AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #21 Skrevet 17. januar 2015 Er det dumt å foreslå 3 uker? Tror jeg trenger der i og med at jobben er veldig fysisk krevende.Anonymous poster hash: 9547d...7dc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #22 Skrevet 17. januar 2015 Snakk med legen.Anonymous poster hash: 7a43e...d88
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #23 Skrevet 19. januar 2015 Snakk med legen.Anonymous poster hash: 7a43e...d88 Ja, jeg før gjøre det:)Anonymous poster hash: 9547d...7dc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #24 Skrevet 24. januar 2015 Takk for alle svar! Dette er ikke etter fjerning av bryst, men utjevning av asymmetri. Arbeidet mitt består stort sett av praktiske oppgaver hele dagen der jeg bruker armene mye. Jeg er redd jeg kan ødelegge prosessen om jeg kommer tilbake for tidlig. Samtidig vil jeg jo tilbake. Dersom jeg ikke har vondt lenger, er det da trygt å gå på jobb?Anonymous poster hash: 9547d...7dc Hei! Jeg skal til legen for å bli vurdert for det samme, kan jeg spørre hvor mange gram forskjell du hadde siden du fikk innvilga? Hvis du vet. Jeg har en D og en A-cup, og gruer meg sånn til å vise det til legen hvis han ikke kommer til å ta det på alvor. Måtte du vente lenge på operasjon? Anonymous poster hash: 27039...4b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå