Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #181 Del Skrevet 16. januar 2015 Har bare gjort det som barn og ungdom. Blomst, tiger og mus. Jessica!: KG maskeradeball hadde vært noe? hihi Både tiger og mus.. OG blomst... du kan jo lage hele KG snart du Her har vi jo både den ene kineseren etter den andre + en alltid så søt sunflower Oh yes... I would love it Lurer på om en sånn tilsetning hadde skapt noen nye par... Jessica! hvordan er din drømmeferie? Det er nok Tyrkia det. Mitt andre hjem Elsker været der, servicen, vennligheten, prisene, maten, språket.. ALT! Å leie en villa der kanskje, med basseng og fin utsikt.. ahh.. da kunne jeg levd i lykkerus hele ferien! Sola de: Har vi funnet ut ditt kinesiske stjernetegn ennå? Nosoul: Hva er ditt fineste ferieminne? NJ: Tyrkia neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #182 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvilket stjernetegn er du? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #183 Del Skrevet 16. januar 2015 Slett første dag, men så bølger det seg i løpet av natta eller dag 2. Regner det ute eller er fuktig blir det bølgete om jeg ikke grer det ut. Men det er greit med litt variasjon.. Jeg tror det blir slik på grunn av luftinga i bilen NonJuan: Hvorfor er du så kul? Koselig du sier det, men jeg er nok bare meg selv NJ: Er du fornøyd med responsen på denne tråden? Ja jeg liker alle tråder det er mye respons. Og hittil har denne bare vært koselig. Slikt blir jeg glad av. 159: Har du forsøkt "Bullriding"? Olaf: Har du forsøkt kulestøt? Jessica: Skal jeg fikse døra di? flirer Nosoul: Trodde det Sharon Stone.. hahahaha.. Dattera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #184 Del Skrevet 16. januar 2015 Nei. Tror jeg er født i hundens år, noe mer vet jeg ikke. Jessica!: Hvilket stjernetegn er du? Da er du jo heldig da, det er jo menneskets beste venn! Good one!! Jeg er fisk, en evig drømmer og romantiker Sola de: Hva kjennetegner deg da? Har du også noen sånne stikkord som følger stjernetegnet og som du kjenner igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #185 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg tror det blir slik på grunn av luftinga i bilen Jessica: Skal jeg fikse døra di? flirer Hahaha, det kan du tro.. jeg er overbevist om at den luftinga gjøres riktig. Akkurat der er jeg definitivt hakket mer intelligent enn deg Jaaaaaaa... jeg trenger døreksperten!!! NJ: Har du oppført deg litt trollete i dag? Arabella: Hvilken tråd liker du best her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #186 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Klarer du å gjøre noe halvhjertet? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #187 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Klarer du å gjøre noe halvhjertet? Ja, vasking og sånt Sola de: Likte du russetiden? Jompa: Hva er den siste sangen du hørte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #188 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Var du rødruss? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 16. januar 2015 #189 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) 159: Hvorfor det brukernavnet? Det tør jeg nesten ikke svare på. Jeg vurderer hver dag å skifte både profilbilde og brukernavn i frykt for å bli gjenkjent - ja, jeg er litt paranoid For å svare i gåte (du må ikke avsløre svaret), kan jeg si at du går for det mest praktiske, men liker utseende best på det minst praktiske. 159: Har du forsøkt "Bullriding"? Inn på Google for å finne ut hva "bullriding" er for noe. Jeg har ikke prøvd det, og kommer ikke til å gjøre det heller. Er sterkt i mot å "plage" dyr på den måten for underholdningens skyld! Jessica!: Favorittsang for tiden? Olaf: Heter du Olaf? Er du også over dobbelt så gammel som meg (Petter er det...) NJ: Liker du å skremme folk Endret 16. januar 2015 av 159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #190 Del Skrevet 16. januar 2015 Nosoul: Hva er ditt fineste ferieminne? Alle somrene mine på hytten sammen med verdens herligste hund Jeg er forresten skikkelig med på et slikt KG-treff! Kanskje jeg treffer mannen med den stor M'en Nosoul: Trodde det Sharon Stone.. hahahaha.. Dattera? Hihi, fort gjort! Gjorde et kjapt googlesøk, og nix. De er ikke i slekt.. Jessica! din quilty pleasure?Olaf drikker du vin?NonJuan er du langsint?Arabella din beste egenskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #191 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Var du rødruss? Jeg flyttet utenlands og tok ikke del av russetiden.. Jessica!: Favorittsang for tiden? Aner ikke, jeg hører egentlig nesten bare på radioen jeg.. mens jeg kjører til og fra møter Sola de: Har du noen sterke fobier som preger deg i hverdagen? 159: Hvor ung tror du den yngste brukeren av KG er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #192 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Petter: Regnvær eller minusgrader og klart på 17 mai? Klart og minus. Petter: Er du glad i fotball? Nei, ikke spesielt. Petter: Hva slags strenge krav skal den eventuelle nettdaten din igjennom? Det får kun hun vite om i så fall. Arabella: Har du noen gang vært ute for en situasjon på KG som fikk deg til å gråte? Jessica!: Kjenner du en oppfinner? Sola de: Blir du lett sjalu? NonJuan: Hvis du skal fikse døra til Jessica!, passer du på å lage en ny feil noe sted, slik at hun ber deg komme tilbake for å fikse den for henne? Endret 16. januar 2015 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #193 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg er forresten skikkelig med på et slikt KG-treff! Kanskje jeg treffer mannen med den stor M'en Jessica! din quilty pleasure? Jaaaaaaaaaaaa!!! Klart det skal bli kjærlighet i luften Nosoul.. hvem blir vel ikke sjarmert av deg?? Jeg føler meg ikke så guilty, men jeg spiser hauger av godteri Nosoul: Blir du fort betatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #194 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Hva jobbet du med i Tyrkia? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #195 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jaaaaaaaaaaaa!!! Klart det skal bli kjærlighet i luften Nosoul.. hvem blir vel ikke sjarmert av deg?? Nosoul: Blir du fort betatt? Duu... Nå fikk du meg til å rødme her altså. Snille du! Hmm... Jeg KAN bli det. Men jeg har blitt flinkere til å la meg kontrollere det. Faller ikke for "hvermansen" Petter øl eller vin, og hvorfor? Endret 16. januar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #196 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) . Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #197 Del Skrevet 16. januar 2015 Det får kun hun vite om i så fall. Jessica!: Kjenner du en oppfinner? Åja Det er sikkert lurt, så kan ingen lese oppskriften og smiske seg inn i hjerterota Nei, gjør jeg det da... jeg kjenner folk som har vært med å bygge nye firma som i dag er blitt store, men de fant ikke opp hele konseptet. Men i det daglige så er vi vel alle sammen en haug med oppfinnere? Vi finner enkle eller gode løsninger som funker for oss selv hele tiden? Petter: Hvis du traff drømmedama, og hun tidligere hadde vært innlagt på psykiatrisk over lengre tid. Ville du latt det stoppe deg? Sola de: Har du noen gang tilgitt noen og angret etterpå? NJ: Hva er din mest feminine side? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #198 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Hva jobbet du med i Tyrkia? Jeg hadde en klesbutikk. Det var utrolig morsomt, beste årene i mitt liv! Sola de: Kjenner du noen som bor utenfor Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #199 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvorfor i alle dager flyttet du hjem igjen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #200 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter øl eller vin, og hvorfor? Øl, fordi jeg liker det best. Petter: Hvordan blir du når du er beruset? Slem, superhappy, trett, snakkesalig? Litt sånn her omtrent kanskje.... Nei, jeg babler nok mer enn vanlig, og sier ting jeg kommer til å angre på etterpå osv. Sjeldent jeg blir trøtt (dessverre). Nosoul: Har du lett for å bli rørt til tårer av glede? Sola de: Hva slags forhold har du til fulle folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå