PPM Skrevet 17. januar 2015 #261 Del Skrevet 17. januar 2015 Synes det er ogsá et rart spórsmál sjólv. Men da er vi begge enige om at det var et merkelig spórsmál og en merkelig máte á svare pá. 50/50, then let's move on! Nei, jeg er ikke enig i at det var noe merkelig spørsmål å stille. Du kan heller forklare hva det er som får deg til å tippe over og ville jage meg fra tråden ved å stille det spørsmålet, i stedet for å forsøke å legge skylden over på meg og komme med anklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 17. januar 2015 #262 Del Skrevet 17. januar 2015 Petter: Hva liker du best av couscous og ris? Jeg måtte google den ene der, har ikke vært borti den før, så jeg kan ikke gi deg noe svar på det.159: Er du bereist i matveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #263 Del Skrevet 17. januar 2015 Endelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #264 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) 159: Er du glad i å lage mat? Petter: Har du vært på rypejakt noen gang? Non Juan: Hva slags båt har du? Jessica: Liker du fotografering? Olaf: 5 låter du hører mest på nå? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #265 Del Skrevet 17. januar 2015 NonJuan: Hva er det mest uvanlige dyret du har sett noen gang? Har vært i dyrepark... så det teller ikke. Så sånn alene Revemor med 2 reveunger. Iallefall det søteste NJ: Kan du ta baklengs salto på trampoline? Ja det kan jeg. Men er nok blitt bekymra med åra. Så jeg tror ikke jeg ville gjort det i dag Jaaaa Alltid!!!! NJ: Hvor mange timer søvn MÅ du minst ha hver natt for å fungere? Stakkar..... But I am right here atm Vet du hva for å fungere sikkert 6 timer. Men nå for tiden, må jeg strekke meg etter 8 Sola de: Har du sovet godt? Nosoul: I dag er du kanskje helt frisk igjen? Olaf: Er du god i fotball? 159: Er du redd noen skal finne ut hvem du er her? Peanut: Hvilket ord ville beskrive deg? Jessica: I natt har du sveipet innom drømmene mine, hva har du drømt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #266 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Non Juan: Hvordan er humøret ditt i dag? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #267 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Endelig! youtube.com/watch?v=HDFjM4GqdsA Hahahhahahaha, Jeg hadde helt glemt den melodien jeg. Takk Men episoden av Lighthouse keeping, med den karen som jodler... hysterisk! Non Juan: Hva slags båt har du? Har to båter, men bare sånne robåter med 9.9 hester Perfekt til fisking osv Sola de: Hva tenker du da du evt reiser forbi de kajene hvor det ligger båter i millionklasse? Brutal mann: Planer for helgen? Endret 17. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #268 Del Skrevet 17. januar 2015 Nosoul: I dag er du kanskje helt frisk igjen? Ja, så og si i alle fall! Kortvarig greie dette her, herlig.NonJuan drikke du mye vann?159 sommer eller vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #269 Del Skrevet 17. januar 2015 Ja Non Juan: Hvordan er humøret ditt i dag? Humøret er tipp topp det Har egentlig sovet godt Sola de: Hvordan har du det, har du spist frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #270 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Non Juan: Bor du nær kysten? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #271 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Non Juan: Klarer du å få i deg regelmessige måltider? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #272 Del Skrevet 17. januar 2015 Ja, så og si i alle fall! Kortvarig greie dette her, herlig.NonJuan drikke du mye vann? Så bra Nja, jeg drikker mer nå enn før. Det er hardt, det å gå ned i vekt. Imponert over de som klarer dette. Nosoul: Det er kjent at kvinner kan bli ekstra sinna sånn ca 1 gang i mnd. Blir du mer sinna eller utålmodig? BJR: Hvilken dag i uka liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #273 Del Skrevet 17. januar 2015 Tenker ikke noe, egentlig. Bare synes båtene er pene Non Juan: Bor du nær kysten? Nei, desverre Jeg har det helt topp! Neiii, har ikke spist frokost... Non Juan: Klarer du å få i deg regelmessige måltider? Dumme spørsmål!!! NEI!!!!!! Men jeg spiser sunt da! Sola de: Har du avlivet noen dyr, evt sett det blitt gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #274 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Non Juan: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Endret 4. mars 2015 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #275 Del Skrevet 17. januar 2015 Nei, kan ikke se på slikt heller. Non Juan: Hvilke dyr har du hatt opp igjennom? Hund(Dobberman) Katt, Fugl, Fisk og Kanin Sola de: Bruker du briller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #276 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Non Juan: Er du nærsynt eller langsynt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #277 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica: Liker du fotografering? Ikke sånn som på hobbybasis eller at jeg har noen stor interesse for faget. Men jeg synes det er veldig koselig med bilder av det som betyr noe i livet mitt, så jeg tar en del bilder i løpet av ett år Hva er forskjellen på denne og den andre? Litt færre regler å forholde seg til her inne Jessica: Hva ville NJ svart på dette spørsmålet: Hvilke tre ord forbinder du med søppeldynge? NJ: Har hun rett? Ettersom jeg ønsker at NJ skal tenke på meg, så håper jeg at det er godteriet søppeldynga som jeg har her hjemme nå og rotter Det siste er kanskje den forferdelige lukta som er på dynga, men der håper jeg ikke det er meg som er inspirasjonskilden.. haha Jessica: I natt har du sveipet innom drømmene mine, hva har du drømt? Det husker jeg dessverre ikke. Jeg var helt utkjørt så jeg sovnet tvert og våknet ikke før det hadde gått et halvt døgn! Men det trengtes, for å si det sånn 159: Bruker du varme på badet hele året? Sola de: Har du badekar? NJ: Er det like glatt hos deg som her? I så fall: kjør sinnsykt pent i dag!!! Big Jim: Bor du langt fra familien din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #278 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du stort nok bad synes du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 17. januar 2015 #279 Del Skrevet 17. januar 2015 Jessica!: Har du stort nok bad synes du? Jeg kunne gjerne hatt det litt større, men da hadde jeg fått mer å holde orden på.. Sola de: Har du noen planer for dagen i dag som du utsetter fordi de er litt kjedelige? Petter: Hadde du likt å ha en tvillingbror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2015 #280 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jessica!: Bruker du tørketrommel? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå