Gå til innhold

Kondom-merke å anbefale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere et favoritt-kondom? I så fall, hvilket og evt vorfor? Jeg har blitt singel, og har nå sex med tilfeldige partnere. Så må ut og handle kondomer for første gang! :)

Anonymous poster hash: 43a65...07e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere et favoritt-kondom? I så fall, hvilket og evt vorfor? Jeg har blitt singel, og har nå sex med tilfeldige partnere. Så må ut og handle kondomer for første gang! :)

Anonymous poster hash: 43a65...07e

For all del IKKE!! Bruk de du får gratis på helsestasjonen... De funker helt ok men om du er over gjennomsnittet på størrelse der nede som jeg er er de for det første for korte, og ikke minst for trange. For meg var det som å bruke en penisring... Og siden kjæresten min slet veldig i starten med energien sin når vi hadde sex(jeg kom ikke før etter minst halvannen time) var en penisring(lignende) kondom det siste vi trengte!vi bestilte derfor flere forskjellige merker som vi prøvde ut (trengte kondomer kun til når hun hadde bommet litt med p-pillene, eller til suging da hun hater sperm) da bestilte vi en 6 pakning med forskjellige smaker på. De funket helt topp. Eneste problemet der var da at de var litt vel tykke i stoffet så du føler ikke så mye annet enn rene friksjonen... Fetherlite er bedre sånn sett men om du gjerne liker å ta litt i for hvert jukk sprekker de ganske fort. For oss så var de fra kondomeriet de eneste vi ikke klarte å sprekke. Var ei heller ikke tilfeldig før vi har prøvd ut mange kondom merker opp gjennom åra vi har vært sammen. Snart så blir det på med gummien igjen så snart vi kan begynne å ha sex igjen (hun er gravid så sex er det lite av for øyeblikket...) Da skal jeg bestille flere fra kondomeriet!:) husker ikke merket nå men om du leter litt der finner du de fort. De var pakket i en lys/hvit boks.

Så tips til når DU skal kjøpe kondomer er det flere faktorer som spiller inn.

-størrelsen din og ikke minst formen på penisen din.

-følsom nedentil? Du får kondomer med et middel som gjør deg mindre følsom.

-om dere har lyset av kan du kjøpe selvlysende kondomer om du liker å se på at penisen din forsvinner inn og ut av enperson (mange som liker å se på dette når man har sex).

Er ikke bare bare! Som jeg så fint sa det til kjæresten min : du kan kjøpe en BH fra H&M og en lik størrelse på cubus men det kan hende den fra H&M sitter bedre på enn den andre. Hvert merke erannerledes synes nå jeg.

Så prøv deg frem er mitt tips! Det du taper på når du ikke finner merket ditt er kun penger å så dyrt er det ikke når du tenker på all moroa rundt det 😂

Anonymous poster hash: 634d2...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...