Gjest Sitrondrops Skrevet 17. januar 2015 #41 Skrevet 17. januar 2015 - Jeg har en ikke så bra fortid. - Er snill og god, mot de som er snill og god mot meg. - Er slank, litt muskuløs, en grei nok sixpack, mørkt hår, brune øyner, litt tynn og kunne hatt litt mer muskler. - Elsker trening. - Sosial - Hobby: gå turer, fotball, trene, venner, sex, kos, ha det gøy, være litt barnslig, osv.. - Blir lett sint, lei og nedfor. - Har ikke jobb - Er redd for edderkopper - Vil at alle skal ha det godt - Hater utroskap. - Liker ikke lathet - Er halvt tysk og halvt fransk. - Sliter litt psykisk, og er ofte deppa, men blir glad når folk gjør meg glad. - Er bifil. Kunne dere datet en fyr som meg? Bare lurer! Nei fordi du er deprimert, det funker ikke for meg. Men jeg synes det er litt artig at du ikke liker edderkopper :D
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #42 Skrevet 18. januar 2015 Jeg mååå være sosial jeg ellers hadde jeg kjeda meg og jeg hater å kjede meg!! Men det er ikke alltid jeg blir likt av alle. Du blander sammen antisosial og usosial. Antisosial personlighetsforstyrrelse er det samme som psykopat/ sosiopat. Anonymous poster hash: b91de...6f0 1
Gjest extra Skrevet 18. januar 2015 #43 Skrevet 18. januar 2015 Jeg mååå være sosial jeg ellers hadde jeg kjeda meg og jeg hater å kjede meg!! Men det er ikke alltid jeg blir likt av alle. Men Hummels, er det et mål for deg å bli likt av alle? Og kan det hende at du kan ta mye "plass"? Ingen frekkhet fra min side, men en undring jeg gjør meg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #44 Skrevet 18. januar 2015 Det jeg reagerer mest på er faktisk ideen om at du er snill og god mot dem du synes fortjener det. Problemet er at din ustabilitet, sjalusi og tendens til å mistro alle kjærester gjør at du vil føle deg berettiget til å være slem mot dem- for det er i følge deg deres egen skyld slik de fremprovoserer det? Har jeg rett når jeg gjetter at du har utøvd også fysisk vold mot dine kjære tidligere? Du har også en ide om at en kjæreste er en som er forpliktet til å elske deg ubetinget, og forventer at hun skal måtte bevise dette gang på gang. Hun forventes å sette deg først, ha bøtter av empati og forståelse, og være en som du grundig driller i hvordan hun best kan forstå en som deg og bør oppføre seg for å ikke vekke din irritasjon og dine forsvarsmekanismer- men DU har ingen planer eller evne til å tilby en brøkdel av dette tilbake. Du vil være sentrum i forholdet. Sorry. Det er sannheten, slik jeg ser den. Anonymous poster hash: b91de...6f0 2
Gjest Hummels Skrevet 18. januar 2015 #45 Skrevet 18. januar 2015 Men Hummels, er det et mål for deg å bli likt av alle? Og kan det hende at du kan ta mye "plass"? Ingen frekkhet fra min side, men en undring jeg gjør meg.Nei jeg kan aldri bli likt av alle og er ikke det jeg forventer. Sånn er det å være menneske. Bli elsket å hatet. Men jeg vil bli mer likt enn ikke likt for å si det sånn.
Gjest Hummels Skrevet 18. januar 2015 #46 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det jeg reagerer mest på er faktisk ideen om at du er snill og god mot dem du synes fortjener det. Problemet er at din ustabilitet, sjalusi og tendens til å mistro alle kjærester gjør at du vil føle deg berettiget til å være slem mot dem- for det er i følge deg deres egen skyld slik de fremprovoserer det? Har jeg rett når jeg gjetter at du har utøvd også fysisk vold mot dine kjære tidligere? Du har også en ide om at en kjæreste er en som er forpliktet til å elske deg ubetinget, og forventer at hun skal måtte bevise dette gang på gang. Hun forventes å sette deg først, ha bøtter av empati og forståelse, og være en som du grundig driller i hvordan hun best kan forstå en som deg og bør oppføre seg for å ikke vekke din irritasjon og dine forsvarsmekanismer- men DU har ingen planer eller evne til å tilby en brøkdel av dette tilbake. Du vil være sentrum i forholdet. Sorry. Det er sannheten, slik jeg ser den.Anonymous poster hash: b91de...6f0 Jeg mener at jeg er snill og god mot de som er snill og god mot meg. Altså hvis folk ikke gjør meg noe vondt så gjør ikke jeg dem noe vondt. Jeg har slått de som slo meg først. Jeg tok igjenn. Men jeg har aldri slått de jeg har vert i et forhold med. Det hadde jeg aldri klart selv om jeg hadde lyst når de var utro mot meg. Jeg var så full av sinne og hat da pga det sviket, men har alltid hatt det for meg at man slår ikke jenter/kvinner. Det lærte mamma meg når jeg var liten ;D Ikke gutter/menn heller, kun når gjelder selvforsvar. Men jeg har nok ofte slåss med gutter og menn. Endret 18. januar 2015 av Hummels
Timza Skrevet 18. januar 2015 #47 Skrevet 18. januar 2015 Jeg mener at jeg er snill og god mot de som er snill og god mot meg. Altså hvis folk ikke gjør meg noe vondt så gjør ikke jeg dem noe vondt. Jeg har slått de som slo meg først. Jeg tok igjenn. Men jeg har aldri slått de jeg har vert i et forhold med. Det hadde jeg aldri klart selv om jeg hadde lyst når de var utro mot meg. Jeg var så full av sinne og hat da pga det sviket, men har alltid hatt det for meg at man slår ikke jenter/kvinner. Det lærte mamma meg når jeg var liten ;D Ikke gutter/menn heller, kun når gjelder selvforsvar. Men jeg har nok ofte slåss med gutter og menn. Jeg regner med at du mener at de alltid har hatt skylda i at dere har sloss?
Gjest Hummels Skrevet 18. januar 2015 #48 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg regner med at du mener at de alltid har hatt skylda i at dere har sloss? Nei var nok som oftest begge sin feil. Så har jeg irritert på meg noen. Endret 18. januar 2015 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #50 Skrevet 25. januar 2015 Ville hatt deg som knullekompis.. Hilsen bifil mann på 28. Hvor bor du? Anonymous poster hash: 825cf...bb1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #52 Skrevet 28. januar 2015 Blir nok nei herifra.. Liker ikke menn som blir fort sinte. Minner litt for mye om eksen. Hva er det som har skjedd i fortiden?Anonymous poster hash: b6d4a...f5e
Em11mily Skrevet 28. januar 2015 #53 Skrevet 28. januar 2015 Om du ordner opp i de psykiske problemene kunne vi hatt vår 1 date på Oslo reptilpark og overvunnet edderkopp fobien sammen :-)
gjest 321 Skrevet 28. januar 2015 #54 Skrevet 28. januar 2015 - Jeg har en ikke så bra fortid. - Er snill og god, mot de som er snill og god mot meg. - Er slank, litt muskuløs, en grei nok sixpack, mørkt hår, brune øyner, litt tynn og kunne hatt litt mer muskler. - Elsker trening. - Sosial - Hobby: gå turer, fotball, trene, venner, sex, kos, ha det gøy, være litt barnslig, osv.. - Blir lett sint, lei og nedfor. - Har ikke jobb - Er redd for edderkopper - Vil at alle skal ha det godt - Hater utroskap. - Liker ikke lathet - Er halvt tysk og halvt fransk. - Sliter litt psykisk, og er ofte deppa, men blir glad når folk gjør meg glad. - Er bifil. Kunne dere datet en fyr som meg? Bare lurer! Jeg kunne
Gjest Cartman Skrevet 28. januar 2015 #56 Skrevet 28. januar 2015 De eneste tre tingene som taler meg i mot er følgende: - Blir lett sint: Nei, takk. - Har ikke jobb: Hvorfor ikke? - Er redd for edderkopper: Hvem skal redde meg fra edderkoppene??? For øvrig høres du grei ut, men særlig jobbsituasjonen burde være i orden. Jeg er ikke klar for å være aleneforsørger for en fullt voksen mann. Anonymous poster hash: 58796...c4f Du kan ta Hummels, jeg kan ta edderkoppene. Case closed.
Bablefish Skrevet 29. januar 2015 #57 Skrevet 29. januar 2015 Mitt svar; nei. Grunnen er din forklaring vedr jobb. I Norge har vi ekstremt lav arbeidsledighet. Du får kanskje ikke drømmejobben, men ærlig talt kan det ikke forventes uten å gå mer målrettet inn for det. Poenget er at du kunne fått deg en jobb. En jobb er verdifull uansett type.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå