Gå til innhold

Brystoperasjon og sykemelding


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det dumt å foreslå 3 uker? Tror jeg trenger der i og med at jobben er veldig fysisk krevende.

Anonymous poster hash: 9547d...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen.

Anonymous poster hash: 7a43e...d88

Skrevet

Snakk med legen.

Anonymous poster hash: 7a43e...d88

Ja, jeg før gjøre det:)

Anonymous poster hash: 9547d...7dc

Skrevet

Takk for alle svar!

Dette er ikke etter fjerning av bryst, men utjevning av asymmetri. Arbeidet mitt består stort sett av praktiske oppgaver hele dagen der jeg bruker armene mye. Jeg er redd jeg kan ødelegge prosessen om jeg kommer tilbake for tidlig. Samtidig vil jeg jo tilbake.

Dersom jeg ikke har vondt lenger, er det da trygt å gå på jobb?

Anonymous poster hash: 9547d...7dc

Hei! Jeg skal til legen for å bli vurdert for det samme, kan jeg spørre hvor mange gram forskjell du hadde siden du fikk innvilga? Hvis du vet. Jeg har en D og en A-cup, og gruer meg sånn til å vise det til legen hvis han ikke kommer til å ta det på alvor. Måtte du vente lenge på operasjon?

Anonymous poster hash: 27039...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...