AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Skal ta brystoperasjon som jeg får dekket og dermed får jeg også sykemelding. Hvor lenge tror dere jeg må være borte fra jobb? Jeg jobber på sykehjem. Anonymous poster hash: 9547d...7dc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Skal ta brystoperasjon som jeg får dekket og dermed får jeg også sykemelding. Hvor lenge tror dere jeg må være borte fra jobb? Jeg jobber på sykehjem. Anonymous poster hash: 9547d...7dc Kan også legge til at dette handler om en brystforstørrelse, ikke reduksjon.Anonymous poster hash: 9547d...7dc
skruf Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Har ei venninne som har tatt brystreduksjon, hun har vært sykemeldt siden inngrepet i midten av november i fjor og har to uker igjen av sykemeldingen. Hun jobber også i helsevesenet.
skruf Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Har ei venninne som har tatt brystreduksjon, hun har vært sykemeldt siden inngrepet i midten av november i fjor og har to uker igjen av sykemeldingen. Hun jobber også i helsevesenet. Edit: Ser jeg postet samtidig som deg... silikonoperasjon aner jeg ikke hvor lang sykemelding du ville ha behov for..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 kanskje 1 uke? Skal du operere under muskel, for da tar det lengre tid før du kan løfte ting. Man skal jo ikke løfte tung ting på minst 1 måned. Anonymous poster hash: 7b4da...c0f
sunflower Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Ei jeg kjenner tok silikon og var sykemeldt i 14 dager.
Gjest Silje1 Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Fikk 14 dager, hadde dekt. Er bare å be om mer hvis du ikke er i form.
Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Ei jeg kjenner tok silikon og var sykemeldt i 14 dager. Arbeidet hun på sykehjem hvor det kan være mange tunge løft?
sunflower Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Arbeidet hun på sykehjem hvor det kan være mange tunge løft? På kjøkken på sykehus.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Er dette etter fjerning av bryst? Da kan det være vondt lenge avhengig av hvor hvor mye protesen "sprenger" under huden, hvor ofte den skal fylles opp osv. Du har gitt for lite info til å få et god svar. Anonymous poster hash: e444c...2fb
Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 På kjøkken på sykehus. Da stiller det seg annerledes. Jeg tenker automatisk pasienter/beboere med større eller mindre plager når noen forteller at de arbeider på sykehjem. Gikk det bra for denne damen å begynne så snart?
sunflower Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Da stiller det seg annerledes. Jeg tenker automatisk pasienter/beboere med større eller mindre plager når noen forteller at de arbeider på sykehjem. Gikk det bra for denne damen å begynne så snart? Njæ, mye vondt, vanskelig for å gjøre de tunge oppgavene (er jo noe løfting, bøying, dytting osv. når man jobber på kjøkken som krever litt styrke i armene). Men det gikk seg nå til etterhvert.
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Jeg jobbet i PU og var i full jobb etter en uke, operasjon under muskel. Men så vasket jeg gulv 2 dager etter operasjonen da. Orket ikke å ikke gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Takk for alle svar! Dette er ikke etter fjerning av bryst, men utjevning av asymmetri. Arbeidet mitt består stort sett av praktiske oppgaver hele dagen der jeg bruker armene mye. Jeg er redd jeg kan ødelegge prosessen om jeg kommer tilbake for tidlig. Samtidig vil jeg jo tilbake. Dersom jeg ikke har vondt lenger, er det da trygt å gå på jobb?Anonymous poster hash: 9547d...7dc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Du kjenner godt når du er moden for å gå på jobb igjen, for å si det slik. i ditt tilfelle så er det jo "bare" på den ene siden, og da vi du ikke ha like vondt som om du blir operert på begge. Anonymous poster hash: e444c...2fb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Skal forresten legge under muskelen. Skal også bruke litt fett fra kroppen å legge i begge toAnonymous poster hash: 9547d...7dc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Unnskyld, dette er litt off topic.. men jeg vil så gjerne vite hvordan du fikk brystforstørring dekket? Hvis ikke det har med annen sykdom å gjøre da selvsagt. Har hørt at kvinner med unormalt lite brystvev kan få det dekket, men har ikke fått det helt bekreftet enda. Vennlig hilsen K25 uten bryster. Anonymous poster hash: 71a0f...ca4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 Unnskyld, dette er litt off topic.. men jeg vil så gjerne vite hvordan du fikk brystforstørring dekket? Hvis ikke det har med annen sykdom å gjøre da selvsagt. Har hørt at kvinner med unormalt lite brystvev kan få det dekket, men har ikke fått det helt bekreftet enda. Vennlig hilsen K25 uten bryster.Anonymous poster hash: 71a0f...ca4 Det er ikke en vanlig brystforstørrelse i den forstand. Det er en utjevning av asymmetri, da brystene mine er veldig asymetriske. Så asymmetriske at det går under kategorien medisinsk operasjon, ikke kun kosmetisk.Anonymous poster hash: 9547d...7dc
Flekk Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 Unnskyld, dette er litt off topic.. men jeg vil så gjerne vite hvordan du fikk brystforstørring dekket? Hvis ikke det har med annen sykdom å gjøre da selvsagt. Har hørt at kvinner med unormalt lite brystvev kan få det dekket, men har ikke fått det helt bekreftet enda. Vennlig hilsen K25 uten bryster. Anonymous poster hash: 71a0f...ca4 Tror ikke det, men leser stadig på KG om folk som har fått det dekket
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Tror ikke det, men leser stadig på KG om folk som har fått det dekket Du må til legen først og ta det der. Legen henviser videre og en spesialist avgjør om du får det dekket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå