Raadyr Skrevet 16. januar 2015 #1 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) ¯\(°_o)/¯ Endret 17. mai 2015 av Raadyr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 16. januar 2015 #2 Del Skrevet 16. januar 2015 Herlighet så kreativ du er! Du er vanvittig flink til å tegne :-) Jeg snapper bare "kjedelige" ting (grimaser, mat, turbilder, bilder av ungen min til familie osv), og ikke så alt for ofte, men jeg vil tippe du får fin respons fra mer ivrige snappere :-) Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raadyr Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2015 Tusen hjertelig takk M1A! Det gjør ingenting for min del, det hørtes derimot veldig koselig ut! Bare å adde meg hvis du vil Tusen takk, ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. januar 2015 #4 Del Skrevet 16. januar 2015 Åh, gladsnaps! Elsker gladsnaps Addet deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 16. januar 2015 #5 Del Skrevet 16. januar 2015 For en nydelig pus:) har to vanlige huskatter(?) selv. Håper du sparker sykdommen på hodet og ræva ut i 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1472 Skrevet 5. februar 2015 #6 Del Skrevet 5. februar 2015 Hei! Jeg har vært hjemmeværende med ME i 3 år, så vennekretsen og det sosiale livet mitt er blitt veldig skrantent. Heldigvis finnes internett! Jeg syns det er morsomt med snaps og vil gjerne ha noen flere å snappe med, hadde vært utrolig gøy å få nye venner og bekjente. På snapchat heter jeg levypostei så krysser alle lemmer for at noen her vil adde meg. Her er endel snaps jeg har sendt før så du vet hva du har i vente, haha :http://imgur.com/a/vbvMA Ting jeg liker er Katter (har verdens nydeligste hellige birma) Å tegne Kaffe Doctor Who, The Office, Parks & rec, American horror story, bobs burgers etc. Mote og klær Kopper Alt kreativt Indie, grunge, punk, elektronisk MDG (skulle gjerne vært mer aktiv, men sykdommen stopper meg) Vegetarmat Pepsi Max Dyr Internett Gaming (for det meste RPG's) LP plater Netflix Galgenhumor Ebay Surrealisme Erlend Loe Kunstige søtningsmidler Har lagt deg til. dj***** :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 7. februar 2015 #7 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Jeg fant passordet til snapchat så jeg la deg til, og sendte snap av et trøtt dyr Jeg har ikke sånn penn og har bare pølsefingre da, så noe vakre snaps med tegninger blir det ikke akkurat Endret 7. februar 2015 av Rand0m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motorsportfruen Skrevet 21. februar 2015 #8 Del Skrevet 21. februar 2015 Sykt flink du er til å tegne!! Trenger noen sånne morsomme og fine snaps i hverdagen 😃😃 lagt deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
therese91 Skrevet 21. februar 2015 #9 Del Skrevet 21. februar 2015 For kreativ sjel du er ! la la deg til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raadyr Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 10. mars 2015 Tusen takk til alle som har lagt meg til! Skal bli litt flinkere til å tegne på snap igjen! Har bare hatt en dårlig periode sykdomsmessig, men det skal tegnes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 10. mars 2015 #11 Del Skrevet 10. mars 2015 La deg til Jente født i 93 her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 11. mars 2015 #12 Del Skrevet 11. mars 2015 Addet deg jeg og. Er kjempeglad i kreative tegninger, selv om jeg ikke er den flinkeste. Skal i alle fall prøve mitt beste. Jente 21 her (93'er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DoubleOh Skrevet 11. mars 2015 #13 Del Skrevet 11. mars 2015 La deg til for noen uker siden. Har fått mange artige og random snaps, så anbefales til alle som nøler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. mars 2015 #14 Del Skrevet 11. mars 2015 artige snap chat bilder, du virker herlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskineple Skrevet 12. mars 2015 #15 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 4. april 2015 #16 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Sure, kan adde deg, jeg. Forbered deg på mye tull i helgene, da. Oi nei vent.. Jeg har også mitt eget navn på snapchat... Endret 4. april 2015 av HeiHade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomoya Skrevet 4. april 2015 #17 Del Skrevet 4. april 2015 Har addet deg nå, sender for det meste snaps av nesten alt jeg gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå