlegen er ikke noe skummel, men jeg har ikke borret eller noe ennå, så hva vet vel jeg? Sola de: Tror du mennesker har funnet en løsning på overlevelse, den dagen sola slukker for godt? At vi kan leve videre uten den? Tøytigern: Er du i slekt med NJ? SunflowerP: Hvilken sang hører du oftest på om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #294 Del Skrevet 17. januar 2015 Nosoul: Hvilken middagsrett liker du best å lage? (fremdeles sulten av den forrige du presenterte)! Hmm.... Det var et godt spørsmål! Jeg er veldig glad i å lage forskjellige retter. Men retter som inneholder reinkjøtt er jeg kanskje ekstra glad i å lage Sola De brus fra glass, boks eller flaske?Jessica! hvilken mat er du ikke glad i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #295 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica! hvilken mat er du ikke glad i? Jeg liker egentlig så og si alt.. det må kanskje bli innvoller og innmat. Ellers tar jeg det jeg får Nosoul: Du som er flink med mat, blir du kritisk når du er på restaurant i syden f.eks? NJ: Hvis NJ ikke sto for NonJuan - hva skulle du da ønske det sto for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 17. januar 2015 #296 Del Skrevet 17. januar 2015 Endelig! ht*ps://www.youtube.com/watch?v=HDFjM4GqdsA Der du. Petter: Har du vært på rypejakt noen gang? Nei. Petter: Hadde du likt å ha en tvillingbror? Det hadde jeg sikkert hvis det var snakk om fra begynnelsen liksom. Skulle det dukke opp en til av meg nå, derimot, da lurer jeg på hvordan det skulle ha gått. Petter: Får du skryt når du er hos tannlegen? Ja, det har skjedd.Sola de: Bruker du meierismør til noe? Jessica!: Hva er det underligste du har spist? NonJuan: Hender det at du lar skjegget gro? brutal_mann: Nevn en skikkelig brutal ting du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #297 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Hva er det underligste du har spist? Jeg fikk en suppe i Tyrkia en gang der det plutselig fløt opp et kuøye! Skal si deg jeg ble fort mett da!! Petter: Hadde du spist opp suppa? Nevian: Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #298 Del Skrevet 17. januar 2015 Nosoul: Du som er flink med mat, blir du kritisk når du er på restaurant i syden f.eks? Jeg har faktisk bare vært èn gang i syden, og det var på Kreta. Jeg var ikke spesielt kritisk da, for himmel for en god mat!Petter hvilken apper må du ha på telefonen?NonJuan har du tatt mye bilder i det nye året?Jessica! siste bok du leste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 17. januar 2015 #299 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg fikk en suppe i Tyrkia en gang der det plutselig fløt opp et kuøye! Skal si deg jeg ble fort mett da!! Petter: Hadde du spist opp suppa? Jeg tror jeg hadde hoppet unna og brå-spydd. Jeg vet ikke. Håper ikke jeg opplever det der altså.Jessica!: Hvor langt er håret ditt, og hender det at du setter det fast i ting, en dørsprekk fks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 17. januar 2015 #300 Del Skrevet 17. januar 2015 Petter hvilken apper må du ha på telefonen? Ingen egentlig, er ikke så ivrig til å bruke apper på telefonen.Nosoul: Har du en app som du ikke kunne "leve uten"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå