Gå til innhold

Kvinner og Menn - Kunne dere datet meg? ;)

Fremhevede innlegg

Gjest HeiHade
Skrevet

kunne helt sikkert ha data deg hvis jeg likte deg. har vært interessert i så mye rart før att. og jeg tar det ikke så tungt fordi jeg ser i grunn ikke etter noen å gifte meg med. bare noen å ha det gøy med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Etter å ha lest en del innlegg av deg her inne: Dessverre, det kunne jeg ikke.

Dette høres sikkert slemt ut, men det er ment som en vekker;

Til tross for at jeg synes det er mange menn her inne som sliter med ting eller er selvopptatte, så er du den eneste her inne som jeg har tenkt at må ha antisosial personlighetsforstyrrelse.

Anonymous poster hash: b91de...6f0

Jeg mååå være sosial jeg ellers hadde jeg kjeda meg og jeg hater å kjede meg!!

Men det er ikke alltid jeg blir likt av alle.

Endret av Hummels
Gjest Hummels
Skrevet

Aaw takk dere som kunne hatt deita meg :) Bra jeg ikke skremmer bort alle!

Skrevet

De eneste tre tingene som taler meg i mot er følgende:

- Blir lett sint: Nei, takk.

- Har ikke jobb: Hvorfor ikke?

- Er redd for edderkopper: Hvem skal redde meg fra edderkoppene???

For øvrig høres du grei ut, men særlig jobbsituasjonen burde være i orden. Jeg er ikke klar for å være aleneforsørger for en fullt voksen mann.

Anonymous poster hash: 58796...c4f
  • Liker 2
Skrevet

Når man i det hele tatt føler et behov for å spørre om slike ting vitner det om et perspektiv på folk og forhold som jeg ikke kunne levd med. Så allerede på tittelen er svaret nei.

Anonymous poster hash: 0688c...7e3
Gjest Hummels
Skrevet

Når man i det hele tatt føler et behov for å spørre om slike ting vitner det om et perspektiv på folk og forhold som jeg ikke kunne levd med. Så allerede på tittelen er svaret nei.

Anonymous poster hash: 0688c...7e3

Det er jo på gøy da skjønner du vel. Det er så mange sånne tråder og da lagde jeg en også. Artig å se hvor mange som kunne datet meg og hvor mange som ikke ville!
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke. Vil ha en mann som er stabil, på alle måter.

Kvinne, 24.

Anonymous poster hash: c9d7c...59a
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor stille et sånt spørsmål, for så å bli utrolig defensiv når folk svarer deg ærlig?

Virker ikke som du har det minste lyst å jobbe med deg selv og dine negative sider; derfor nei fra meg.

Anonymous poster hash: b8266...176
  • Liker 3
Skrevet

Hmm, har du lyst til å komme deg ut i jobb? Har du noen mål?:)

Skrevet (endret)

Provoserende eller ikke, jeg sier det jeg har på hjerte, og hva jeg mener. Alle har rett på å si hva de mener.

Jeg blir ikke sint på de rundt meg bare sånn at dere vet det og ikke missforstår. Mer på meg selv, men så klart blir jeg sint på de rundt meg hvis de gjør meg sint eller sier noe sårende.

Denne "alle har rett på å si hva de mener", joda folk med lave sosiale antenner har som regel den meningen. Generelt sett kommer det lite godt av å buse ut alt du mener til enhver tid, uansett hvor mye "rett" du har på det. Man blir lett oppfattet som en provoserende og kald menneske. Om man vil gjøre seg mer omgjengelig i forskjellige kretser så lukker man også en del av de mest ekstreme meningene sine.

Endret av orien
  • Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Hvorfor stille et sånt spørsmål, for så å bli utrolig defensiv når folk svarer deg ærlig?

Virker ikke som du har det minste lyst å jobbe med deg selv og dine negative sider; derfor nei fra meg.

Anonymous poster hash: b8266...176

Hva mener du?

Hmm, har du lyst til å komme deg ut i jobb? Har du noen mål? :)

Ja har jo lyst en gang, noen jeg kan trives i, har også prøvd å søke på noe jeg kunne tenke meg men fikk nei, på flere. De tok inn de med best karakter eller med skikkelig utdanning. Har alltid vert usikker på hva jeg skulle bli også.

Denne "alle har rett på å si hva de mener", joda folk med lave sosiale antenner har som regel den meningen. Generelt sett kommer det lite godt av å buse ut alt du mener til enhver tid, uansett hvor mye "rett" du har på det. Man blir lett oppfattet som en provoserende og kald menneske. Om man vil gjøre seg mer omgjengelig i forskjellige kretser så lukker man også en del av de mest ekstreme meningene sine.

Mine meninger er da ikke så veldig ekstreme.

Skrevet

Hva mener du?

Ja har jo lyst en gang, noen jeg kan trives i, har også prøvd å søke på noe jeg kunne tenke meg men fikk nei, på flere. De tok inn de med best karakter eller med skikkelig utdanning. Har alltid vert usikker på hva jeg skulle bli også.

Mine meninger er da ikke så veldig ekstreme.

Ok :) det er viktig for meg at personen jg dater har lyst til å studere eller jobbe. Synes dt er viktig. Er dt deg på bilde forresten?

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Ok :) det er viktig for meg at personen jg dater har lyst til å studere eller jobbe. Synes dt er viktig. Er dt deg på bilde forresten?

Nei det er Mats Hummels ;)

Skrevet

- Jeg har en ikke så bra fortid.

- Er snill og god, mot de som er snill og god mot meg.

- Er slank, litt muskuløs, en grei nok sixpack, mørkt hår, brune øyner, litt tynn og kunne hatt litt mer muskler.

- Elsker trening.

- Sosial

- Hobby: gå turer, fotball, trene, venner, sex, kos, ha det gøy, være litt barnslig, osv..

- Blir lett sint, lei og nedfor.

- Har ikke jobb

- Er redd for edderkopper

- Vil at alle skal ha det godt

- Hater utroskap.

- Liker ikke lathet

- Er halvt tysk og halvt fransk.

- Sliter litt psykisk, og er ofte deppa, men blir glad når folk gjør meg glad.

- Er bifil.

Kunne dere datet en fyr som meg? Bare lurer! ;)

De tingene jeg har uthevet i kombinasjon gjør deg uaktuell for meg.

Ser for meg en livvstil der jeg er din psykolog.

Anonymous poster hash: 7eca7...74e

Gjest Hummels
Skrevet

Hvordan står det til med deg Hummels? :)

Bra, men kunne så klart hatt det bedre, men også verre. :)

Hvor gammel er du og hvor høy er du?

24 år, er ca 1.89 høy.

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Bra, men kunne så klart hatt det bedre, men også verre. :)

24 år, er ca 1.89 høy.

Hvis jeg ikke hadde hatt kjæreste, så jo, kanskje. Liker høye menn, og du er like gammel som meg!

Men jobb med de tingene som gjør deg usikker, og lær deg å verdsette deg selv! Ingen liker en dramaqueen :P

Og jobb med det du finner vanskelig i livet :)

Gjest Hummels
Skrevet

De tingene jeg har uthevet i kombinasjon gjør deg uaktuell for meg.

Ser for meg en livvstil der jeg er din psykolog.

Anonymous poster hash: 7eca7...74e

Jeg forventer ikke at noen skal være psykologen min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...