Gjest smilejenta Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei, til dere som tror muslimer kommer til Norge og resten av Europa for å ta over land og strand så vil jeg si: vi muslimer synes selvfølgelig det er ekkelt at det finnes såpass mange mennesker som tror dette er vår livsoppgave å komme hit for å erobre. Vi prøver å vise det motsatte, vi prøver å markere oss for å vise vår avsky mot terror og ekstremisme. Tror dere virkelig at en som er tilhenger av en religion da kommer brølende med våpen og sier "hallo se på meg, jeg har våpen, jeg dreper, jeg er muslim. Hallo jeg er muslim få med dere skjegget mitt og hallo husk at jeg er muslim da" og forventer at alle kommer til å ta i mot denne religionen med åpne armer? Det sier seg jo selv at dette er menesker som bevist vil gjøre alt i sin makt til å sette denne religionen i dårlig lys. Alle disse arfan bati menneskene er oppmerksomhetsyke mennesker. Utfordre dem og spør: hva gjorde profeten mohammed med sin nabo da hun kom med skjelsord, med rykter og med søppelet sitt som hun dumpet uten for hans hjem? Jo, det skal jeg fortelle deg. En dag så profeten at det ikke var noen som hadde dumpet søppel uten for hjemmet hans, og stille var det også. Han spurte rundt og fant ut at denne naboen som hver eneste dag hadde dumpet søppel utenfor hans hjem var blitt syk. Hva gjorde profeten da? Jo han besøkte henne for å se hvordan hun hadde det. Profeten viste ytringsfrihet til kvinnen som mente det hun mente, som sa det hun ville og som gjorde det hun følte for. Og at at på til dro han på sykebesøk. Er dette en profet som oppfordrer til vold? Dette er en reel historie som er skrevet ned, før noen kommer med at dette ikke er sant og at dette ikke er skrevet ned. Hallo? Det er bare å sjekke? Kan jo ikke forandre tekster over her jeg sitter? Det er utallig mange slike historier. Det jeg mener er, en muslim er ikke han du ser på tv som brøler jeg er muslim! Og bare en "fun" fact, (ikke så fun, men dere skjønner tegninga) . islamister dreper flere muslimer enn de dreper jøder/kristne/you name it. Så Sånn sett er det vi som burde være redde for islamister og ikke dere.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 religion er roten til alt vondt Anonymous poster hash: f23bb...d68 6
likestilling Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Hei, til dere som tror muslimer kommer til Norge og resten av Europa for å ta over land og strand så vil jeg si: vi muslimer synes selvfølgelig det er ekkelt at det finnes såpass mange mennesker som tror dette er vår livsoppgave å komme hit for å erobre. Vi prøver å vise det motsatte, vi prøver å markere oss for å vise vår avsky mot terror og ekstremisme. Tror dere virkelig at en som er tilhenger av en religion da kommer brølende med våpen og sier "hallo se på meg, jeg har våpen, jeg dreper, jeg er muslim. Hallo jeg er muslim få med dere skjegget mitt og hallo husk at jeg er muslim da" og forventer at alle kommer til å ta i mot denne religionen med åpne armer? Det sier seg jo selv at dette er menesker som bevist vil gjøre alt i sin makt til å sette denne religionen i dårlig lys. Alle disse arfan bati menneskene er oppmerksomhetsyke mennesker. Utfordre dem og spør: hva gjorde profeten mohammed med sin nabo da hun kom med skjelsord, med rykter og med søppelet sitt som hun dumpet uten for hans hjem? Jo, det skal jeg fortelle deg. En dag så profeten at det ikke var noen som hadde dumpet søppel uten for hjemmet hans, og stille var det også. Han spurte rundt og fant ut at denne naboen som hver eneste dag hadde dumpet søppel utenfor hans hjem var blitt syk. Hva gjorde profeten da? Jo han besøkte henne for å se hvordan hun hadde det. Profeten viste ytringsfrihet til kvinnen som mente det hun mente, som sa det hun ville og som gjorde det hun følte for. Og at at på til dro han på sykebesøk. Er dette en profet som oppfordrer til vold? Dette er en reel historie som er skrevet ned, før noen kommer med at dette ikke er sant og at dette ikke er skrevet ned. Hallo? Det er bare å sjekke? Kan jo ikke forandre tekster over her jeg sitter? Det er utallig mange slike historier. Det jeg mener er, en muslim er ikke han du ser på tv som brøler jeg er muslim! Og bare en "fun" fact, (ikke så fun, men dere skjønner tegninga) . islamister dreper flere muslimer enn de dreper jøder/kristne/you name it. Så Sånn sett er det vi som burde være redde for islamister og ikke dere. Det at de dreper enda flere muslimer enn de dreper jøder og resten av menneskeheten er jo ikke akkurat noe som taler til muslimers fordel? 6
Gjest smilejenta Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Det at de dreper enda flere muslimer enn de dreper jøder og resten av menneskeheten er jo ikke akkurat noe som taler til muslimers fordel?Nettopp! Altså så er ikke deres handlinger til vår fordel? Hvem er det som vinner på at de missbruker vår religion og gjemmer seg bak? ikke muslimer i alle fall, høyreekstremister vil jo da bare kunne si "akkurat dette mente jeg kom til å skje" nesten som man skulle tro disse islamistene egentlig er høyreekstremister som utgir seg for å være muslimer (ikke at jeg sier det, men det hadde liksom gitt mer mening da mtp. Da har de noe å vise til) Endret 16. januar 2015 av smilejenta
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Du vil innskrenke ytringsfriheten. Du mener din profet er viktigere enn ytringsfriheten. Vi mener ikke dette. Vi mener du og resten av muslimene må tilpasse dere Vesten eller reise hjem til deres muslimske land hvor dere kan utøve deres religion i fred uten at noen krenker dere hele tiden. Dere krenker oss. Vis respekt. Anonymous poster hash: 11ce5...2ef 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Du vil innskrenke ytringsfriheten. Du mener din profet er viktigere enn ytringsfriheten. Vi mener ikke dette. Vi mener du og resten av muslimene må tilpasse dere Vesten eller reise hjem til deres muslimske land hvor dere kan utøve deres religion i fred uten at noen krenker dere hele tiden. Dere krenker oss. Vis respekt.Anonymous poster hash: 11ce5...2ef nå skal jeg ikke velge side her, men når du spytter meninger på henne så vil jeg bsre si at ytringsfrihet bør da også gjelde å tegne en gjeng jøder i en dusj hvor hitler står å ser på og ler seg skakk i hjel. Men det er vel ikke ok? Men å tegne en profet med masse våpen, det er.. Ok. Anonymous poster hash: 55e1f...e19 2
Sir Winston Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 nå skal jeg ikke velge side her, men når du spytter meninger på henne så vil jeg bsre si at ytringsfrihet bør da også gjelde å tegne en gjeng jøder i en dusj hvor hitler står å ser på og ler seg skakk i hjel. Men det er vel ikke ok? Men å tegne en profet med masse våpen, det er.. Ok.Anonymous poster hash: 55e1f...e19 Ingen "spytter meninger" på henne, det klarer hun fint selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 nå skal jeg ikke velge side her, men når du spytter meninger på henne så vil jeg bsre si at ytringsfrihet bør da også gjelde å tegne en gjeng jøder i en dusj hvor hitler står å ser på og ler seg skakk i hjel. Men det er vel ikke ok? Men å tegne en profet med masse våpen, det er.. Ok.Anonymous poster hash: 55e1f...e19 Har noen blitt drept for å tegne Holocoust-tegninger? Hvis du googler etter slike tegninger tror du virkelig at du ikke finner noen? Jeg skjønner virkelig ikke poenget ditt, kan du forklare? Anonymous poster hash: 06c0c...124 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 nå skal jeg ikke velge side her, men når du spytter meninger på henne så vil jeg bsre si at ytringsfrihet bør da også gjelde å tegne en gjeng jøder i en dusj hvor hitler står å ser på og ler seg skakk i hjel. Men det er vel ikke ok? Men å tegne en profet med masse våpen, det er.. Ok.Anonymous poster hash: 55e1f...e19 Ja, en slik tegning er helt OK for min del. Anonymous poster hash: 11ce5...2ef 2
Gjest Meeh Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 nå skal jeg ikke velge side her, men når du spytter meninger på henne så vil jeg bsre si at ytringsfrihet bør da også gjelde å tegne en gjeng jøder i en dusj hvor hitler står å ser på og ler seg skakk i hjel. Men det er vel ikke ok? Men å tegne en profet med masse våpen, det er.. Ok. Det er ingen som kommer til å stoppe deg. Du burde uansett skjønne at det er en massiv forskjell. 6 millioner jøder ble drept bl.a på dette viset for 70 år siden på grunn av konspirasjonsteorier og dette er noe store deler av den muslimske verden støtter, mens Mohammed var en krigsherre som selv døde fredelig for vel over 1000 år siden. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Det er ingen som kommer til å stoppe deg. Du burde uansett skjønne at det er en massiv forskjell. 6 millioner jøder ble drept bl.a på dette viset for 70 år siden på grunn av konspirasjonsteorier og dette er noe store deler av den muslimske verden støtter, mens Mohammed var en krigsherre som selv døde fredelig for vel over 1000 år siden. Du vet at mosker var de som reddet flest jøder? Ved at de lot som jødene var muslimer og støttet dem opp på dette, mens de kristne var livredde for å ha noe med en jøde å gjøre i det hele tatt? Og veldig intressant at du kjenner 1,6 milliarder mennesker så godt at du vet at de fleste av dem støtter det hitler gjorde.Anonymous poster hash: 55e1f...e19 1
Sir Winston Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Du vet at mosker var de som reddet flest jøder? Ved at de lot som jødene var muslimer og støttet dem opp på dette, mens de kristne var livredde for å ha noe med en jøde å gjøre i det hele tatt? Og veldig intressant at du kjenner 1,6 milliarder mennesker så godt at du vet at de fleste av dem støtter det hitler gjorde.Anonymous poster hash: 55e1f...e19 Reddet flest jøder hvor hen? Ikke i Danmark og Norge i hvert fall, og jeg tviler på at dette var tilfelle i mange europeiske land, simpelthen fordi det ikke var mange muslimer i Nord- og Sentral-Europa på dette tidspunktet. Har du noen kilder?
Gjest Meeh Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Du vet at mosker var de som reddet flest jøder? Ved at de lot som jødene var muslimer og støttet dem opp på dette, mens de kristne var livredde for å ha noe med en jøde å gjøre i det hele tatt? Og veldig intressant at du kjenner 1,6 milliarder mennesker så godt at du vet at de fleste av dem støtter det hitler gjorde. Du vet at stormuftien samarbeidet med Hitler? Du vet at de som faktisk reddet jødene stort sett var kristne og ateister? De fleste muslimer støtter Hamas, og de fleste muslimene i landene som invaderte Israel støttet angrepene. Slikt som dette fører man også meningsmålinger på. 3
Avalon Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Ryddet for spekulasjon og identifisering av privatperson. - Avalon, mod
Testosteron Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Tror dere virkelig at en som er tilhenger av en religion da kommer brølende med våpen og sier "hallo se på meg, jeg har våpen, jeg dreper, jeg er muslim. Hallo jeg er muslim få med dere skjegget mitt og hallo husk at jeg er muslim da" og forventer at alle kommer til å ta i mot denne religionen med åpne armer? Det sier seg jo selv at dette er menesker som bevist vil gjøre alt i sin makt til å sette denne religionen i dårlig lys. Alle disse arfan bati menneskene er oppmerksomhetsyke mennesker. Jeg er enig i at Arfan Bhatti er en oppmerksomhetsyk person, men jeg er ikke enig i at han og vennene hans i Profetens Ummah ønsker å skade islam selv om det er akkurat det de oppnår. Mitt inntrykk er at disse folkene er oppriktige, men de tabber seg ut når de oppfører seg som om de er i et muslimsk land. Folk bare ler av dem. Også andre muslimer rister på hodet av dem. Endret 16. januar 2015 av Testosteron
Testosteron Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Du vil innskrenke ytringsfriheten. Du mener din profet er viktigere enn ytringsfriheten. Vi mener ikke dette. Vi mener du og resten av muslimene må tilpasse dere Vesten eller reise hjem til deres muslimske land hvor dere kan utøve deres religion i fred uten at noen krenker dere hele tiden. Dere krenker oss. Vis respekt. Ingenting av det hun skrev tyder på at hun vil innskrenke ytringsfriheten. Hun skrev ikke at man ikke skal kunne kritisere religion. Poenget hennes er at "Det jeg mener er, en muslim er ikke han du ser på tv som brøler jeg er muslim!"
Sir Winston Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Ingenting av det hun skrev tyder på at hun vil innskrenke ytringsfriheten. Hun skrev ikke at man ikke skal kunne kritisere religion. Poenget hennes er at "Det jeg mener er, en muslim er ikke han du ser på tv som brøler jeg er muslim!" Du bør nok lese deg litt opp her på KG, hu' Smilejenta har brukt en stor del av sine innlegg her på Aktuelle Saker på å kreve respekt for hennes og andre muslimers følelser, og på å oppfordre til ikke å tegne profeten, ja ikke en gang tegning av Jesus skal man få lov til. Dette er så visst en innskrenking av ytringsfriheten hun advokerer for. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 Du bør nok lese deg litt opp her på KG, hu' Smilejenta har brukt en stor del av sine innlegg her på Aktuelle Saker på å kreve respekt for hennes og andre muslimers følelser, og på å oppfordre til ikke å tegne profeten, ja ikke en gang tegning av Jesus skal man få lov til. Dette er så visst en innskrenking av ytringsfriheten hun advokerer for. Jeg tenker det er greit at hun mener det så lenge hun bare argumenter for det, og ikke støtter bruk av vold eller trusler. Hun møter bare en ytring med en annen ytring. Hvorfor synes du ikke det er greit? Anonymous poster hash: dd4f1...98f 2
Testosteron Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 Du bør nok lese deg litt opp her på KG, hu' Smilejenta har brukt en stor del av sine innlegg her på Aktuelle Saker på å kreve respekt for hennes og andre muslimers følelser, og på å oppfordre til ikke å tegne profeten, ja ikke en gang tegning av Jesus skal man få lov til. Dette er så visst en innskrenking av ytringsfriheten hun advokerer for. Jeg har ikke lagt merke til henne før. Jeg uttalte meg på grunnlag av det hun skrev i starten på denne tråden alene.
Sir Winston Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg tenker det er greit at hun mener det så lenge hun bare argumenter for det, og ikke støtter bruk av vold eller trusler. Hun møter bare en ytring med en annen ytring. Hvorfor synes du ikke det er greit? Anonymous poster hash: dd4f1...98f Jeg har ikke sagt noe om jeg synes det er greit eller ikke at hun ytrer seg, skulle bare mangle - på et diskusjonsforum. Selvsagt har hun rett til å ytre seg, som vi alle har. Ellers må du lese mine svar til henne, så vil du se hva jeg mener om argumentene! Endret 16. januar 2015 av Sir Winston 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå