Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #141 Del Skrevet 16. januar 2015 Nosoul: Hva fikk deg glad sist? Haha.. Jeg husker ikke konkret hverken hvem eller hva Sola De har du noen gang hør på Bruce Springsteen?Jessica! hvilket band vil du se/høre på konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #142 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvordan er svømmeferdighetene dine? Petter: Er du en dyktig svømmer? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #143 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Nosoul: Hva slags musikk gjør deg i godt humør? Peanut: Vakreste maleriet du vet om? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #144 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: er du glad i godteri? Jepp. Bare ikke for ofte. Petter: Hvis du fikk velge helt selv - hvordan ville livet ditt sett ut? Det ville sett ut som det gjorde for fem år siden. Petter: Har du et prosjekt gående? Hva går det i så fall ut på? Ja, har det. Eksperimentell overføring av data via laser over lengre avstander. Petter er du over gjennomsnittet blid? Nei, det vil jeg ikke si. Kanskje i nærheten av visse mennesker. Petter: Er du en dyktig svømmer? Ja.Sola de: Hvis du ser bort i fra datamaskin eller hva du sitter på nå, hvilket elektronisk apparat brukte du sist da? Evans: Hva er det første du gjør når du står opp på morgenen? Jessica!: Står du ofte opp om natten for å gå på toalettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #145 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Petter: Hvilke programmer pleier du å se på tv? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #146 Del Skrevet 16. januar 2015 TV. Petter: Hvilke programmer pleier du å se på tv? Serier hvis det går noen akkurat da... Jeg ser ikke ofte på TV, det kan rett som det er gå over en uke uten at jeg har den på. Sola de: Har du rent mel i posen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #147 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica! hvilket band vil du se/høre på konsert? Band... hmm... jeg synes Keane er flinke! Jessica!: Hvordan er svømmeferdighetene dine? Jeg tror de er gode. Har svømt en del i mitt liv. Jessica!: Står du ofte opp om natten for å gå på toalettet? Nei, jeg sover Petter: Hva gjør deg stolt? Nosoul: Er du en som drømmer om å reise jorda rundt? Sola de: Har du søsken? Fullførsetningen: Hei! Mitt navn er Jessica og jeg er skikkelig glad i en viss person her inne, vedkommende heter.......... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #148 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Petter: Noe som har overrasket deg i dag? Jessica!: Hvilken side av kroppen sover du på? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. januar 2015 #149 Del Skrevet 16. januar 2015 Ikke i det siste. Skal bli flinkere i år. Evilposeløs: Hvor ofte vil du si at du er i beruset tilstand? Varierer, hver 3-4. måned kanskje når det ikke skjer noe spesielt. Evilposelos: sniker du litt innom her akkurat ná? Nei men nå så Petter: Hvilken sjokolade liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #150 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Hva gjør deg stolt? At jeg klarer å mestre noe jeg synes er vanskelig. Jeg kan også bli stolt hvis jeg kan gjøre noe bra for noen, slik at de får det lettere på noe vis. Men det er vel en annen type stolt kanskje. Petter: Noe som har overrasket deg i dag? Nei, ikke enda. Petter: Hvilken sjokolade liker du best? Hm... det må bli snickers.Evilposelos: Er du flink til å legge merke til små artige detaljer? Sola de: Hvor tålmodig er du? Nosoul: Hvis du kunne velge å være et dyr for en dag, hvilket dyr ville du valgt da? Jessica!: Glad for at helgen er her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #151 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Petter: Regnvær eller minusgrader og klart på 17 mai? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #152 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Hvilken side av kroppen sover du på? Jeg sover nesten alltid i fosterstilling av alle ting.. må kjennes veldig trygt den stillingen der Jessica!: Glad for at helgen er her? SÅ glad! Nå skal jeg hvile skikkelig.. ellers venter familiebesøk og mer tid med hunden Deilig!! Petter: Er du glad i fotball? Sola de: Er du handy? Bruker_K: Hva fylles denne helgen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #153 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Prøver du å sette sammen ting først uten å se på bruksanvisningen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #154 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Prøver du å sette sammen ting først uten å se på bruksanvisningen? Nei, jeg trenger all den hjelp jeg kan få Sola de: Har du tro på spådommen din? Pølsebrød: Hva ble det til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #155 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Bor du og NJ langt fra hverandre? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #156 Del Skrevet 16. januar 2015 Jessica!: Bor du og NJ langt fra hverandre? Ca en time tar det vel Litt i overkant kanskje... Sola de: Hvor blir det av KG- treffet du skulle arrangere? Takk: Hva er du mest takknemlig for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #157 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Hvor burde et slikt treff vært? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #158 Del Skrevet 16. januar 2015 Skulle jeg. Jeg kan godt, men vil noen komme på et slikt et da? Jessica!: Hvor burde et slikt treff vært? Det får vi da håpe på.. Ellers får du og jeg veldig mye godteri for oss selv.. haha! Godt spørsmål søta, jeg aner ikke.. der det er enklest for folk flest å komme til. Sikkert en større by Sola de: Er du en god arrangør? Hvordan skulle treffet legges opp? Fame: Hva er det beste med helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #159 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessica!: Har du vært på treff med folk fra nettet før? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #160 Del Skrevet 16. januar 2015 Si det. Middag for koselig prat kanskje, så kan de som måtte ønske dra ut på byen eller hva de vil etterpå eller noe kanskje? Jessica!: Har du vært på treff med folk fra nettet før? Høres trivelig ut Også kunne man få lov å pynte seg litt :) Jeg har vært på ett.. det var et tyrkiaforum. Jeg og ei venninne reiste. Sola de: Tror du det ville kommet mange da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå