Peter007 Skrevet 16. januar 2015 #41 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jessufader! IKKE få flere barn med ham, og sørg sporenstreks for at du har eierandel i hus og bil! At den ene står for daglig drift og den andre investerer i bolig med varig verdi er så dumt at jeg begriper ikke hvordan noen kan gå med på det i det tjueførste århundre. Anonymous poster hash: d6d9e...e8e Nå hjelper det ikke å kjøpe seg inn med f.eks 50% og så skille lag like etterpå. Takst er jo halve boligens verdi uansett. I tillegg kommer utgifter til tinglysing. Skal det være noen hensikt må det være over flere år med verdistigning. En annen ting er at TS.kan ha krav på en del av boligens verdiøkningen etter at de fikk felles barn. Kjøper hun seg inn med en eier andel vil jeg tro dette forsvinner. Skulle hun ymte frampå at hun vil ha den andel i prisavslag på sin evt.innkjøpte eier andel vil jeg tro hennes sambo ville reagere om hun nå begynner med dette. Jeg ville få ut antenner og lure på TS agenda. Er boligen høyt belånt er det svært begrenset hva TS.kan vinne ved å kreve andel verdistigning av bolig etter barnet ble født. Endret 16. januar 2015 av Peter007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå