Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #1 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Jeg ble så glad da jeg så at mitt innlegg hadde nådd 56 likes og så ble den en Stjernepost! Wow! Og spesielt glad for at det ikke var en tullepost, men en seriøs post. Jeg er jo mest tøysete her inne. Citronella fikk stjernepost! Herlig! Hva er dine stjerneposter? Og liker du Citronella? Endret 14. januar 2015 av Citronella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 14. januar 2015 #2 Del Skrevet 14. januar 2015 Om du ikke liker meg, så er du også velkommen! Jeg ønsker kun å vite hvorfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 14. januar 2015 #3 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg får skrive det her også. Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. januar 2015 #4 Del Skrevet 14. januar 2015 Gratulerer med Stjernepost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2015 #5 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Jeg har aldri fått post fra stjernene. Gratulerer! Endret 14. januar 2015 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå