Gå til innhold

Ble fingret på skolen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er jo ikke læreren hennes. "En i forelesningssalen."

En av foreleserne hennes slik jeg forstår det.

Anonymous poster hash: 25003...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av foreleserne hennes slik jeg forstår det.

Anonymous poster hash: 25003...c75

Du har vel kanskje rett. Glemte dette med kontoret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av foreleserne hennes slik jeg forstår det.

Anonymous poster hash: 25003...c75

Like fullt er han læreren hennes. Dette er en kriminell handling, utnyttelse av egen stilling for å oppnå sex. Dette skal meldes til politiet, mannen skal straffes, og han bør avskjediges på dagen.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fullt er han læreren hennes. Dette er en kriminell handling, utnyttelse av egen stilling for å oppnå sex. Dette skal meldes til politiet, mannen skal straffes, og han bør avskjediges på dagen.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Jeg vet. Svarte bare en som mente at det ikke var en lærer men bare en i forelesningssalen.

Anonymous poster hash: 25003...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utnytter han stillingen sin? Det har vi jo ikke fått greie på. Er ikke sikker det har noe med stillingen hans å gjøre at det gikk for seg inne på dette kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utnytter han stillingen sin? Det har vi jo ikke fått greie på. Er ikke sikker det har noe med stillingen hans å gjøre at det gikk for seg inne på dette kontoret.

Så sant han har hatt en eneste forelesning der hun har vært til stede i egenskap av å være student, er dette tilstrekkelig for å gjøre seksuelt samkvem med henne ulovlig for han, i hvert fall så lenge hun fortsatt er student, muligens for alltid.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke den første han fingra den dagen

Anonymous poster hash: fe9e3...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fullt er han læreren hennes. Dette er en kriminell handling, utnyttelse av egen stilling for å oppnå sex. Dette skal meldes til politiet, mannen skal straffes, og han bør avskjediges på dagen.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Det står ingenting i teksten om at dette er en lærer. Det kan være en master/doktorgradstudent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mastergradsstudenter har gjerne ikke eget kontor, men har en litt mindre lesesal for mastergradsstudenter, doktorgradsstudenter deler som oftest kontor med 1-2 andre. Ihvertfall var det slik der jeg studerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært verre om TS ble fingra av ULVEN!

Anonymous poster hash: 0d141...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Han har ikke utnyttet stillingen sin. Jeg hadde lyst, og kunne nok gått lengre enn bare å blitt fingra. Men det ble litt for risikabelt.

Han er en del år eldre enn meg, så vet ikke hvorfor jeg tenner på han.

I dag møtte jeg han i gangen utenfor salene. Han smilte og blunket til meg, jeg smilte tilbake og mer har det ikke blitt ut av det.

Det var bare digg :)



Anonymous poster hash: 9694c...a08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts:

Han har ikke utnyttet stillingen sin. Jeg hadde lyst, og kunne nok gått lengre enn bare å blitt fingra. Men det ble litt for risikabelt.

Han er en del år eldre enn meg, så vet ikke hvorfor jeg tenner på han.

I dag møtte jeg han i gangen utenfor salene. Han smilte og blunket til meg, jeg smilte tilbake og mer har det ikke blitt ut av det.

Det var bare digg :)

Anonymous poster hash: 9694c...a08

Det er knekkende likegyldig om du hadde lyst eller ei. Det han gjorde, var et seksuelt overgrep ved misbruk av hans stilling som lærer/tutor, en kriminell handling (str.l. §193). Strafferammen er 6 års fengsel. Selvfølgelig er dette et forhold som må anmeldes til politiet, selv om maksimumsstraffen neppe kommer til anvendelse i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knekkende likegyldig om du hadde lyst eller ei. Det han gjorde, var et seksuelt overgrep ved misbruk av hans stilling som lærer/tutor, en kriminell handling (str.l. §193). Strafferammen er 6 års fengsel. Selvfølgelig er dette et forhold som må anmeldes til politiet, selv om maksimumsstraffen neppe kommer til anvendelse i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Man kan selv fritt velge hva man anmelder eller ikke.

Hvis søstra mi stjeler 1000 kroner av meg, trenger jeg ikke anmelde det, selv om det var tyveri.

Anonymous poster hash: 932d0...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han vasket fingrene etterpå. Det er dessuten ganske uhygenisk at han fingret deg mens han jobbet med innleveringer, tenk så mye smitte slikt kan bære med seg. Samtlige innleveringer har jo blitt tatt og knødd på av elevene i klassen, sånn sett har du jo blitt fingret av alle i forelesningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er knekkende likegyldig om du hadde lyst eller ei. Det han gjorde, var et seksuelt overgrep ved misbruk av hans stilling som lærer/tutor, en kriminell handling (str.l. §193). Strafferammen er 6 års fengsel. Selvfølgelig er dette et forhold som må anmeldes til politiet, selv om maksimumsstraffen neppe kommer til anvendelse i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 4437c...bd8

Her tar du fullstendig feil. Det er et uttrykt krav om missbruk. Forarbeidene sier som følger:

«Generelt vil det regnes som misbruk dersom gjerningspersonen på en utilbørlig måte utnytter sitt overmaktsforhold til å skaffe seg seksuell omgang med fornærmede, f.eks. som dennes lege, psykolog eller støttekontakt.

Relevante faktorer ved vurderingen vil være partenes alder, erfaring og opptreden, herunder hvilken overlegen posisjon dette har satt gjerningspersonen i overfor fornærmede.

Herav følger at ikke alle forhold mellom personer hvor den ene part står i et overordningsforhold til den andre omfattes. Situasjonen vil kunne stille seg annerledes dersom partene uavhengig av den enes overmaktsforhold, har seksuell omgang, f.eks. som følge av at det utvikler seg et alminnelig kjærlighetsforhold»

Anonymous poster hash: 1f145...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et krav om missbruk av stilling skulle det stå i posten over.

Anonymous poster hash: 1f145...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han vasket fingrene etterpå. Det er dessuten ganske uhygenisk at han fingret deg mens han jobbet med innleveringer, tenk så mye smitte slikt kan bære med seg. Samtlige innleveringer har jo blitt tatt og knødd på av elevene i klassen, sånn sett har du jo blitt fingret av alle i forelesningen.

Unnskyld meg, men jeg må bare le :laugh:

Anonymous poster hash: d3b36...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...