Gå til innhold

aldri mer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

skal jeg passe barn for venner over langt tid (en uke!!!) ikke ringte de til barnet sitt, fikk ikke fatt i de.Barnet gråt og ville til mamma.Ungene mine + meg forsto ikke hva hun sa, så der ble det endel misforståelser, ikke kunne hun aktivisere seg selv, ville bare se på tv.Ble sur på meg når jeg slo av tven.Og ikke et neste ord til takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:riste:

Jeg forstår godt at du ikke vil sitte barnevakt over så lang tid lengre. Det høres ut som en utrolig kjipt opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forstår også a at du ikke vil gjenta det. Dårlig at de ikke ringte i det hele tatt og ikke takket en gang :evil: Skulle gitt dem et spark bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de var i en såkalt" knipe" far skulle begynne på jobb og morskulle inn på sykehus (hun har kreft) for å ta flere prøver, og ingen av familien kunne passe henne.Og derfor sa jeg ja for å hjelpe dem.Men det viste seg at barnet blir sendt rundt omkring til familie/venner når de vil ha fri.Ogs å skylder de på sykdommen derfor sier alle nei når de spør(dette fikk jeg vite i etter kant,mor var innlagt på sykehuset denne gang) Har og skrevet om dette i en annen tråd.Så jeg gjorde det for å hjelpe de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jenta griner og vil ha moren sin hvis hun er vant til å "miste" henne i dagevis i så ung alder.. Unger blir traumatisert av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å misbruke venner. Fullt forståelig at folk sier nei til sånt (og hvertfall etter at de er "lurt" en gang).

Stakkars unge, ikke rart hun griner etter foreldrene - hvis hun sendes rundt som en pakke - og de ikke "bryr" seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...