Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lang historie kort, jeg går på høyskolen. I forelesningene har det pleid å være en som er ganske så kjekk, men som er mye eldre enn meg og han er godt gift og har store barn.

Det har vært litt merkelig mellom oss helt fra første dag. Litt flørtete men allikevel distanse. I dag kom jeg inn på kontoret hans for å få en kommentar på en innlevering. Det endte med at han fingret meg, kort fortalt.

Det var sykt digg. Men nå er jeg kjempeflau for hvordan jeg skal møte han i morgen på neste forelesning..

Anonymous poster hash: 9694c...a08
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold avstand. Du treng ikkje ta del i hans ødeleggelse av ekteskapet sitt. Du vil ikkje vere "the other woman"

• Liker 15
Skrevet

Er det en foreleser, så har han gjort noe ulovlig.

Anonymous poster hash: 4936a...951
  • Liker 14
Skrevet

Er han foreleseren din? Lærer og student forhold er ikke bra. Tror ikke det er lov?

Og du bør holde deg unna, han er gift og har barn.

Anonymous poster hash: 8ec7a...143

• Liker 3
Skrevet

Bare smil til han, og se hvordan han oppfører seg. Så forholder du deg til hans reaksjon :)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Frk.K, mod.

Skrevet

Haha, dette tror jeg ikke noe på. Dette er vel heller en fantasi.

Anonymous poster hash: 4f857...ff9
  • Liker 25
Skrevet

Skjønner meg ikke på damer som går etter menn som er gift, er skilt eller har barn. Det sier jo noe om at fyren ikke har gode kvaliteter når han tydligvis ikke greide å være med dama eller svikter henne. Lykke til for øvrig.

Anonymous poster hash: 75385...a9f
  • Liker 3
Skrevet

Ja, særlig.

Anonymous poster hash: 14524...f8e
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner meg ikke på damer som går etter menn som er gift, er skilt eller har barn. Det sier jo noe om at fyren ikke har gode kvaliteter når han tydligvis ikke greide å være med dama eller svikter henne. Lykke til for øvrig.

Anonymous poster hash: 75385...a9f

Skjønner meg ikke på gifte menn som går etter studentene sine.

Anonymous poster hash: 0d141...860

• Liker 9
Gjest Veritaserum
Skrevet

Student og lærer.. det er ulovlig. Om dette er troll eller ikke, så er det ulovlig.

• Liker 1
Skrevet

Denne historien må være fingert (hoho).

• Liker 18
Skrevet

Student og lærer.. det er ulovlig. Om dette er troll eller ikke, så er det ulovlig.

Ikke ulovlig. Lov i Bergen og til en viss grad i Oslo. De andre stedene kjenner jeg ikke reglene til

• Liker 2
Skrevet

Ikke ulovlig. Lov i Bergen og til en viss grad i Oslo. De andre stedene kjenner jeg ikke reglene til

Vet ikke om du her sikter til interne regler ved de forskjellige utdanningsinstitusjonene. Jeg er temmelig sikker på at det som er ulovlig (å misbruke sin stilling til å skaffe seg seksuell omgang) er gyldig overalt. :herremann:

• Liker 5
Skrevet

Loven er strengt tatt lik uavhengig hvor du befinner deg i landet. Dette regnes for å være utnyttelse av stilling. Tips kona,

• Liker 4
Skrevet

Her må det mer info til.

Hvorfor fingret han deg?

Hva ble sagt?

Hvorfor lot du han fingre deg?

Hadde du lyst til det?

Gjør han det med andre studenter?

Gjør han tilsvarende for de mannlige studentene?

Anonymous poster hash: 5851a...586
Skrevet

Loven er strengt tatt lik uavhengig hvor du befinner deg i landet. Dette regnes for å være utnyttelse av stilling. Tips kona,

Hvordan har han utnyttet sin stilling?

I Bergen ble en foreleser sammen med en student og da fant universitetet og myndighetene ut at det ikke var snakk om utnytting av stilling. Dette er ikke ulovlig, men om det er etisk rett er en anne ting.

(og jeg formulerte meg litt unøyaktig først, jeg vet forskjell på loven og interne regler)

Skrevet

Vet ikke om du her sikter til interne regler ved de forskjellige utdanningsinstitusjonene. Jeg er temmelig sikker på at det som er ulovlig (å misbruke sin stilling til å skaffe seg seksuell omgang) er gyldig overalt. :herremann:

Nå er ikke det å fingre en elev automatisk å misbruke sin stilling da.. Skal du argumentere med juss, bør du lære deg det først. Hadde han sagt "du får A på denne oppgaven hvis jeg får fingre deg først", så hadde han misbrukt sin stilling. At hun er sjarmert av foreleseren sin og synes det er digg å bli fingra av han er ikke misbruk av stilling, men to frivillige voksne som innleder seksuell omgang.

Anonymous poster hash: 47f25...1d7

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lang historie kort, jeg går på høyskolen. I forelesningene har det pleid å være en som er ganske så kjekk, men som er mye eldre enn meg og han er godt gift og har store barn.

Det har vært litt merkelig mellom oss helt fra første dag. Litt flørtete men allikevel distanse. I dag kom jeg inn på kontoret hans for å få en kommentar på en innlevering. Det endte med at han fingret meg, kort fortalt.

Det var sykt digg. Men nå er jeg kjempeflau for hvordan jeg skal møte han i morgen på neste forelesning..

Anonymous poster hash: 9694c...a08

Synes du skal utvikle forholdet, få følelser, forlove dere, gifte dere, og når du er på tjukka, så kan han fingre sin neste i rekka. Kona hans er helt sikkert en av mange før deg, og innser nok at endelig så er det din tur.

Så bare stå på, alltid hyggelig å høre om med snørrunger med løpetid!

Skrevet

Han er jo ikke læreren hennes. "En i forelesningssalen."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...