AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre? Anonymous poster hash: 4d483...64b
Sir Winston Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre? Anonymous poster hash: 4d483...64b Helt klart forbys!! Eller, vi kan skyte dem, sånn som de gjør med meningsmotstanderne i Paris. Det var nylig et tilfelle hvor et satireblad ble angrepet, 12 døde. Endret 13. januar 2015 av Sir Winston 10
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Har du ikke fått med deg noe av det som har skjedd i Paris? Betyr ikke ytrngsfriheten noe som helst? Anonymous poster hash: cb61f...5fe 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Har mer lyst til å forby Krf (ikke at jeg ønsker det heller).
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Det er mye rart vi egentlig ikke trenger i gatene våre. SV for eksempel. Anonymous poster hash: 8d66b...c73 4
Br1s3n Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Trenger vi å forby noen som setter seg selv i gapestokk? 3
studerende Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Nei, det synes jeg virkelig ikke de bør, og det selv om jeg er uenig med dem. 2
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Jeg kunne tenkt meg å bli medlem. Noen som vet hvordan? 4
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 (endret) For å sitere Voltaire “Jeg er dypt uenig i det du sier, men vil til min død forsvare din rett til å si det.” Det er hva jeg tenker om PEGDIA. Jeg er totalt uenig med de. Men de har samme rett som alle andre og utale seg. Vi kan ikke si at vi støtter yttringsfrihet og sammtdiig begynne og forby ting fordi vi ikke liker hva de sier. Vi kan ikke straffe folk fordi de sier idiotisk ting. Men vi kan straffe folk om de utfører ulovlige handling som vold og drap osv. Men jeg er totalt i mot at man skal forby yttringer uansett hvor idiotiske disse yttringer er. Alle skal ha rett til å yttre seg også idiotene dere kan være så uenige dere bare vil. Og klage på at je skriver som en 3 åring men det får så være. Endret 14. januar 2015 av Corto Maltese 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Jeg kunne tenkt meg å bli medlem. Noen som vet hvordan? Flott, det man trenger er normale folk som ikke har latt seg skremme bort av media De prøver så godt de kan å først skremme bort alle normale, og så angripe de som er igjen etterpå, når de har silt ut de mest normale. Mangelen på publiserte intervjuer tyder dog på at de ikke klarte å finne så mange ekstremister i toget, for de gjorde så godt de kunne. Jeg tror de kommer til å bli mindre ivrige på å snakke med pressen etter hvert, som i Tyskland, etter å ha sett hvordan de dekker det... Søk etter "Pegida Norge" på facebook. Det er ikke noe man blir medlem av, det er et tog man går i, som rosetoget, det er bare å møte opp Jeg tror jeg skal gå neste gang, selv om jeg hadde tenkt å droppe det, mest i protest mot den latterlig ensidige dekningen i media... Anonymous poster hash: fe0c5...cc6 1
Avalon Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Ryddet for identifisering av privatpersoner. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre? Anonymous poster hash: 4d483...64b Selvfølgelig skal man forby alt man personlig er uenig med! Tar du med Blitz og de der diverse antirasistiske organisasjoner med? Anonymous poster hash: a764d...eed 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Nei, de gjør selv en utmerket jobb med å sette seg selv i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 63ad8...876 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Nei, de gjør selv en utmerket jobb med å sette seg selv i et dårlig lys. Anonymous poster hash: 63ad8...876 Det kommer trusler på trusler og en haug fremmedkrigere er tilbake i Norge som tikkende bomber, men dere vil ha bort folk som vil kjempe mot dette?! Det var omtrent han ene bare som var useriøs der og han media valgte og fokusere på! Anonymous poster hash: f8788...d0e
Mann 42 Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 For å sitere Voltaire “Jeg er dypt uenig i det du sier, men vil til min død forsvare din rett til å si det.” Det er hva jeg tenker om PEGDIA. Jeg er totalt uenig med de. Men de har samme rett som alle andre og utale seg. Vi kan ikke si at vi støtter yttringsfrihet og sammtdiig begynne og forby ting fordi vi ikke liker hva de sier. Vi kan ikke straffe folk fordi de sier idiotisk ting. Men vi kan straffe folk om de utfører ulovlige handling som vold og drap osv. Men jeg er totalt i mot at man skal forby yttringer uansett hvor idiotiske disse yttringer er. Alle skal ha rett til å yttre seg også idiotene dere kan være så uenige dere bare vil. Og klage på at je skriver som en 3 åring men det får så være. Jeg er enig med deg. Vi kan ikke forby politiske meninger og ytringer.
Apis Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Er ikke enig med hva de står for, det sier jo litt når det jødiske samfunnet i Europa demonstrerer mot de, men nei de bør ikke forbys
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #18 Skrevet 14. januar 2015 Det kommer trusler på trusler og en haug fremmedkrigere er tilbake i Norge som tikkende bomber, men dere vil ha bort folk som vil kjempe mot dette?! Det var omtrent han ene bare som var useriøs der og han media valgte og fokusere på!Anonymous poster hash: f8788...d0e Jeg kjemper selv i mot fremmedkrigere, men jeg er grunnleggende uenig i Pegida og massen av rasister den har klart å samle fra alle kriker og kroker. Nei takk, jeg foretrekker en kamp mot ekstremisme og terrorisme som faktisk funker og ikke gjør at jeg må menge meg i samme masse som rasister og folk med like lite kunnskap som fremmedkrigerne selv. Anonymous poster hash: 63ad8...876 3
jabx Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 Trenger vi egentlig neofascister i gatene våre? Neofascister? På hvilken måte?
jabx Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Religion Of Peace! Haha, han kjører rundt med en asiatisk mann i passasjersetet og får "du hater asiater" slengt i ansiktet... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå