Gå til innhold

Bør PEGIDA forbys i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei og NEI. Jeg gir opp deg, dette blir bare for useriøst....................

Dét! har du jammenmeg rett i!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke enig med dem, men jeg synes at det er bra at noen kommer med litt islamkritikk. Bare synd at det kommer fra en slik gjeng tulliger når det først kommer. Det burde finnes en kritisk røst for oss "vanlig" også. En litt mindre ekstrem og mer løsningsorientert kritikk kunne jeg gjerne sluttet meg til. Pegida er desverre ikke det.

Anonymous poster hash: 3385a...41d

Skrevet

Jeg er ikke enig med dem, men jeg synes at det er bra at noen kommer med litt islamkritikk. Bare synd at det kommer fra en slik gjeng tulliger når det først kommer. Det burde finnes en kritisk røst for oss "vanlig" også. En litt mindre ekstrem og mer løsningsorientert kritikk kunne jeg gjerne sluttet meg til. Pegida er desverre ikke det.

Anonymous poster hash: 3385a...41d

Hvem ville stille seg i forreste rekke når man ser hvordan pressen går av skaftene, med alle slags beskyldninger om rasisme og høyreekstremisme osv.

Kan bli vanskelig, som vi ser, å beholde jobben etter den eksponeringen..

Skrevet

Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre?

Anonymous poster hash: 4d483...64b

Du mener at vi ikke trenger islam altså? Siden du snakker om neofascister, så er det vel islam og svært mange muslimer som har rollen som fascister i dagens samfunn.

Skrevet

Selvsagt skal ikke Pegida forbys. Hvis TS' terskel for å mene at ting bør forbys ved lov er at vi etter TS' eget syn ikke "trenger dem", da er det langt mer uforenlig med et vestlig verdisyn enn det Pegida står for. Jeg liker ikke Rødt, SIAN, Senterpartiet, KrF, Vålerenga-fans eller fiskeboller heller, men det er et godt stykke derfra til et ønske om forbud.

Anonymous poster hash: 9fedc...a9c

• Liker 2
Gjest Salvesen
Skrevet

Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre?

Anonymous poster hash: 4d483...64b

Nei. Liker ikke. Forby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...