NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #101 Del Skrevet 16. januar 2015 Helt ok, så lenge de ikke lager kvalme. Vet ikke helt. Det hender rett som det er Nosoul: Har du vært sammen med noen som var yngre enn deg? Petter: Når oppdaget du KG første gang? Non Juan: Har du store planer for helgen? Ja blir nyttårs fest i morgen! Det ser jeg frem til Men skal være klinkende edru NonJuan: Hvis du kunne hoppe tilbake til den gang da du var 18 år nå i dag, men ikke kunne ta noe annet med deg enn minnene du har nå, hadde du gjort det? Ja, det er noe jeg gjerne skulle ha ryddet opp i Nei, jeg bryter lover noen ganger, men aldri noe alvorlig. Drikke på offentlig sted har jeg f.eks gjort flere ganger, særlig før i tiden Hva med deg? Tja... Jeg må jo si jeg kan kjøre litt for fort innemellom. 5 prikker burde svare for det..! Enuff said Non Juan: Er du vegetarianer? Nei egentlig ikke, jeg spiser Kylling og fisk. Men ikke firbeinte dyr NonJuan: Spiser du fisk? Ja det gjør jeg. Ørret eller abbor nam nam nam. Torsk fikk jeg nok av i Militæret. Blææææææ! Jeg liker å synge med venner, eller alene hjemme... men jeg kunne nok ikke stått på noen scene JODA DU SYNGER SÅ FINT I DUSJEN ATTE!! NJ: Gratulerer med ny tråd!! Litt pes å sjekke to tråder parallelt, eller bare fryd og gammen? Takk, men er nok ikke min tråd. Dette er alles tråd. Evans: Spiser du til faste tider? Nosoul: Nå er vel formen bedre? Jessica: Skal det bli fint å se familien i morgen? Sunflowerpenguin: Nå vet jeg jo at pingviner elsker Fisk, men spiser du fugl? Sola de: Sier du dra til Helve... eller dra dit peppern gror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. januar 2015 #102 Del Skrevet 16. januar 2015 Det tar jeg så ofte jeg kan når det er sommer, og så gir jeg litt blanke i kalorier og slikt. Noen ting skal man få lov til å nyde. ^^,SunflowerPenguin: Du nevnte i en annen tråd at du likte amber (rav), men hvilke andre edelstener liker du? Klart at det er lov til á kose seg i blant. Og sommeren varer jo ikke hele áret rundt heller, ikke sant? Má innrómme at det er mange av de edelstene som er skikkelige fine ogsá. Synes ogsá Emerald stenen(spessielt mer mot den grónnere tonen, synes ikke den som gár mot grónnblá er sá fin), og den lilla amethyst stenen, rubin stenen, og krystall, er en av de andre typene som jeg ogsá synes er skikkelig nydelige. Sunflowerpenguin: Har du et komplisert forhold til mat? Nei, jeg har ná aldri sett pá meg sjólv som á ha et komplisert forhold til maten. Hvordan det egentlig? Bare lurer litt ná hvorfor du tenkte pá det her? Sunflower: Er du ofte i Norge? Har ikke vaert til Norge enda siden jeg flyttet hit. Sá har ikke vaert i Norge sá ofte da. Peanut: Hva slags edelstener liker du da? Evans: Er du glad i hagearbeid? Jessica: Liker du á sole deg om sommeren? Petter: Er du en sjokoholic? NonJuan: Spiller du gitar? NoSoul: Har du danset swing? Evilposelos: sniker du litt innom her akkurat ná? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. januar 2015 #103 Del Skrevet 16. januar 2015 Evans: Vært på mange fjelltopper? Nei, tror ikke jeg har vært på en eneste fjelltopp. Vært på noen topper, men ikke så høye at de er på et fjell. Har en drøm om å gå opp til kilimanjaro, men det forblir ennså lenge en drøm. Har en kamerat som er fra Kenya, så hadde vært kult å besøkt han i samme slengen. En gang i fremtiden Petter: har du vært på mange fine fjellturer? NonJuan: Hvilken øl er aller best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. januar 2015 #104 Del Skrevet 16. januar 2015 Frida Fjáge: Hva slags type mobil har du? Og er du godt fornóyd med den? Sony Xperia, og er fornøyd. Bortsett fra at jeg bruker den til vekkerklokke og jeg klarer ofte å komme borti noe før jeg får slått av alarmen og da forsvinner hele greia og den remjer så jeg blir halvgal og helvåken og må slå av hele telefonen før den vekker naboene Sunflower Penguin: Har du flere kammer? til å gre håret med? eller bruker du kun børste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #105 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Er du en sjokoholic? Nei, det vil jeg ikke si at jeg er. Kan være en godtegris noen ganger da, men det blir ikke så ofte.SunflowerPenguin: Hvis du hadde tilgang til en operativ tidsmaskin, hva var det første du ville ha gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. januar 2015 #106 Del Skrevet 16. januar 2015 Det hender jeg bruker en grå/svart ryggsekk noen ganger, når ikke jeg bruker den rosa håndvesken min.Jessica!: Har du en lignende håndveske? Ååå, den var fiiin!! Kanskje jeg kan få låne din en dag? NJ sin er ikke helt lik skjønner du... Ja blir nyttårs fest i morgen! Det ser jeg frem til Men skal være klinkende edru Ja, det er noe jeg gjerne skulle ha ryddet opp i Jessica: Skal det bli fint å se familien i morgen? Kjempekoselig Hahaha, singstar i dusjen Jessica!: Hva er en perfekt dag for deg? En dag helt uten planer! Uten tvil NJ: Hvor ofte er du å se i rosa? Petter: Er du flink til å låne bort tingene dine? Fjåge: Ditt motto? Evans: Hva liker du minst av husarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #107 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: har du vært på mange fine fjellturer? Ja, men ikke på sånne