Gå til innhold

Kvinner og Menn - Kunne dere datet meg? ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

- Jeg har en ikke så bra fortid.

- Er snill og god, mot de som er snill og god mot meg.

- Er slank, litt muskuløs, en grei nok sixpack, mørkt hår, brune øyner, litt tynn og kunne hatt litt mer muskler.

- Elsker trening.

- Sosial

- Hobby: gå turer, fotball, trene, venner, sex, kos, ha det gøy, være litt barnslig, osv..

- Blir lett sint, lei og nedfor.

- Har ikke jobb

- Er redd for edderkopper

- Vil at alle skal ha det godt

- Hater utroskap.

- Liker ikke lathet

- Er halvt tysk og halvt fransk.

- Sliter litt psykisk, og er ofte deppa, men blir glad når folk gjør meg glad.

- Er bifil.

Kunne dere datet en fyr som meg? Bare lurer! ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Jeg har en ikke så bra fortid.

- Er snill og god, mot de som er snill og god mot meg.

- Er slank, litt muskuløs, en grei nok sixpack, mørkt hår, brune øyner, litt tynn og kunne hatt litt mer muskler.

- Elsker trening.

- Sosial

- Hobby: gå turer, fotball, trene, venner, sex, kos, ha det gøy, være litt barnslig, osv..

- Har ikke jobb

- Er redd for edderkopper

- Vil at alle skal ha det godt

- Hater utroskap.

- Liker ikke lathet

- Er halvt tysk og halvt fransk.

- Sliter litt psykisk, og er ofte deppa, men blir glad når folk gjør meg glad.

- Er bifil.

Kunne dere datet en fyr som meg? Bare lurer! ;)

Nei takk. Blir litt for mye for meg.

Anonymous poster hash: a083e...450

• Liker 1
Skrevet

Ble for mye psykiske issues for meg

Skrevet

Nei.. det er ikke vondt ment, men jeg sliter en del med psyken selv, så innbiller meg at det ikke hadde vert den beste matchen. Dessuten trenger jeg noen som kan redde meg fra edderkopper siden de har det med å skremme vettet av meg ;)

Anonymous poster hash: 7e8b8...be4
  • Liker 2
Skrevet

Det eneste som ikke er for meg på den lista er depresjon. Ellers kunne jeg godt datet deg, hadde det ikke vært for alle meningene dine her på forumet.

Anonymous poster hash: 3de78...140

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Nei.. det er ikke vondt ment, men jeg sliter en del med psyken selv, så innbiller meg at det ikke hadde vert den beste matchen. Dessuten trenger jeg noen som kan redde meg fra edderkopper siden de har det med å skremme vettet av meg ;)

Anonymous poster hash: 7e8b8...be4

Ja jeg kunne nok ikke reddet deg fra edderkopper siden jeg ikke liker de selv :fnise: Vet ikke hvorfor men jeg har aldri likt dem!!

Skrevet

For meg er ikke det psykiske så vanskelig, men heller det at du ikke liker latskap:P Jeg er en latsekk av dimensjoner og trener fordi jeg føler jeg må:P Men er ikke redd for edderkopper da :fnise:

Anonymous poster hash: 24007...be8
  • Liker 4
Gjest Salvesen
Skrevet

Nei. Dersom jeg første skulle gi slipp på min heterofili, skulle jeg da ha gått for en skikkelig mannemann - og ikke en som er redd edderkopper.

• Liker 6
Gjest Hummels
Skrevet

Det eneste som ikke er for meg på den lista er depresjon. Ellers kunne jeg godt datet deg, hadde det ikke vært for alle meningene dine her på forumet.

Anonymous poster hash: 3de78...140

Ja jeg liker å si hva jeg mener.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Nei. Dersom jeg første skulle gi slipp på min heterofili, skulle jeg da ha gått for en skikkelig mannemann - og ikke en som er redd edderkopper.

Jeg er da mannemann selv om jeg er redd for edderkopper ;D Er bare det jeg er redd for, men blir ikke hysterisk for å si det sånn! Prøver bare å unngå de!

• Liker 1
Skrevet

Dagens. Du har noe rå innspill av og til mann.

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg liker å si hva jeg mener.

Nei. Du liker å si noe for å provosere og vekke oppmerksomhet. Jfr din andre profil her på KG.

Det er også grunner til til det, ikke vondt ment, bare konstatering av fakta.

Anonymous poster hash: 701d7...d4d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde orket å leve med det der.

Anonymous poster hash: e2d3a...57a

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Feil kjønn, ikke jobb og psykiske issues. Så blir nok ikke homofil for deg.

Anonymous poster hash: e27c8...572

Gjest Hummels
Skrevet

Nei. Du liker å si noe for å provosere og vekke oppmerksomhet. Jfr din andre profil her på KG.

Det er også grunner til til det, ikke vondt ment, bare konstatering av fakta.

Anonymous poster hash: 701d7...d4d

Provoserende eller ikke, jeg sier det jeg har på hjerte, og hva jeg mener. Alle har rett på å si hva de mener.

Jeg tror ikke jeg hadde orket å leve med det der.

Jeg blir ikke sint på de rundt meg bare sånn at dere vet det og ikke missforstår. Mer på meg selv, men så klart blir jeg sint på de rundt meg hvis de gjør meg sint eller sier noe sårende.

Gjest fallerifallera
Skrevet

Tja, kunne vel kanskje det?

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Jeg må nesten møte personen for å kunne avgjøre slike ting. Kjemi og kommunikasjon er svært viktig for meg, finnes ikke det, er løpet kjørt.

Skrevet

Etter å ha lest en del innlegg av deg her inne: Dessverre, det kunne jeg ikke.

Dette høres sikkert slemt ut, men det er ment som en vekker;

Til tross for at jeg synes det er mange menn her inne som sliter med ting eller er selvopptatte, så er du den eneste her inne som jeg har tenkt at må ha antisosial personlighetsforstyrrelse.

Anonymous poster hash: b91de...6f0
Skrevet

Jeg blir ikke sint på de rundt meg bare sånn at dere vet det og ikke missforstår. Mer på meg selv, men så klart blir jeg sint på de rundt meg hvis de gjør meg sint eller sier noe sårende.

Hvis du beskriver deg selv som at du lett blir sint, lei og nedfor, spiller det ikke så stor rolle hvem du bli sint på. Det blir for mye styr for meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...