der kjempehøye fjell. Evans: Hva synes du om menn som har skjegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. januar 2015 #108 Del Skrevet 16. januar 2015 Evans: Spiser du til faste tider? Nei, jeg spiser når jeg er sulten - og ofte ganske lenge etter jeg merker at det er på tide med mat. Evans: Er du glad i hagearbeid? Tja, nå har ikke vi hage, men jeg er veldig glad i de plantene jeg har og styrer og steller en del med de. Tror jeg hadde vært glad i hagearbeid om vi hadde hatt hage SunflowerPenguin: hvor mange timer, sånn ca, hadde det tatt for deg å gå til Norge - fra hvor du er nå? NonJuan: Hvis kyllingen hadde hatt fire ben, mått du sluttet å spise den da, eller hadde det vært greit - siden den fortsatt er kylling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #109 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Nosoul: Nå er vel formen bedre? It is! NoSoul: Har du danset swing? Ja, men begge gangene var det svært ufrivillig Liker ikke å danse...SunflowerPenguin har naboen din hest?NonJuan planer for resten av kvelden?Evans det beste du har spist hittil i år? Endret 16. januar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 16. januar 2015 #110 Del Skrevet 16. januar 2015 Evans: Hva liker du minst av husarbeid? Sortere sokker... Det er alltid noen som ikke hører sammen. Evans: Hva synes du om menn som har skjegg? Syns det er veldig fint med menn med skjegg! Jo større jo bedre. Sola de: Hva er det mest verdifulle du eier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #111 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Evans: Sløser du mye med penger? Petter: Har du noen gang gått i demonstrasjonstog og for hva? Jessica!: Har du medlemskap i noe? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #112 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Er du flink til å låne bort tingene dine? Hm... Ja, men kan nok kanskje være litt gnien overfor visse bekjente som jeg har dårlig erfaring med fra før, altså at de ikke leverer tilbake osv.Jessica!: Har du et kors i halskjedet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 16. januar 2015 #113 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) SunflowerPenguin: Hva er ditt syn på blasfemi? Vet du hva, grunnen til at jeg kommer innpá denne delen av forumet er for á ha det hyggelig med andre, sá hvis du ónsker á komme inn i en slags diskusjon om sánne ting sá er det faktiskt et forum laget for akkurat dette. Sá da kan du gá dit, om du fóler behov for á ha slike diskusjoner. Sunflowerpenguin: Nå vet jeg jo at pingviner elsker Fisk, men spiser du fugl? Haha, jeg leste det feil. Trodde du spurte om jeg likte fisk. Ja, jeg liker ogsá á spise fugl. Spiser kylling, og har ogsá spist and. Og har ogsá hatt kalkun ogsá. The Tardis: Where Are You? Nietsjos: Hva slags ost liker du? Sola de: Pannekaker eller Vaffler? Endret 16. januar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #114 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Non Juan: Banner du mye? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #115 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Har du noen gang gått i demonstrasjonstog og for hva? Kanskje du skulle ha sagt mot og ikke for. Resten er hemmelig.Sola de: Har du noen gang forspist deg på godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #116 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Petter: er du glad i godteri? Sunflowerpenguin: Hva liker du å ha til pannekaker? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #117 Del Skrevet 16. januar 2015 SunflowerPenguin: Hva er ditt syn på blasfemi?Vet du hva, grunnen til at jeg kommer innpá denne delen av forumet er for á ha det hyggelig med andre, sá hvis du ónsker á komme inn i en slags diskusjon on sánne ting sá er det faktiskt et forum laget for akkurat dette. Sá da kan du gá dit, om du fóler behov for á ha slike diskusjoner. Hm... Det var bare et helt vanlig spørsmål, og ikke et forsøk på å starte noen diskusjon. Jeg synes det er veldig merkelig at du reagerer på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #118 Del Skrevet 16. januar 2015 Ååå, den var fiiin!! Kanskje jeg kan få låne din en dag? NJ sin er ikke helt lik skjønner du... FREKK DU ER! Kjempekoselig Hahaha, singstar i dusjen En dag helt uten planer! Uten tvil NJ: Hvor ofte er du å se i rosa? ALDRI!!! NonJuan: Hvilken øl er aller best? Smithwicks eller Guiness NonJuan: Hvis kyllingen hadde hatt fire ben, mått du sluttet å spise den da, eller hadde det vært greit - siden den fortsatt er kylling? Jeg tror jeg hadde fått og løpt... hahaha..! NonJuan planer for resten av kvelden? Jeg skulle løpe, kanskje jeg ikke får det til i kveld. Må Bake kake nå jeg.. Rekker ikke det i morgen Nosoul: Kan du steke ? Evans: Flink med ? Peanut: Liker du å dominere? Jessica: Tror du at kunne blitt en fin ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #119 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Evans: Har du mange "gamle'' ting? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #120 Del Skrevet 16. januar 2015 Det siste... Non Juan: Banner du mye? Dine spørsmål altså....!!! Det kan hende, men mener ikke å gjøre det..! Sola de: har du noen uvaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå